Veroke18

Veroke18 : 1 november 2014 : Dr. Hoeyberghs

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Zaterdag 1 november heb ik een borstvergroting gehad.

Ik ben van een A70 naar een grote C gegaan.

De implantaten zijn langs mijn tepels geplaatst en nu zitten er vieze nietjes in mijn tepels en het doet zoveel pijn alsof het lijkt dat ze elke moment gaan openscheuren.

Als ik in bed ga liggen of eruit wil komen heb ik een heel branderig gevoel in mijn borsten.

Zijn er nog die een borstvergroting via de tepel hebben gehad en hetzelfde hebben ervaren als mij?

Hoelang houd deze pijn aan?

Mijn borsten staan nu nog ver uit elkaar ik hoop ook dat ze nog dichter naar elkaar toekomen en gaan zakken.

Help 

Hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Pijn is heel normaal bij een borstvergroting. Steken in je borsten, spierpijn, gevoelloosheid van je huid, overgevoeligheid van je huid, hoort er allemaal bij.

Mag ik vragen bij wie je geopereerd bent?

Die nietjes lijken me wel heel vervelend, jammer dat ze dat niet gewoon met hechtdraad hebben kunnen doen...

Heb je je prothesen dual plane of voor de spier?

En heb je voorschriften gekregen van wat je wel of niet mag doen? Er zijn namelijk normaal wel wat dingen die voorlopig niet mogen

Een goed herstel!!

xx BB

Die pijn herken ik wel ja, bij mij leek het ook net alsof mijn littekens open zouden scheur en. Geef het een weekje dan gaat het een stuk beter. En goed je medicijnen innemen!

Ik ben ook wel benieuwd waarom ze je niet hebben gehecht, geeft toch het mooiste resultaat..

Sterkte met herstellen, voor je het weet ben je dit allemaal vergeten. En als je borsten soepeler worden komen ze ook dichter bij elkaar, er gaat nog een hoop veranderen!

Hallo

Ik ben geopereerd bij Jeff Hoeyberghs.

Het zijn ronde implantaten maar ze zijn een deel achter de spier geplaatst zodat het er natuurlijk uitziet.

Ik weet ook niet waarom er nietjes inzitten hij zei me dat via de tepel het litteken bijna niet zichtbaar ging zijn maar hoe dat er nu uitziet zijn mijn tepels precies misvormd.

Groetjes

Hoeyberghs.. oke..

Dan zul je ook polyurethaan prothesen hebben?

Zijn de nietjes vies? Of bedoel je meer in de zin van dat je ze vies vindt, omdat ze pijn doen?

Het zou fijner zijn als die pc met pensioen ging, maarja..

Neem je wel pijnmedicatie? Je mag 4 maal daags sowieso 1000mg paracetamol nemen he! En opletten met je ellebogen, die mogen de eerste paar weken niet hoger dan je schouders. En niet tillen... Heel belangrijk..

Een goed herstel meid. Hoop dat je mooie borsten krijgt

xx BB

Guest Bevertje

Hoi,

Bij mij zijn ze ook via tepel geplaatst 600cc achter de spier.

Nu moet ik zeggen dat ik de nietjes zelf niet gezien heb doordat de eerste week de pleisters erop zaten en daarna nog 1 week nieuwe pleisters en toen waren de nietjes al opgelost. Maar alles trekt in het begin en doet ontzettend pijn. Ik ben nu 7 weken PO en gelukkig amper nog last. Littekens zijn nog herstellende maar gaan echt goed.

Komt allemaal goed bij je!

Liefs!

Ik kreeg ze ook via de tepelhof en werden ook dicht geniet...heel akelig zicht vond ik dat...

En is lang niet zo mooi als met hecht draad dus waarom ze dat nieten in godsnaam uit gevonden hebben weet ik niet...

Nietjes opgelost??? Huh...

Ja en jij had rock goerdin en deze meid heeft hoeyberghs... Ik vraag me dus af of dat bij de tepel vaker gedaan wordt, ook door pc's die goed bekend staan.. Weet niet door wie bevertje geopereerd is en of dat zeker weten nietjes waren? Nietjes lossen namelijk niet vanzelf op...

Guest Bevertje

Nee sorry hechtdraad heb ik bij tepel. En omdat mijn borst van onder uitgezakt was heeft hij daar nietjes van binnenuit gezet. Sorry was in de war.

Guest snoopy85

Bij mij inwendig gehecht en gelijmd aan de buitenkant.

Danku allemaal voor jullie reacties!

Maar dus het branden en pikken van de tepel is dus normaal?

Ik vind de nietjes echt vies er zitten ongeveer 10 nietjes in een horizontale lijn echt door de tepel waardoor die ook geplet is. Ik heb nu wel van mezelf vaak ingetrokken tepels waardoor da ni zo pijnlijk is maar de wonde zelf doet echt pijn en het lijkt of die elke keer als ik een beweging doe open gaat scheuren.

Ik slik elke ochtend en avond een ontstekingsremmer die pijnstillend werkt en 2-3 keer per dag paracetamol van 1g maar ik moet zegge da de pijnstillers echt niks helpen.

Ik heb verschrikkelijk veel pijn en hoop echt dat de pijn snel weg is.

Ik had nog een vraag ik draag geen bh omdat Dr. Hoeyberghs een genezing verkiest zonder bh. Ik mag wel niet plat op mijn rug slapen maar moet op hoge kussens slapen maar krijg al last van mijn rug, moeten jullie dat ook?

Ik ben nog maar 19 jaar en echt een stresskieke, ik ben altijd bezorgd dat er iets ernstigs is

Danku voor al jullie lieve reacties!

Hoeyberghs houdt er idd nogal aparte ideeën op na. Waarschijnlijk heb jij ook de prothesen die sneller vastgroeien, want daar is ie fan van.

Hoelang moeten de nietjes blijven zitten meid? Tussen de 7-10 dagen? En moet je dan terug naar je PC om ze te laten verwijderen?

Zonde dat die hoeybergs die nietjes er zo slordig ingejast heeft. Naderhand zul je er waarschijnlijk niks meer van zien, maar nu is dat wel erg vervelend voor jou..

Meer of minder pijn hoor je wel vaker. De eerste week is meestal het ergst.

Je moet je pijn medicatie goed stipt innemen. Elke 6 uur 1000 mg paracetamol en elke 12 uur die ontstekingsremmer.

Let erop dat je de ontstekingsremmer niet tegelijk neemt met de paracetamol. Laat daar twee uurtjes tussen zitten.

Ik wil je graag helpen met een schema, maar dan moet ik weten hoe laat je welke medicatie neemt

Xxx BB

Nee ik heb siliconen voor 15 jaar gekregen omdat ik waarschijnlijk nog ga groeien en uitzetten. Heb spijt dat ik er geen genomen heb die ingroeien want wil de pijn nooit meer meemaken!!

Ik zal anders een foto laten zien maar schaam me er wel wat voor..

Ik kan me niet voorstellen dat die er ooit nog normaal gaat uitzien.

Als iemand net hetzelfde heeft gehad laat het mij aub weten.

De foto's staan wel op hun kant gedraaid dus je moet je tablet horizontaal draaien.