Sign in to follow this  
SvP

Ik lees zoveel over projectie e.d, wie wat waar?

Recommended Posts

Hey meiden,

Ik ben misschien een leek, maar wat betekend projectie?

Ik lees zoveel over dit en tevens over brede e.d?

Wie zou mij kunnen uitleggen hoe dit werkt?

Ik heb nu bijvoorbeeld 325 cc Eurosilicone, maar ga voor een wissel (heb ze al vanaf 2007).

Ik zelf wil bijvoorbeeld meer decolleté, en vanaf mijn oogpunt meer naar voren en rond van boven.

Waar moet ik dan op letten?

Groetjes

Tevens las ik net dit:
Een andere techniek is de “peri-areolaire”of “dual plane” techniek, waarbij een snede wordt gemaakt in de tepel en langs deze weg een toegang wordt gemaakt voor het plaatsen van de prothese.
Ik heb ze nu achter de spier, maar wil voor dual plane gaan.
Maar mijn litteken zit al onder de borst. Betekend dit dat ik dan geen dual plane zou kunnen?

Ik zal hier straks op reageren. Tenzij iemand anders het wil doen hihi.

Maat doe dit liever op m'n laptop., ivm de hoeveelheid tekst

Xx BB

De projectie is de hoogte van een implantaat als je het plat op tafel zou leggen. Om meer 'projectie' naar voren te hebben op je lijf en meer bolling in het decolleté, moet je voor zover ik weet hoge of ultrahoge projectie nemen.

Peri (door) aureolair (tepel) betekent dat t litteken rond de tepel wordt gemaakt. Dit is een alternatief voor de borstplooi. Als je reeds een litteken hebt in de borstplooi is het logisch om die weer te gebruiken.

Dual plane is "half onder de spier": de borstspier vezels worden gespleten, zodat de bovenkant van het implantaat bedekt is door spier. Een pc kan je het beste vertellen wat mogelijk is bij jou!

Dual plane kan gewoon via de borstplooi. No worries.

Ik hoop dat t iets duidelijker is nu.

Sluit me hier volledig bij aan.

Vraag me alleen af of je weet welk profile je bij je vorige operatie gehad hebt. Heb je toen een kaartje gekregen met stickers van de prothesen op?