Jump to content

l175 : 3 april 2009 : Dr D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren

Guest l175

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik dacht ik ga hier maar ook eens een onderwerp aan maken!

Ik word 3 april geopereerd in tongeren bij dokter d'hondt. Krijg eindelijk grotere borsten wil het al zo lang!

Heb gekozen voor anatomische protheses van mcghan 410 st FF krijg aan beide kanten 290cc.

Als iemand handige tips heeft of iets kan vertellen over hun operatie hoor ik het graag.

Groetjes L

Guest Mols1234

Nou meid, heerlijk voor je.

Ik zou zeggen, spit het forum door, genoeg operatieverslagen voor handen!

Zo kom je de laatste 9 dagen wel door.

Succes!

Groetjes

Mols1234

Guest Nina32

Hey,

Daar ben je al! ;)

Om even terug te komen op je PB, ja 12 bij 12 is volgens mij best fors... Ik heb zelf 275cc High Profile en die is 11,0 bij 11,7 geloof ik.

Mijn tip is, ga er zo relaxed mogelijk in, in mijn geval was de operatiedag (ondanks dat alles anders liep dan gepland) echt een eitje. De dagen erna je gewoon echt rustig houden, niets gaan forceren want je borsten hebben echt rust nodig. Ik kon vrij snel alles al, maar deed dat echt heel rustig aan, was gerust een uur bezig met uitkleden, douchen, afdrogen, insmeren, aankleden, haar doen etc. etc.

Succes alvast!

Hey nina,

moet zeggen ben nog best relaxed, ben zenuwachtiger voor m'n tentamen maandag! Ik heb gelukkig 2 weken vrij van school en werk dan dus kan rustig aan doen. Ik krijg ze achter de spier dus heb denk ik een iets langer herstel nodig dan de mensen voor de spier.

groetjes L

Guest Nina32

Hey L,

Goed zo, eerst maar eens goed dat tentamen doorkomen!!

Ja, waarschijnlijk heb je wat meer last dan ik had met voor de spier, maar komt allemaal goed hoor, wel fijn

dat je 2 weken volledige rust kunt nemen!

Succes met leren!!!! :35:

Hey,

Morgen word ik geopereerd en ben nu echt een beetje zenuwachtig aan het worden. Ik las dat er nog 4 andere meisjes morgen worden geopereerd. Hoe is het met de zenuwen bij jullie en wat vinden jullie het engste?

Ik ben niet zo bang voor de operatie zelf maar de pijn erna..krijg ze namelijk onder de spier, ach ja na morgen weten we hoe het is.

groetjes L

Hey l175,

veel succes morgen, de pijn is voor iedereen anders.

Ik had niet echt veel pijn eerder last van de vele blauwe plekken.

Dit is iets wat volgens mij niet vaak voor komt ;)

Succes met deze dag doorkomen.

:71:

Liefs Pip

Hey,

bedankt voor je reactie! Ik ga vandaag iets leuks doen met vriendinnen en vanavond tijdelijk voor de laatste keer werken, dus de dag door komen gaat wel lukken.

Hoe heb jij de narcose/ het inbrengen van het infuus ervaren?

groetjes L

hoi L

Het infuus inbrengen vond ik geen probleem ook geen pijn!

Toen ik uit de narcose kwam was ik even draaierig maar was niet misselijk.

Ik moest wel 2 uur voor de ok een tablet innemen tegen de misselijkheid. :)

Een fijne dag nog

Groetjes Pip

Guest Akasha

Hoi L

Hoe is het gegaan? Alles goed? Hoe voel je nu ? Kon je goed slapen op je rug? Ik heb best moeite hiermee... Pijn heb ik bijna niet (wel spierpijn) en ik hoop dat het ook zo blijft.

Groetjes

Akasha

Hey,

Alles is goed gegaan, heb bijna geen pijn gehad. Ondanks dat ik ze achter de spier heb laten zetten. Als ik morgen tijd heb zet ik ff een verslagje neer.

groetjes l

Guest Mols1234

Dan ben ik zeer benieuwd naar je verslagje!!

Fijn dat je niet zoveel pijn hebt hoor!

Het is echt niet grappig!

Mols1234

Hey allemaal!

Hier mijn verslag!

Heb van donderdag op vrijdag heel slecht geslapen, bleef maar dromen over de pijn enzo.

Om half 7 ben ik opgestaan, ben me even gaan douchen aangezien ik dat na de operatie een week niet mag doen.

Rond 8 uur zijn mijn vriend, een goede vriendin en ik vertrokken naar tongeren. Ik moest om 9 uur daar zijn en was er al om half 9 haha , maar beter te vroeg dan te laat.

Om kwart over 9 werden de tekeningen op m'n borst gemaakt en had ik nog een gesprek met de anestesist en toen werd ik meegenomen naar de ontwaak kamer om me om te kleden. Toen ik omgekleed was werd ik gehaald en kreeg ik m'n infuus (viel mee) en voordat ik wist was ik weg en het leek wel of ik maar een minuut heb geslapen haha, toen ik wakker werd lag ik al in m'n verwarmde bed, maar moest toch heel erg rillen. Na een uur mocht ik weg en kreeg boven toen nog even de certificaten van mcghan en opdat moment gebeurde het en viel ik flauw (zat gelukkig wel al haha), Veerle de vrouw van de dokter ging meteen een suiker klontje voor me halen en het raam ging open voor frisse lucht. Toen ik bij kwam mocht ik gaan.

Eenmaal thuis ben ik even in bed gaan liggen, lekker een uurtje geslapen. Daarna ben ik opgestaan en lekker buiten in de zon gaan zitten. Had niet echt pijn alleen een druk op m'n borst.

De tweede dag was tot nu toe het ergste, had de meeste spierpijn maar het was niet echt pijn pijn, vind tandpijn veeeeeeeeeel erger.

Het slapen gaat heel goed, word niet vaak wakker.

Ik had het allemaal veel erger verwacht, vooral omdat ik ze toch onder de spier heb, maar het viel ecght 100 procent mee en je krijgt er zoiets moois voor terug. Dus kan iedereen die aan het twijfelen is gewoon aanraden om het te doen. Ik ben iemand met een lage pijngrens en ik heb nauwelijks pijn gehad!!

Donderdag gaat m'n tape eraf dus dat is spannend!

Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes L

Hoi l175,

Proficiat met je aanwinst, en wat fijn dat het 100% is meegevallen.

Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is.

Ik ben benieuwd hoe het er donderdag uit ziet.

Lekker rustig aan doen en genieten!

Groetjes Pip

• 1 month later...
Guest l175

Hey allemaal,

Ik dacht laat maar weer eens iets van me horen. Ben nu inmiddels 6 weken PO en ben er heel erg blij mee!

Ik kon na anderhalve week weer op m'n zij slapen, dat was een hele verademing!!

Nu na 6 weken heb ik echt het gevoel dat ze bij mijn lijf horen, in het begin voelde ik heel goed met lopen dat er iets in m'n borst zat.

Heb wat foto's geplaatst, wie ze wil zien moet me ff een PB sturen voor het wachtwoord.

Als iemand vragen heeft hoor ik het graag.

Liefs Lau

Hier is m'n link: lau170588.mijnalbums.nl

Guest l175

Hey Suffie,

Bedankt voor je leuke reactie! Ben er heel blij mee! Ik ben benieuwd naar je foto's, je bent nu pas 3 dagen PO he en is het tot nu toe allemaal meegevallen?

Groetjes Lau

Guest suffie

Ja, valt me echt allemaal reuze mee! Ik zal dit weekend ook foto's plaatsen (als ik uitvind hoe dat moet)...

Hoi Lau,

Wauw! :5: Wat zijn ze mooi. Niet te geloven dat het nog maar 6 weken geleden is. Ze zien er zo natuurlijk uit! Welke cupmaat had je ervoor en welke heb je nu?

Groetjes, Fascia

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.