Ga naar inhoud

ToDo : september 2014 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

begin september borstvergroting gehad na gewichtsverlies van 60 kg, dr de blecourt 350 cc plaatsing voor de spier.

blecourt wilde 400 cc plaatsen had ervoor 80 b. ik wilde absoluut geen enorme grote borsten, dus hij zei we kunnen er tussen in gaan zitten 350 cc prima.

Wens was volume boven, nu een tijdje PO te zijn, heb ik aan de bovenkant van mijn borst dus slappe huid, jullie begrijpen ik kan wel janken.

Mijn borsten zijn na OK niet enorm gespannen geweest of hebben echt strak gestaan. Dit baarde me al een beetje zorgen.

Nu is mijn vraag wie heeft dit ook meegemaakt en wat heb je gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

begin september borstvergroting gehad na gewichtsverlies van 60 kg, dr de blecourt 350 cc plaatsing voor de spier.


cupmaat voor OK 80 b



Nu zit bij mijn rechterborst de incisie, echt een vingerdikte boven de borstplooi, is er iets fout gegaan, of hebben meerdere mensen dat??


Bij mijn linkerborst zit de incisie wel net iets boven de borstplooi


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo ToDo, Ik herken mezelf wel in jou verhaal. Ik had echter van mezelf cup aa en kreeg 440 cc per kant (dual plane, high profile anatomisch)

Tijdens mijn borstvoedingsperiode echter wel een ruime D gehad.

In ieder geval, ik ben 10 dagen geleden geopereerd en ik herken ook helemaal niks van het strakke, gespannen huid verhaal.

Bij mij voelen ze nu al heel 'natuurlijk', zeer zeker niet hard of gespannen, eerder zacht en wat slappig.

Hoe is het bij jou afgelopen inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel vreemd. Ik had een lege D. En heb er 475cc ingekregen. Mijn borsten waren de eerste weken keihard en gespannen. En zeker niet soepel. Dat heeft echt wel weken geduurd eer ze wat zacht waren.

Intussen zijn ze zacht, maar ik kan niet pijnloos erin knijpen. Het voelt nog steeds beurs aan. Ik denk dat ze voor de spier geplaatst zijn, dat was de bedoeling. Maar ik twijfel daar nu over omdat ik nog steeds schouderpijn heb, en als ik de borstspier aanspan ze duidelijk naar buiten toe gaan en dat schijn je niet te hebben als ze voor de spier zitten.

Maar de onderkant was wel leeg de eerste 3 weken, nu dus niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je heb gereageerd op een oud bericht.

Maak jezelf niet gek meid!! Het kan in 3 mnd nog

Zoveel veranderen. Ik weet dat jij je enorme zorgen maakt, ik heb dat ook gedaan, maar geef het de tijd. Er kan nu echt niks gedaan worden. Mocht het opnieuw gedaan worden dan zal het sws pas na maanden gedaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Want tijdens consult werd er gesproken voor de spier. Het maakt me nu niet meer uit hoor, maar ik heb nog erge pijn in mijn schouder en komt vanuit de borstspier. En dan heb ik er vrede mee, nu heb ik slapeloze nachten doordat ik niet kan liggen vanwege mijn schouder en dan weet ik dat het over gaat.

Trouwens ik heb ook dagenlang gegoogled naar zelfde soort borsten. En overal lees je dat rotwoord geduld. Maar je word beloont, al kan je je het nu niet voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.