Ga naar inhoud

Avent Niplette


Aanbevolen berichten

Sinds ik de laatste x borstvoeding heb gegeven is 1 tepel half naar binnen, de onderste helft komt naar buiten maar de bovenste niet. Als ik eraan trek komt hij wel naar buiten om vervolgens weer naar binnen te gaan. Ik ben er al mee naar de dokter geweest en heb een echo gehad. Het is gekomen door littekenvorming van een vroegere tepelpiercing. Ik heb eerst een nieuwe piercing overwogen, maar die bleef bij mij om de zoveel tijd ontsteken en ik wil bovendien geen risico lopen op een infectie dus dat wordt hem niet. Voor mijn operatie (6 weken geleden) deed ik er altijd een klein elastiekje omheen in mijn bh zodat hij naar buiten bleef en dat hielp, op een gegeven moment bleef hij zelfs naar buiten staan zonder elastiekje maar sinds de operatie dus niet meer en zo'n elastiekje kan ik nu niet meer verdragen. Nu heb ik net online de niplette van avent besteld en vroeg ik me af of er iemand hier ervaring met dat ding heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Voor degenen die hier ook ooit tegenaan lopen:

Ik heb de Avent Niplette 6 weken lang elke nacht gebruikt en het helpt wel, maar als ik het 1 nacht oversla, is hij weer terug naar binnen. Bij mij is het probleem waarschijnlijk ontstaan door littekenweefsel en is de tepel half naar binnen dus ik weet niet hoe het zit als je tepel helemaal naar binnen is...

Ik heb vandaag een piercing erin laten zetten en nu is mijn probleem opgelost, hij is nu gelijk aan mijn andere tepel :)

Foto staat in mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik heb mijn hele leven lang 2 ingetrokken tepels gehad, wist nooit wat het was om tepels te hebben. Ik had van alles veprobeerd maar niets hielp. Ik kon wel borstvoeding geven met een tepelhoedje erop, maar ze kwamen nooit naar buiten. Ook weet ik niet wat het is om gevoelige tepels te hebben, kortom ik heb me enorm geschaamd en vond het heel erg! Ik ben nu 49 jaar en wilde er heel graag wat aan laten doen. Ik ben naar de Velthuis kliniek gegaan en heb gisteren een borstvergroting ondergaan en tepelpiercings laten zetten omdat dat volgens dr. Smulders toch de enige manier is waarop ze blijvend naar buiten staan, de piercings mogen er na 3 of 4 maand weer uit en dan is het weefsel er omheen vergroeid waardoor ze niet meer naar binnen kunnen. Er staat een foto bij mijn profiel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.