Ga naar inhoud

Hoe zit het nou met die push ups!?!?!


Aanbevolen berichten

Lady's ik heb er al veel over gelezen, maar kom er niet uit...

Ik wil zo voor bh's gaan kijken, mag dinsdag weer alles aan wat ik wil... Dat is wat mij is verteld. Vandaag gebeld naar de kliniek om te vragen voor de zekerheid of ik nou wel of niet push ups aan mag. Het antwoord was, ja dat mag hoor, waarom niet? Tja, dat was nou net mijn vraag!!

Ik heb mijn bv dual plane, (weet niet of dat nog uitmaakt?) en vraag mij dus af wát de reden is dat er tegen sommigen wordt gezegd een jaar lang geen push up?

Ik heb voorbij zien komen dat je uniboob kunt krijgen, rimpelvorming en nog meer.... Maar kan dat dan aan een push up liggen?

Ik hoop op reacties van iemand die het echt van haar pc heeft. Ik wil namelijk zeker niet dat mijn borsten op lange termijn minder mooi zijn, maar als het niet uit maakt, dan wil ik gewoon gaan kopen wat ik mooi vind staan en lekker zit en niet " voor de zekerheid'' een jaar lang geen push ups 'voor niks'.

Oh en je vraagt je wellicht af, waarom een push up... omdat ik dan een mooiere spleet krijg, ze staan bij mij wat verder uit elkaar en naakt vind ik dat juist wel mooi, maar als ik er een beetje leuk uit wil zien, vind ik 't af en toe wel mooi om ze lekker wat naar elkaar te duwen :D

Thanks alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb het ook wel drie keer nagevraagd, maar ik mocht zelf ook alle bh' haan. Ik heb er een gepast maar moet zeggen dat het helemaal niet lekker zat dus heb hem niet gekocht.

Misschien ook doordat mijn ene prothese te hoog geplaatst is hoor,dat het daardoor komt? Geen idee! Mocht echt gewoon. Sommige geven hier aan zelfs het advies te krijgen geen beugelbh te mogen dragen ivm vervormen van de protheses!

Ik mocht ze allemaal gewoon aan. Mocht kiezen wat ik zelf het prettigst vond.

Ik heb zo wie zo plooivorming dus krijg naast een herstel ook een wissel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

draag zo nu en dan een push up hoor... maar niet voor lang want die dingen ondersteunen voor geen meter....

je merkt het direct al zodra je hem aantrekt en je gaat ff paar stappen lopen.... boing boing tiet... :1bouncingboobs:

heb er ook 1 in plungemodel waar maar heel lichtjes een push up inzit en die gaat dan nog wel...

het fijnst vind ik een balconette bh die maakt je tieten ook bol van boven dus die draag ik eigenlijk bijna altijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het destijds ook aan Straten gevraagd en die zei ook: ieder soort bh mag weer, ik ben na 6 weken po ook al push ups gaan dragen. Ben nu een jaar po, maar in de tussentijd al zat maximizers etc aan gehad. Begrijp me niet verkeerd, zit het niet aan te prijzen. Wil alleen zeggen dat het bij MIJ niks heeft uitgemaakt.

Uniboob kan je krijgen doordat je weefsel dat de huid aan het borstbeen verbind loslaat, door push ups dwing je eigenlijk je protheses een andere houding te geven, waardoor er dus teveel druk kan ontstaan in het midden ;) dit is denk ik de voornaamste reden.

Bij mij is het goed gegaan, maar zou er wel voorzichtig mee om gaan! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het ook aan mijn pc gevraagd (dr straten) en hij zei dat ik met push up een maand of 2 a 3 moest wachten met dragen. Ik ben nu 3 maanden po maar moet zeggen dat ik wat heb gepast maar
1. het past niet, als er vulling in zit heb je toch een maatje groter nodig, die hadden ze niet
2. het zat voor geen meter, het was een soort van pijnlijk, je forceert die prothese toch naar boven

wat ie helemaal niet wil :P haha

ik wil het wel een x in de toekomst voor in een jurkje ofzo, maar zal het denk ik niet fulltime gaan dragen.. ik draag nu eigenlijk altijd een balcony of demi, dat zit het lekkerst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn ook wat gevoerd, maar niet echt een kussentje volgens mij, meer zoiets als een dunne schoudervulling of zo. Oh sorry, echt erg maar ik heb echt geen idee (schaamt zich diep)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.