Ga naar inhoud

Prothesewissel beste oplossing bij rimpels?


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds mijn borstvergroting (ruim anderhalf jaar geleden) ruim 8 kilo afgevallen en begin nu last te krijgen van rimpeling.

Ik voel er heel wat maar zie gelukkig nog weinig. Soms wel aan de bovenkant maar dit trekt gelukkig nog wel weg als ik mijn beha uit doe.

Kan ik dit oplossen door te wisselen naar een grotere prothese en de huid dus weer goed op te vullen of is dit te kort door de bocht en zal het terug komen?

Ik denk zelf namelijk dat het niet alleen komt doordat ik wat eigen weefsel kwijt ben (voor mijn bv ging bij afvallen ook het allereerst het kleine beetje dat ik had daar weg;-)) maar ook doordat de borsten wat gezakt zijn (plaatsing voor de spier en toch de invloed van de zwaartekracht).

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb nu Natrelle prothese en zou het liefst bij dit merk houden maar ik geloof dat er ook hogere cohesief protheses bestaan die minder kans op rimpeling geven? Zou dit ook of een betere optie zijn?

Ik hoor het graag bedankt alvast x saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb al sinds 4 weken po rimpels en zou ik januari een heroperatie krijgen.

De oplossing was 425 - 500 cc coh 2 en dan dual plane.. Ik heb nu 375 coh 1 en op de spier...

dus inderdaad een hogere cohesiviteit en dual plane plaatsen...

Ik heb besloten om te gaan sparen voor een andere pc maar dat terzijde...

In ieder geval zou ik graag motiva implantaten willen, want die schijnen amper te rimpelen tot niet.. en ik wil graag bekijken of het dan toch mogelijk is om ze dan op de spier te houden zonder rimpeling...

want zeg eerlijk op de spier is toch ideaal?? ik hoor hier af en toe verhalen over nog steeds pijn na een half jaar of het vervormen van de tieten bij elke aanspanning en dan begin ik me eigen toch af te vragen of ik dat net zo erg zou vinden als die rimpeling.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voorheen rimpels alleen met voorover bukken..ik had toen motiva 625 cc..echter doordat het implantaat kantelde moest ik voor een wissel..

Dit is 4 weken geleden gebeurd en heb nu met motiva 925 cc geen last meer van die rimpels..dus groter gaan lijkt me idd wel de oplossing xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb ze dual plane maar ondanks dat ook plooivorming ( aan de zij en onderkant ) ik moet binnenkort een hersteloperatie en ga dan ook wisselen voor cohesievere protheses. Dat gaat volgens mijn pc wel helpen maar of het helemaal weggaat weet ze niet. Als je het niet meer ziet ben ik al blij hoor!;)

Ik heb ook natrelle protheses. Onderstaande tabel geeft aan hoe het zit. Ik weet niet welke je nu hebt? Ik heb de soft touch nu.

Voor het gewenste uiterlijk en gevoel is Natrelle™ TruForm™ verkrijgbaar in 4 gelsoorten, variërend van de zachtste tot de stevigste structuur:

TruForm™ 1 is een traditionele zachte cohesieve gel, voorheen bekend als Responsive en nu deel van de Natrelle™ INSPIRA™, die zeer responsief is en zich vormt naar de gewenste borstvorm.

De in de Natrelle™ INSPIRA™ en Natrelle™ 410 gebruikte TruForm™ 2 is een type stabiele en cohesieve siliconengel, voorheen bekend als Soft Touch™, die ideaal geschikt is als een natuurlijk gevoel met vormcontrole gewenst is.

De TruForm™ 3, voorheen bekend als de Cohesive, is de originele vormstabiele cohesieve gel die uitsluitend gebruikt wordt in de Natrelle™ 410.

De TruForm™ Dual Gel is een exclusieve samenstelling waarin twee vormstabiele gels, de TruForm™ 3 en een nog steviger cohesieve gel, in het voorste gedeelte van de Natrelle™ 510 gecombineerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden bedankt voor de reacties!

Nies: helemaal eens, ik wil ze perse voor de spier houden. Ik sport veel en lees te vaak over vervormen, spanning op de spier e.d. Nee dat is echt geen optie voor mij. Never. Bij welke pc wil je nu gaan? Je gaat dus niet voor de hersteloptie van je huidige pc? (dacht zoiets een keer meegelezen te hebben;-)) En zijn de Motiva protheses duurder (vast wel haha).

Hey cherry daar ben je! Jouw borsten zijn geweldig. Eurosiliconen heb je toch?

Zouden de Natrelle die ik heb (Inspira) 100% gevuld zijn of is dat dan ook 85% Marieke? Wat fijn dat jij de verschillen noemt. Nooit geweten of gehoord van mijn pc dat er dus in het Natrelle gamma ook verschillen in cohesie zit!?

Liekje, prachtige boobs! Aardbeitje en Guzzi idem maar ik denk wel aan een max van 600/ 700 cc dit ook weer ivm het sporten en de verhouding met de rest van mijn lichaam. Hopelijk is met dat aantal cc ook een rimpelloze boob te bereiken (liefst 2 ;-)).

Ik ga iig eens meer onderzoek doen naar Motiva, die kende ik helemaal niet. Thx voor de tip!

x saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in een tabel van Natrelle terecht gekomen nadat ik letterlijk de "code" van mijn protheses van op het kaartje heb gegoogled!;) zo kwam ik er achter dat ik dus niet de hardste had zeg maar... Ik heb hier ook geen uitleg over gehad van mijn pc en had na 7 weken al plooien... Nu vroeg ik of ik kon wisselen ivm plooien. Ja, dat kan maar moet de protheses wel zelf betalen ( de ok van de ene borst krijg ik van de kliniek en de andere moet er al uit voor herstel ok.. Dus zo komen ze me wel tegemoet )

Ik kan in die tabel kijken of ik die van jouw kan vinden, als je de "code" stuurt? ( heb hem uitgeprint, weet de site niet meer :S )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Saartje,

Wat goed om te lezen dat er meer meiden zijn met dit probleem. Ik had het zelfde probleem. Door 8 KG gewichtsverlies werden mijn borsten kleiner er kreeg ik rimpels en plooien Deze waren vooral duidelijk te zien als ik rechtop stond zonder BH. Met BH viel het nog mee.

Ik ben gister geweest voor een prothesewissel, en ben van 375CC op de spier naar 615 op de spier gegaan. Het plan was 615 CC dual plane, maar tijdens de operatie kwam de PC erachter dat dit niet ging. Door het sporten waren mijn borstspieren te 'stug' geworden en zou er niet meer dan 425CC tussen kunnen. De PC wist dat ik graag grote borsten wou, en dacht dat ik diep ongelukkig wakker zou worden met 425 CC dual plane. Ik ben blij met zijn keuze, ik hoop alleen dat de rimpels niet terugkomen.

Nu lees ik ook over vervormingen bij Dual plane door het sporten en kan niet anders dan heeeeel erg blij zijn dat de plastisch chirurg de goede keuze heeft genomen.

Ben je er al uit wat voor jou de beste optie zou zijn?

Groetjes,

Teddiey :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee saartje ja ik heb eurosilicone! Eerst vervormde ze met aanspannen, heb ze dual plane. Maar nu niet meer!!! Denk omdat hij de spier aan de binnenkant van de borst meer heeft losgemaakt. Wilde ze ook voor de spier maar dat ging niet. Nu ben ik blij dat ze toch achter de spier zitten ivm minder snel zakken vd protheses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marieke, ik kan op mijn kaartje alleen de code Natrelle Inspira TSF 385 ontdekken waarbij de 385 op het aantal cc zal slaan. Ik vermoed dat ik dus de eerste type (meest zachte) gel heb? Ik zou wel het liefst bij Natrelle blijven dus als hier opties in zijn dan zou dat ideaal zijn (misschien louter psychisch maar stel dat ik bij een ander merk kapsel zou krijgen dan denk ik misschien had ik maar nooit overgestapt....) maar ga toch ook de Motiva bekijken.

@Teddiey : super fijn om te lezen dat jij vrijwel hetzelfde hebt meegemaakt! Ik zelf neig ook naar rond de 600CC. Puur gevoelsmatig hoor. Hoe voel je je nu en kan je al iets zeggen of je tevreden bent over de wissel en de grootte die je nu hebt? Welk merk heb jij?.

@ cherryboob je hebt helemaal gelijk, bij mij zijn ze ook wel wat gezakt en dit zal bij een groter volume misschien nog wel erger worden. Toch overheerst de wens voor voor de spier bij mij. Mijn borsten zijn tijdens de zwangerschappen van nature ook groter geweest dus ik zou ook meer kans hebben op double bubble bij dual plane. Maar wat een prachtige boobs heb je meid!

Ik denk dat ik ergens in de loop van volgend jaar ga wisselen. Eerst mijn vet% nog verder omlaag tot echt onder de 25%. Dan wil ik ze mooi op laten vullen. Niet dat ik op dit tempo doorga met trainen en dan weer binnen 2 jaar moet zeg maar. Dit is iig weer een extra mooie stok achter de deur voor het veel blijven sporten en gezond eten ;-) Mijn man baalt wel enigszins die zegt had dit eerder gedaan en ergens heeft hij zeker gelijk.. Maar het is juist dankzij de bv dat mijn zelfvertrouwen groeide en ik ook aan de rest van mijn lijf wilde gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ben ook benieuwd, ik ga voor dezelfde reden voor een wossel.bv 17 j geleden gehad en toen al in begin ribbeling te zien...maar mijn prothese waren 710 if 80 proc. gevuld. Volgens dok. Nelissen zou ik veel groter moete gaan ol ribbeling te voorkomen, daaromwil ik een deel vel verwijderen via de tepelhof zodat ik niet te groot wil gaan....ik wil liefst geen 500 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.