Ga naar inhoud

Even voorstellen


momof2

Aanbevolen berichten

Hoi!
Ik ben moeder van 2 ;) 29 jaar en heb inmiddels de stap gezet voor een bvk.
Ik had altijd flink overgewicht, in de puberteit heel veel aangekomen en eigenlijk nooit "normale" borsten gehad. Inmiddels in 4 jaar van 115 kg (top/zwangerschap) en cup 90H afgevallen tot nu zo'n 76 kg en cup 80F. Ik hoef jullie niet te vertellen wat dat verder met je borsten doet.

Nu ben ik door de HA doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar ben ik inmiddels geweest en nu slaat de twijfel toe.

- De PC is heel jong (32) hoeveel ervaring heeft hij met bvk (vergeten te vragen),

- Kan ik niet beter naar een kliniek waar er wellicht meer ervaring is.

- De PC had het over alleen huid weghalen, omdat ik niet veel borstweefsel meer over heb volgens hem, maar zijn ze dan niet nog steeds te groot/zwaar?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Momo ,welkom op het forum

Knap dat je zoveel af bent gevallen ...en kan me denk ik wel ongeveer een beeld vormen van hoe jou

borsten eruit zien ..

Zelf ben ik 34 kg afgevallen , was op mijn zwaarst 103 kg , en weeg nu 69 .

Toen ik op mijn zwaarst was had ik cup G/H ...na afgevallen te zijn was het nog steeds een F cup .

De borsten waren zwaar en uitgehangen .

In maart heb ik een bvk gehad , ben van 85/F naar 85/B gegaan .

Uiteindelijk is er links maar 230 en rechts 340 gr weg gehaald .

Het meeste was overtollige huid .

Ik heb je toegevoegd als vriend ..dus je kunt mijn foto,s zien .

Tja , misschien toch eens je PC Googelen ?

Het vertrouwen moet er uiteraard wel zijn ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeanette,

Bedankt voor je reactie!
Ik ga zo je foto's even bekijken.

Dat is inderdaad niet veel gewicht, maar wel heel veel cupmaten verschil!

Ik heb net de PC een mail gestuurd, en maar gewoon gevraagd hoeveel ervaring hij heeft. Gewoon open kaart.
Hij was wel heel aardig en open tijdens de kennismaking en hij is natuurlijk niet zomaar pc geworden. Ik zag dat hij in het buitenland veel schisis behandelingen heeft gedaan, dat is toch echt "zicht" werk, dus geloof wel dat hij netjes werkt etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je verhaal is ontzettend herkenbaar, ben weliswaar 10 jaar ouder maar ook moeder van 2 en ook veel afgevallen. Van 120 naar 76.... ben 8 okt. Jl. Geopereerd en door de slechte conditie van mn borsten heb ik ook protheses moeten laten plaaten. Mijn bhmaat is nl helemaal niet veranderd.... omtrek wel maar nog steeds een H-cup die uit wat klierweefsel en vel bestond. Ze hebben beiderzijds 700g weggehaald!, ben nog herstellende, allemaal beste beetje tegengevallen maar het zal straks zeker de moeite waard zijn. Doe zeker navraag bij de chirurg.... het gaat hier om jouw lijf en gezondheid....niets mis met kritisch zijn.

gr daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen!

Ja helaas weten we maar al te goed wat dit doet met onze borsten.

Twijfels krijgen is heel normaal dat hebben we allemaal wel en goed dat je ook een mail heb gestuurd naar de pc en heerlijk vraagt naar zijn ervaring. Het is natuurlijk een hele operatie. Ik weet niet door welke pc je geholpen gaat worden, maar misschien kun je wel iets vinden via de zoekbalk hier rechtsboven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.