Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring bij centre esthetique


beertje0123

Aanbevolen berichten

Hi meiden,

Nou zoals eerder al aangegeven mijn vorige topic, ga ik toch weer voor nog een liposculpture.

Bij deze klniek is er op het moment een aanbieding van 3 zones voor de prijs van 2 zones...

aankomende week ga ik voor het eerste consult, en als alles mee zit zal ik in september weer onder het mes willen.

Helaas is eerder fincieel niet mogelijk :102: ik ga nu voor bovenbenen, knieen en ik denk rijbroek, maar die heb ik niet echt, maar als me benen maar slank worden hahhaha!

Heeft er iemand ervaring bij deze kliniek, ook misschien met andere operaties??

Ben namelijk heel erg benieuwd naar de resultaten, en ervaringen!

Veel liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou hierbij mij ervaring over de kliniek, ik moet zeggen dat ik het allemaal maar een beetje vaag vond, omdat ze me door verwezen naar België... En ik heb hier zelf geen prettig gevoel bij dus voor mij zal deze kliniek het niet gaan worden.

Wel vond ik de vrouw met wie ik het gesprek had heel eerlijk, ze gaf aan dat het voor mij niet mogelijk is om lipo op mijn bovenbenen te laten doen omdat daar te weinig vet zit :18: ik was echt verbaasd!

Maar ik heb gewoon vel over daar en dat kan niet weggezogen worden..

Dus ga nu alleen voor mijn kníeën... dus het zijn absoluut geen geld kloppers anders zouden ze dit er namelijk gewoon bij doen.

Aankomende week heb ik een consult bij Boerhavenkliniek, en ik ben echt heel benieuwd welk advies hier zal krijgen..

Ik hou jullie op de hoogte van mijn speurtocht naar de juiste kliniek ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ja ik ben er geweest! in 2002 ofzo

Voor me heupen of hoe dat ook heet een zijkant bovenbenen.

Ontzettend aardig daar, wel klein.

Resultaat is redelijk! goed geworden.

Maar achteraf..ja stom achteraf heb ik toch wel veel nare/slechte dingen gelezen over de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.