Jump to content

Even voorstellen

heidiklum

Recommended Posts

Hi iedereen,

3 november is d-day. Bij Frans Straten via Diana Gabriels. Ik ben zelf 1.70 lang en weeg 53 kg en krijg 325cc.

Wat ik mij afvraag is welke bh maten kan ik het beste kopen en welke bh's (merk) zijn het beste?

Een vriendin van mij had ze gewoon van de Hema, maar ik ben bang dat een slechtere kwaliteit bh invloed heeft op

het herstel..

Ik hoor het graag als jullie tips hebben!

Groetjes

Hallo

Wat spannend!! Ik word ook geopereerd dood Frans straten op 20 december. Ik heb ook best wat op gezocht qua sport bh's ik lees vaak dat fila met voorsluiting prettig is. Ook had diana gabriels deze bh aangeraden :)

Hey,

Ik ben 6dagen po en gisteren op controle geweest. Dr zei best nog 2w w88 om een bh te dragen, eventueel kort een sportbh. Nu draag ik "de martelband".

Iedere chirurg heeft zijn eigen idee blijkbaar want de ene moet direct een sportbh aan, de andere is 2w ingepakt, de andere enkel de kleefband,...

Ik heb al enkele met sportbh van Hunkemöller gezien. Zelf zou ik ook eentje met sluiting vooraan nemen, begrijp echt niet hoe anderen deze aan krijgen want die zijn zo spannend en ik krijg mijn armen toch niet pijnloos omhoog hoor!

Ik ben naar warenhuis VD gegaan daar hebben ze een afdeling met ruime assortiment

van alle soorten sport bh's . Ik heb gekozen voor een sport bh met ritssluiting aan de voorkant

een soort hesje , heerlijk om te dragen en heel fijn voor de eerste dagen . Ik draag deze zelfs

nu nog voor s'nachts . Deze bh was zo rond de 40 euro .

Ik adviseer je wel om nog een extra ( goedkopere ) bh erbij te nemen , de eerste dagen na je operatie

ben je echt aan verschoning toe .

Succes !

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.