Ga naar inhoud

Even voorstellen


heidiklum

Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

3 november is d-day. Bij Frans Straten via Diana Gabriels. Ik ben zelf 1.70 lang en weeg 53 kg en krijg 325cc.

Wat ik mij afvraag is welke bh maten kan ik het beste kopen en welke bh's (merk) zijn het beste?

Een vriendin van mij had ze gewoon van de Hema, maar ik ben bang dat een slechtere kwaliteit bh invloed heeft op

het herstel..

Ik hoor het graag als jullie tips hebben!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben 6dagen po en gisteren op controle geweest. Dr zei best nog 2w w88 om een bh te dragen, eventueel kort een sportbh. Nu draag ik "de martelband".

Iedere chirurg heeft zijn eigen idee blijkbaar want de ene moet direct een sportbh aan, de andere is 2w ingepakt, de andere enkel de kleefband,...

Ik heb al enkele met sportbh van Hunkemöller gezien. Zelf zou ik ook eentje met sluiting vooraan nemen, begrijp echt niet hoe anderen deze aan krijgen want die zijn zo spannend en ik krijg mijn armen toch niet pijnloos omhoog hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar warenhuis VD gegaan daar hebben ze een afdeling met ruime assortiment

van alle soorten sport bh's . Ik heb gekozen voor een sport bh met ritssluiting aan de voorkant

een soort hesje , heerlijk om te dragen en heel fijn voor de eerste dagen . Ik draag deze zelfs

nu nog voor s'nachts . Deze bh was zo rond de 40 euro .

Ik adviseer je wel om nog een extra ( goedkopere ) bh erbij te nemen , de eerste dagen na je operatie

ben je echt aan verschoning toe .

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.