Ga naar inhoud

annie1000 : oktober 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na lang wachten was het drie weken geleden eindelijk zo ver, mijn borstvergroting! Op advies van L.P. van der Weij 340cc Mentor. Van 80A naar 80C :3: . De operatie zelf is prima verlopen alleen viel het me toch behoorlijk tegen wat ik na de operatie kon. Ik had me van te voren goed ingelezen wat je wel/niet mag doen maar toch...is het heel erg wennen dat je even een stapje terug moet doen. Ik zit nu drie weken thuis, ben ook nog wel vaak moe en ook behoorlijk humeurig.

Me tepels zijn ook nog behoorlijk gevoelig. Als ik op me rug in bed lig en naar me borsten kijk heb ik soms het gevoel dat er niet veel veranderd is! Terwijl als ik sta zie je duidelijk verschil. Mijn borsten lijken ook nog helemaal niet op de foto's die voor de operatie zijn genomen met de pas protheses, ook weet ik wel dat het nog allemaal op zijn plaats moet komen.....ik ben gewoon ongeduldig denk ik :106:

Vanaf volgende week ga ik weer langzaam aan het werk, ik doe middelmatig fysiek werk dus denk dat dat met vier weken po wel moet lukken!

Hoe voelden jullie je na de operatie en wat is jullie ervaring met werkhervatting?

Groetjessssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.