Ga naar inhoud

Zwangerschap en BV


morena23

Aanbevolen berichten

Zo zijn weinig die zo jong ambitie hebben voor 4 kinderen grappig

Als je geld hebt zou ik het doen..maar zeker in je achterhoofd dat de kans groot is dat je moet wisselen.

Mijn ervaring... Kind 1 wil prima, kind 2 ook, kind 3 ken net maar na kind 4 begint echt op in te hakken.

Bij je eerste wil het nog wel maar na 6 jaar borstvoeding zijn mijn borsten compleet gerampeneerd.

Ik heb bewust gedaan na mijn kinderen en borstvoeding, moest een half jaar niet voeden.

Maar om het moeilijk te maken...ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan..

ik wou serieus dat ik het op m'n 18 had gedaan...maar goed dat is geen antwoord op je vraag en ervaring met siliconen en zwangerschap heb ik ook niet..

Succes met je keuze!

Ik heb al 1 kind van 15 maanden. Ja ik heb genoeg geld om ze te onderhouden. Het is een plan maar betekent niet dat het degelijk word uitgevoerd. Zoiezo heb ik al mijn dochter en wil nog een kind. Dat staat vast maar je weet niet hoe t leven gaat. En ik zei al eerder zoiezo na 10 - 12 jaar ga ik wisselen. Want ik geloof niet dat ze levenslang in je lichaam kunnen blijven. Ik zeg zo vaak het gaat erom dat ik tieten heb voor in een bh. Dat is voor mij belangrijk. En natuurlijk gaan ze heus nie tot m'n navel hangen na kids. Dus als ik voor 100% langdurig mooi wil gebeurt dat wel bij de wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn 19e heb ik mijn eerste bv. ondergaan. Daarna 3 kids gekregen en alle 3 lang borstvoeding gegeven. Ook nog veel afgevallen. De staat van mijn borsten was op zich echt niet verkeerd maar het was wat gaan hangen en soms zag je een rimpeltje. Bijna 4 weken geleden gewisseld omdat ik graag grotere boobs wilde en ook ivm wissel na 10-15jaar. Ik denk dat het je moet doen wat jou het beste lijkt ieder lichaam is toch anders.

Iig heel veel succes!gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet gewacht tot ja kindjes die ik toch echt wel graag wil!

Kan aan het uitstellen blijven..

In mijn familie heb ik de dames een beetje ondervraagd of ze het zelfde bleven tijdens en na zwangerschap en ze bleven bij mijn moeder tante en zus helemaal het zelfde!

Dus heb er maar vertrouwen in ;)

Een vriendin van mij heeft een kleine en 2 jaar geleden bv gehad en ze zijn nog super mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh noezzie dat is wat minder gelukkig is het nu weer goed. Hoelang noem je lang borstvoeding geven. Ik geef 6 maand want daarna worden ze slim is moeilijk om te stoppen. Ik kreeg (zware pil) word er suf van om te stoppen. Maar na 4 dagen is het bijna zo goed als klaar. Na 1 week had k geen melk meer. Gelukkig Nicole ik hoop dat t idd goed komt met ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zijn weinig die zo jong ambitie hebben voor 4 kinderen grappig

Als je geld hebt zou ik het doen..maar zeker in je achterhoofd dat de kans groot is dat je moet wisselen.

Mijn ervaring... Kind 1 wil prima, kind 2 ook, kind 3 ken net maar na kind 4 begint echt op in te hakken.

Bij je eerste wil het nog wel maar na 6 jaar borstvoeding zijn mijn borsten compleet gerampeneerd.

Ik heb bewust gedaan na mijn kinderen en borstvoeding, moest een half jaar niet voeden.

Maar om het moeilijk te maken...ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan..

ik wou serieus dat ik het op m'n 18 had gedaan...maar goed dat is geen antwoord op je vraag en ervaring met siliconen en zwangerschap heb ik ook niet..

Succes met je keuze!

Bij mij heeft de eerste keer borstvoeding geven mijn borsten juist helemaal geruineerd. Ik ben toen door de melk in 1 dag van een E cup naar een J cup gegroeid en daardoor zijn ze toen de melk eruit was helemaal gaan hangen en uitgescheurd... Bij de volgende 2 zijn ze maar 1 tot 2 cupmaten gegroeid. Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is en dat je er niks van kunt zeggen van tevoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft de eerste keer borstvoeding geven mijn borsten juist helemaal geruineerd. Ik ben toen door de melk in 1 dag van een E cup naar een J cup gegroeid en daardoor zijn ze toen de melk eruit was helemaal gaan hangen en uitgescheurd... Bij de volgende 2 zijn ze maar 1 tot 2 cupmaten gegroeid. Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is en dat je er niks van kunt zeggen van tevoren.

AUCH!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voordat ik de 1e keer zwanger werd een borstvergroting ut laten voeren ,heb daarna 2 kinderen gekregen en borstvoeding gegeven zo/n 3 jaar bij elkaar daarna wissel van protheses en weg halen van kapselvorming ,toen werd ik binnen een paar maanden weer zwanger en daarna weer 3 jaar jaar borstvoeding gegeven en daarna kreeg ik weer last van erge kapselvorming dat elke keer begon toen ik ging stoppen met de borstvoeding .Ik heb m'n implantaten uiteindelijk laten verwijderen ,er was geen borst tissue meer over maar op zich vond ik m'n huid nog niet eens zo heel erg veel uitgerekt en dat terwijl ik altijd heel veel aankwam tijdens zwangerschappen en 6 jaar lang borstvoeding heb gegeven .

.Ik zal gewoon lekker genieten van je nieuwe borsten en niet te veel nadenken over later ,je wilt ze toch graag nou geniet er van !

:1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voordat ik de 1e keer zwanger werd een borstvergroting ut laten voeren ,heb daarna 2 kinderen gekregen en borstvoeding gegeven zo/n 3 jaar bij elkaar daarna wissel van protheses en weg halen van kapselvorming ,toen werd ik binnen een paar maanden weer zwanger en daarna weer 3 jaar jaar borstvoeding gegeven en daarna kreeg ik weer last van erge kapselvorming dat elke keer begon toen ik ging stoppen met de borstvoeding .Ik heb m'n implantaten uiteindelijk laten verwijderen ,er was geen borst tissue meer over maar op zich vond ik m'n huid nog niet eens zo heel erg veel uitgerekt en dat terwijl ik altijd heel veel aankwam tijdens zwangerschappen en 6 jaar lang borstvoeding heb gegeven .

.Ik zal gewoon lekker genieten van je nieuwe borsten en niet te veel nadenken over later ,je wilt ze toch graag nou geniet er van !

:1:

Wauw je geeft wel lang borstvoeding !mn kind liet me geen kant meer op door borstvoeding. Je hebt helemaal gelijk! Maar als ik BV's ga geven is niet meer dan 6 mnd. Bedankt voor je reactie! Hoe ik begrijp kwam je kapselvorming door borstvoeding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.