Ga naar inhoud

Zwangerschap en BV


morena23

Aanbevolen berichten

Meiden,

Na een zwangerschap, zijn jullie borsten (erg) veranderd ?

Heb namelijk 1 kind en wilt graag eind volgend jaar zwanger worden.

Misschien vragen jullie af waarom ik niet wacht met een BV?

Ik heb al 11 jaren borsten gewild en ik ben echt zat zat dat ik steeds vulling en oncomfortabele bh moet dragen nog steeds een Cup a als uitZicht. En geen open rug truitjes kan aan doen etc. Dus nu dat het kan wil ik het echt achter de rug hebben en genieten van mooie borsten. ( ga tenslotte volgend jaar maart naar een lekker tropische eiland). Zou graag borsten in m'n bikini willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Morena,

Ik zou wachten tot na mijn zwangerschap, want tijdens de zwangerschap veranderen de borsten constant. Als je nu de borsten zou vergroten en je zou bijvoorbeeld de maximum nemen die mogelijk is en jouw borsten zouden dan groeien door de zwangerschap, zou het kunnen dat je striemen krijgt, wat zeker en vast niet mooi zou zijn :-/. Ik zou wachten tot wanneer je het aantal kindjes hebt die je wenst en daarna pas de BV uitvoeren ;-). Ik weet dat het niet makkelijk is om te leven met borsten die je niet graag ziet, maar nu investeren om binnen een paar maanden weer een investering te moeten doen dat lijkt mij niet interessant ;-).

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap het maar van mij werden bij de eerste zwangerschap gewoon wat ronder en voller niet dat ik van Aa naar c ging. Ging van Aa naar een a. Dus ik denk dat het minimum zal zijn en wat striemen betreft weet ik niet opzich als je het bekijkt. Pas zoiezo na 1,5 jaar beval ik pas. Na zwangerschap borstvoeding etc bleven ze ook een A. Ik denk op tijd kolven en voeden (6maand geef ik) zorgen dat niet veel druk zal op wezen dat het wel mee zal vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeker wachten na zwangerschap hoor, dit zegt de arts vast ook tegen je.

Volgens mij heb je ook een grotere kans op kapselcontractie tijdens zwangerschap,omdat er grotere druk op de implantaten komt.. Zit je ook niet op te wachten denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde trouwens wel eind volgend jaar zwanger worden was woordje jaar vergeten. Hoe dan ook ik zie veel jonge meisjes bv doen en ze moeten nog kids krijgen. Wanneer adviseren jullie om zwanger te worden? Na hoeveel jaren na bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap jullie reactie. Maar ik kan echt niet meer wachten voor een bv. Ik ben ook erg eerlijk maak mij niks uit als ze beetje gaan hangen is er bh voor. Als ze tenminste in een bh passen. En ik borsten heb vind k alles oke. (Wel zonder striemen natuurlijk) Want ookal zal ik over 2 jaren doen zoiezo na 5/6 jaren daarna zou ik weer een baby willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al sinds januari gestopt met borstvoeding met behulp van pillen. ik heb geen tieten dus na 1 week was ik al leeg leeg. Maar ik denk ieder z'n mening. Ik ken wel mensen die kort daarna zwanger zijn geworden maar heb helaas geen contact mee. Maar zoiezo 1 jaar po en nog 9 maand dragen valt het wel mee. Ben je 1,9 jaar verder. Hangt natuurlijk ook af van je genezing proces. Als t zonder problemen gaat denk ik wel dat t goed zal komen. In ieder geval ik wil waarschijnlijk 4 kinderen eerst 2 (heb al 1) en na minimum 5/6 jjaar weer 2. Dus ik zal wachten tot ik uitgezwangerd ben kan ik wel 10 jaren verder wachten. Ik waardeer jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb ook nog geen kinderen

Maar ga er toch voor gaan nu omdat ik nog niet zeker weet of ik kinderen wil en blijven uitstellen omdat ik misschien nog kinderen krijg en dan uiteindelijk borstloos en kinderloos blijf lopen..

Ik heb het gehad met m'n kleine tieten dusja! Ik snap je helemaal!

Trouwens heb hier wel achter geïnformeerd bij PC en hij zei dat het geen probleem zou opleveren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die 9 mnd veranderen je borsten al, dus dan word er al druk

Uitgeoefend op de silliconen ..

Stel dat je kapsel krijgt moet je rekening houden met een her OK en daar de bijkomende kosten van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve morena,

Ik weet dat t echt moeilijk is, ik zat nl in exact hetzelfde schuitje. Ik ben nu 2 kids verder en ga 15-12 onder t mes.

Ook ik kon vorig jaar echt niet wachten en ben toch o zo blij tot na de 2e te hebben gewacht. Ook ik heb beide kids bv gegeven en ben ooit begonnen met een 70 B Cup...

nu is er een hele lege A van overgebleven. ik zeg altijd.. de kids hebben me echt leeggedronken ;-)

Stel ik had vorig jaar mn borstvergroting en daarna dus nog mn 2e kndje dan zie ik echt het beeld voor me.. slank persoon met echt 2 opgeplakte tieten..

Nogmaals ik begrijp je zoooooo goed.. echt waar. Maar ik raad je echt aan om even te wachten. geduld wordt beloond.. en wat is straks uiteindelijk die 1.9 jaar wachten op het leven van je kindje.. want dat gaat allemaal zo snel!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve morena,

Ik weet dat t echt moeilijk is, ik zat nl in exact hetzelfde schuitje. Ik ben nu 2 kids verder en ga 15-12 onder t mes.

Ook ik kon vorig jaar echt niet wachten en ben toch o zo blij tot na de 2e te hebben gewacht. Ook ik heb beide kids bv gegeven en ben ooit begonnen met een 70 B Cup...

nu is er een hele lege A van overgebleven. ik zeg altijd.. de kids hebben me echt leeggedronken ;-)

Stel ik had vorig jaar mn borstvergroting en daarna dus nog mn 2e kndje dan zie ik echt het beeld voor me.. slank persoon met echt 2 opgeplakte tieten..

Nogmaals ik begrijp je zoooooo goed.. echt waar. Maar ik raad je echt aan om even te wachten. geduld wordt beloond.. en wat is straks uiteindelijk die 1.9 jaar wachten op het leven van je kindje.. want dat gaat allemaal zo snel!!! :)

.

Dankje voor je steun .. Ik ga m'n bv toch laten uitvoeren en ik wacht dan een jaar extra met volgend kindje. Ik zie t zo vele hebben al kinderen gehad maar toch een B cupje iets. Maar sommige snappen t verhaal van niks hebben Plat. Dus dan op ten duur als j geld hebt etc wil je t zo graag. Als ik zelfs een A cup had zou ik wachten. Ik stel dan m'n babyplan wat meer uit. Ik ben echt dol op m'n popje en zou graag een broertje/zusje wensen. Maar ik wou niet achter elkaar want dan teveel werk. Minimaal 3 jaar verschil. Ik ben 21 en heb meeste dingen voor mekaar. Heb huis baan auto fiets brommer spaargeld mooie dochter.

Jong maar toch goed voor mekaar. Ik betaal zelf heel duur 4750 euro. Dokter zei er zal niet echt wat veranderen want ben jong en nog iets maar vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen antwoord op je vraag (of mijn nepborsten na zwangerschap zijn veranderd) maar ik snap wel enigszins je wens. Ik heb 70AA en nu ik het in mijn hoofd heb gehaald wil ik de BV het liefst gisteren. Ik heb al 10 jaar dezelfde vriend en het zou dus ook wel kunnen dat we binnen een paar jaar een kindje willen....... Je kan het leven nu eenmaal niet risicoloos doorgaan... dus kan je net zo goed een risico nemen op zijn tijd.

Als je maar goed beseft wat dat risico inhoudt en daar dan je keuze op baseert.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen antwoord op je vraag (of mijn nepborsten na zwangerschap zijn veranderd) maar ik snap wel enigszins je wens. Ik heb 70AA en nu ik het in mijn hoofd heb gehaald wil ik de BV het liefst gisteren. Ik heb al 10 jaar dezelfde vriend en het zou dus ook wel kunnen dat we binnen een paar jaar een kindje willen....... Je kan het leven nu eenmaal niet risicoloos doorgaan... dus kan je net zo goed een risico nemen op zijn tijd.

Als je maar goed beseft wat dat risico inhoudt en daar dan je keuze op baseert.

Succes!

Wauw wonka je begrijpt me helemaal! Bedankt! Ik heb ook 70AAA.

Ik ga al 6 jaar met m'n vriend. Ik hoop dat je komende jaren een kindje kan verwachten brengt zoveel vreugde. Je moet wel een sterke relatie hebben want natuurlijk zijn er soms ook moeilijke tijden als je kind hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het echt per persoon anders, bij de een zullen de borsten veel veranderen en bij de ander niet. Je zegt zelf dat je echt ongelukkig bent met wat je nu hebt, dus waarom zou je dan nog wachten? Wat er dan over een jaar gebeurt dat zie je dan toch wel weer toch.. En wie zegt dat je borsten na een zwangerschap ineens oerlelijk zijn? Misschien gaan ze wat meer hangen of misschien worden ze juist wel groter, kleiner kunnen ze in ieder geval niet meer worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wonka je begrijpt me helemaal! Bedankt! Ik heb ook 70AAA.

Ik ga al 6 jaar met m'n vriend. Ik hoop dat je komende jaren een kindje kan verwachten brengt zoveel vreugde. Je moet wel een sterke relatie hebben want natuurlijk zijn er soms ook moeilijke tijden als je kind hebt.

:-)

Tja... je hebt dus kans dat ze gaan hangen, kans op striae, een hogere kans op kapselvorming hoorde ik al langs komen, etc. De meeste borsten veranderen door zwangerschap en borstvoeding, dus de neppe neem ik aan ook. Ik weet niet hoe groot die kansen zijn. Het is aan jouzelf, om te besluiten of jij het die risico's waard vindt ja of nee.

Klinkt simpel..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf zeven jaar geleden een bv ondergaan,toen had ik al drie kids,nu zijn er nog drie bij gekomen en is er van men bv niets meer over...je ziet er werkelijk niets meer van en ik ga dus nu wisselen...

mijn advies luidt dus...wacht tot na je zwangerschap...ze veranderen enorm tijdens en na je zwangerschap ook al heb je siliconen...

Tenzij je natuurlijk al weet op voorhand dat je later toch nog groter zou willen gaan dan het maximum dat er nu bij je in past...dan zijn je borsten al goed op gerekt en kan er zonder problemen meer in als je een tweede bv zou willen...

Maar das weer een andere situatie he...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is maximum. Ik hoop altijd dat ik wat kilo's houd na zwangerschap want van m'n eerste was maar 2 kilo. Ik had zelf in gedachtes pas na 10 jaar groter. Maar hoe t lijkt is dat iedereen zegt eerst kinderen krijgen etc. Maar je weet nooit hoe t leven is en word. Dus als ik nu krijg of over 2 of 5 jaar. Veranderingen in je borsten zullen komen. Zoiezo als je zo jong een bv ondergaat. Dusja .. Zolang je maar eerst een jaar po bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe zit het dan met al die meiden die hier zitten van een jaar of 20/25? Die willen misschien ook nog wel kinderen? Ik neem aan dat niet iedereen daarna een her moet.

Ik heb in andere topics ook reacties gelezen van meiden die hun borsten na de zwangerschap juist mooier vonden omdat het wat natuurlijker lijkt. Ik denk dat jet echt per persoon scheelt.

Ik heb dit nagevraagd bij een aantal artsen. Zij zeiden eigenlijk allemaal hetzelfde; als je binnen een jaar zwanger wilt worden zou ik lekker even wachten, maar het is aan jou. Ook is het zo dat als jij 20 kilo aankomt, tsjah dan zal je echt wel een verschil gaan zien want dan rekt alles uit etc. Als jij gewoon normaal zwanger bent zonder al die overtollige kilo's dan hoef je er niet perse last van te hebben.

Oftewel.. Het kan twee kanten op.. Maar het is zeker een risico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe zit het dan met al die meiden die hier zitten van een jaar of 20/25? Die willen misschien ook nog wel kinderen? Ik neem aan dat niet iedereen daarna een her moet.

Ik heb in andere topics ook reacties gelezen van meiden die hun borsten na de zwangerschap juist mooier vonden omdat het wat natuurlijker lijkt. Ik denk dat jet echt per persoon scheelt.

Ik heb dit nagevraagd bij een aantal artsen. Zij zeiden eigenlijk allemaal hetzelfde; als je binnen een jaar zwanger wilt worden zou ik lekker even wachten, maar het is aan jou. Ook is het zo dat als jij 20 kilo aankomt, tsjah dan zal je echt wel een verschil gaan zien want dan rekt alles uit etc. Als jij gewoon normaal zwanger bent zonder al die overtollige kilo's dan hoef je er niet perse last van te hebben.

Oftewel.. Het kan twee kanten op.. Maar het is zeker een risico

Hey meid,

Ik wil pas na 1 jaar po zwanger worden en ik kwam bij m'n eerste 15 kilo aan maar ik werd nie dik toen pas had k een gezonde gewicht omdat ik heel tenger ben.

Maar ik bedoelde dat ook vele zijn 20/25 jaar ze moeten ook nog kinderen krijgen (als ze dat willen) dus ja anders moet je pas doen als je 30/35 bent want na m'n 30ste wil ik geen kinderen meer hoor dan kan ik lekker op m'n 40 rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zijn weinig die zo jong ambitie hebben voor 4 kinderen grappig

Als je geld hebt zou ik het doen..maar zeker in je achterhoofd dat de kans groot is dat je moet wisselen.

Mijn ervaring... Kind 1 wil prima, kind 2 ook, kind 3 ken net maar na kind 4 begint echt op in te hakken.

Bij je eerste wil het nog wel maar na 6 jaar borstvoeding zijn mijn borsten compleet gerampeneerd.

Ik heb bewust gedaan na mijn kinderen en borstvoeding, moest een half jaar niet voeden.

Maar om het moeilijk te maken...ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan..

ik wou serieus dat ik het op m'n 18 had gedaan...maar goed dat is geen antwoord op je vraag en ervaring met siliconen en zwangerschap heb ik ook niet..

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik wil pas na 1 jaar po zwanger worden en ik kwam bij m'n eerste 15 kilo aan maar ik werd nie dik toen pas had k een gezonde gewicht omdat ik heel tenger ben.

Maar ik bedoelde dat ook vele zijn 20/25 jaar ze moeten ook nog kinderen krijgen (als ze dat willen) dus ja anders moet je pas doen als je 30/35 bent want na m'n 30ste wil ik geen kinderen meer hoor dan kan ik lekker op m'n 40 rusten.

Ja precies! Ik wil mijn bv in januari laten uitvoeren.. En ik wil ook echt nog wel een kindje. Ben er niet zo bang voor dat het daarna geen gezicht meer is..

Maar denk wel idd wat moeder zegt dat het na een paar keer zwangerschap erger kan worden.. Gelukkig heb ik geen ambitie voor een heel elftal :P hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.