Ga naar inhoud

lisanne-xx : 17 oktober 2014 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Lisanne en ik ben 18 jaar. Vorige week vrijdag (17 oktober) heb ik mijn borstvergroting gehad. Ik heb het laten doen bij Park Kliniek in Rotterdam door dokter Wu. Ik ben heel erg tevreden over deze kliniek!
Mijn linkerborst was kleiner dan mijn rechter en ik had een cup a. rechts is 300 cc en links 325 cc geplaats onder de spier.
Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de operatie.. Zondag ben ik zelfs al uiteten geweest met mijn vriend en maandag heb ik een stukje buiten gelopen.

ik ben op dit forum gekomen om als ik een vraag heb het hier op te kunnen zoeken en zo mijn onzekerheden weg te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook mijn bv gehad vrijdag maar hier wel veel pijn. Dagelijks gaat het beter en toch al 2 nachten kunnen doorslapen: oef!

Heb jij ook achter de spier gehad?

Ik moet om 9u al op controle gaan. Benieuwd wat hij gaat zeggen. Denk wel dat de littekens er goed uit zien en borsten zijn al wat ontzwollen.

Gr.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben nu bijna 3 weken po en ik ben ontzetten onzeker.. ik had voorheen 75 A, en wou graag een volle C, kleine D. Mijn pc zei dat hij niet meer dan 300 cc bij me kon plaatsen maar dat ik hiermee wel had gewenste resultaat zou bereiken.. ik vind het er nu uitzien als een volle B misschien.. ook zie ik verschil in beide borsten, de een kijkt hoger of groter dan de ander.. ook zitten ze vind ik erg ver naar de zijkant en ze zijn nog ontzettend hard!

kan iemand mijn onzekerheden weg nemen? trekt dit nog bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 4 weken po en ik kan je onzekerheden deels wegnemen;)

Je lichaam is zich nog aan het herstellen dus wat verschil tussen Links en rechts betreft dit trekt nog bij. Het heelt als 2 aparte wonden.. het is wel.zo.. het is een vergroting van je eigen natuurlijke borst. Dus stel dat de 1 al groter was dan blijft die ook wat groter..

Hoe zijn ze geplaatst? Dualplane of op de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne,

Vaak is het inderdaad een kwestie van geduld hebben. Het is heel vervelend, maar helaas kan het niet anders ;)

In het begin staan ze vaak wat verder uit elkaar. Hou er wel rekening mee dat je bosten niet na een vergroting spontaan meer naar binnen komen als je dit voorheen ook niet had. Het is inderdaad een uitvergroting van de borsten die je al had ;). Het kan echt wel een paar maanden tot een jaar duren voor het helemaal "klaar"is.

Geniet van je nieuwe aanwinsten meid! Ik vind ze er mooi uit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.