Ga naar inhoud

Grote C cup bovenin opvullen met prothese, iemand ervaring?


Gast xx*B*xx

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

My story; ik zal even mijn verhaal vertellen. Ik had voorheen links een F-cup en rechts maar een grote D.

Ook baalde ik dat dit wat ging hangen op mijn 21e al! November 2013 gesprek gehad bij Dr. Mesters, zij wilde geen protheses

plaatsen maar beloofde me dat door een borstlift, en het verkleinen van mijn linkerborst ik een prachtig resultaat zou krijgen.

Januari 2014 geopeerd, erg mooi geworden op dat moment, ik was tevreden, alleen vond ze wat klein uitgevallen.

Ik wilde graag mijn volle D-cup behouden, en dit is helaas een volle C geworden. Dit vond ik niet zo'n probeem omdat het er voor de rest netjes uitzag.

Na een half jaar merkte ik dat mijn borsten toch weer meer gingen hangen en uitzakken. Vooral bovenin verloor het echt z'n volume. En dat volume was juist

wat ik zo graag wilde!

Inmiddels een consult gehad met Diana Gabriels en Dr. Frans Straten. Hij wil 175cc plaatsen voor de spier zodat ik bovenin mijn volume terug krijg, en weer een volle D, kleine E cup terug krijg.

Heeft iemand hier ervaring mee? Het plaatsen van protheses in een toch al wat grotere borst?

En mijn ergste twijfel, voor de spier!!! Gaat dit snel weer uitzakken? Hier ben ik bang voor!

Thanks alvast voor reacties! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat vervelend zeg!!! Ik krijg ook voor de spier, juist omdat ze een beetje hangen kan ik geen dual plant of achter de spier omdat ik dan double bubble krijg. Anders moet je me voorsteltopic even lezen. Ik krijg trouwens 295cc. Ik heb nu een B cup en hoop op een D cup.

Groetjes Rosinha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ja ik begrijp bij mij ook heel goed waarom ze de protheses voor de spier willen plaatsen, maar ben

zo bang dat dat weer snel gaat gaat uit gaat zakken vandaar dat ik misschien toch liever dual plane wil.

Heb 1nov nog een gesprek met Diana, dus ga het dan nog even goed uitvragen.

EllaBellaBoobs, hoeveel cc heb je laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi xxBxx,

ik heb 395 cc laten plaatsen, Natrelle, anatomische vorm.

Stel maar lekker veel vragen tijdens de intake.

ik heb bij 2 klinieken intakes gehad, 2 totaal verschillende adviezen. Toen twijfelde ik of ik nog een 3e kliniek zou bezoeken, maar dat heb ik niet gedaan. Ik ben uiteindelijk op m'n gevoel afgegaan en heb voor het kleinere aantal cc gekozen. Op dit moment vind ik ze groot genoeg: 395 cc.

Het andere advies was 525 cc geweest.

Ben benieuwd wat jij krijgt te horen en wat je uiteindelijk kiest!

Succes!

Ella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.