Ga naar inhoud

1,59 cm en natrelle MF 295 cc twijfel


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben net nieuw op de forum, en ik zou jullie mening goed kunnen gebruiken. Ik ben 1meter 59 en zal over 2 weken mijn operatie verichten. Het wordt natrelle MF 295 anatomisch. Ik ben nu een AA en zou een volle c richting d willen. En het maakt me gek dat ik niet erachter kan komen hoe groot mijn borsten zullen zijn na de vergroting.

Wie heeft hier ervaring mee of ong de zelfde situatie.

Gr

Nath.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nath,

Dat is hier het probleem bij iedereen :-)!

Het is heel moeilijk om de maat in te schatten. Het hangt van zoveel factoren af... De vorm van de borst, het klierweefsel, de omtrek, het soort prothese, welk profiel van prothese...

Het beste is om naar het advies van je PC te luisteren. Die hebben zoveel ervaring en weten wat het mooiste zal zijn. Sowieso ook altijd meerdere chirurgen raadplegen. Dan kan je ook meteen zien of ze hetzelfde vertellen en kan je vergelijken ;-).

Hopelijk ben je hiermee wat wijzer :-).

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nath. Ik ben zelf niet 1.59 maar een vriendin van mij wel. Zij heeft haar borsten laten doen met ook 295cc en is uitgekomen op een D. Het oogt ook groot bij haar vanwege haar lengte. Je weet natuurlijk nooit hoe groot ze zullen worden, maar misschien kan je foto's aan je chirurg tonen wat jij graag wil..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames,

Ik heb zoveel gelezen en gezien en ben er bewust van dat het bij een ieder anders uitpakt. Maar ik denk meer om dat de tijd zo dichtbij komt dat ik een twijfel kont aan het worden ben.

Ik twijfel nu tussen 295cc onder de spier anatomisch en 325cc.

Ik hoop eigenlijk op een volle C.

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een volle c wilt zit je zeker goed.. ik ben 1.58 en 44 kilo. Heb een omtrek van 65. Begon met ene kant a en andere kant b. Heb 300 en 350cc rond dual plane.. zit nu op 65D wat lijkt op een c cup. Anatomisch heeft meestal wel een andere projectie dan ronde.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een volle c wilt zit je zeker goed.. ik ben 1.58 en 44 kilo. Heb een omtrek van 65. Begon met ene kant a en andere kant b. Heb 300 en 350cc rond dual plane.. zit nu op 65D wat lijkt op een c cup. Anatomisch heeft meestal wel een andere projectie dan ronde.. :)

Die zullen vast mooi zijn en jij bent ook een klein mensje :-)).

Ik neig steeds meer naar 325cc omdat het maar 30cc scheelt , dus denk ik dat het optisch wel mee zal vallen.

Andere ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Volgens de gegevens die ik heb zijn beide protheses even lang en breed. De 295 is mf en de 325 MX met 0.9cm meer projectie.

Ik heb nu de 270 en krijg binnenkort bij mijn hersteloperatie een wissel naar de 325. Dit vond ze bij mij echt de Max. ( ik ben 1.64 en 53 kg)

De 325 zijn er volgens mij ook niet in de Soft Touch, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Victoria ik heb geen flauw idee wat sebbin is, zo zie je maar hoe slecht ik me heb voorbereid. Maar je hebt nog ff te gaan. Ik denk dat een D heel mooi natuurlijk zal staan met jou lengte.

Bedankt Marieke, klopt de 325 is extra high profile. Bij mij was 295 een aanrader en nu wil ik toch groter. Raar eigenlijk want ik was eerst tevreden met 295. Ik ga vandaag weer passen en dan maak ik een beslissing ik moet 7 november onder het mes.

Thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

Volgens de gegevens die ik heb zijn beide protheses even lang en breed. De 295 is mf en de 325 MX met 0.9cm meer projectie.

Ik heb nu de 270 en krijg binnenkort bij mijn hersteloperatie een wissel naar de 325. Dit vond ze bij mij echt de Max. ( ik ben 1.64 en 53 kg)

De 325 zijn er volgens mij ook niet in de Soft Touch, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Veel succes!!!!

Wat is soft ouch? Ik krijg woe de natrelle mf 295 maar heb niets gehoord of gelezen over soft touch.... Is dat een keuse? En wat is verschil met normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens hier Tijger, daar staan alle varianten vermeld. Wat ik begrijp is de Soft Touch een zachtere (meer vloeibare) versie en de cohessieve een wat stevigere. Geen idee of je (nog) kan kiezen bij jouw arts?

http://www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/natrelle_breast_implants_ca_eu.html

Ik ga zo je bericht beantwoorden hoor! Morgen is jouw dag he! Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey suus,

Zie nu pas je reactie. Dank! Als ik de tabel goed begrijp zijn de low, medium en jigh profile altijd soft touch en alleen de extra full projection niet. Dat stelt mij gerust. Want ik krijg de high. Morgen toch nog even vragen voor de operatie.

Morgen ( of eigenlijk vandaag al) inderdaad de grote dag! ( letterlijk ;-) Spannend! Ik zal een verslagje bijhouden hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.