Ga naar inhoud

Wie van Bergman?


anony

Aanbevolen berichten

Hi allemaal! :7:

Ik heb op dit moment 3 consulten staan (morgen bij Bergman- lichtenegger, maandag bij Velthuis- de moojen, en 11 november bij Dr. Nio).

Lichtenegger werd bij eigenlijk direct toegewezen, was nog niet genoegd verdiept in chirurgen (De moojen ook, maar daar zie ik veel positieve verhalen over). Ik vind niet veel over Lichtenegger, maar wat ik wel vind wordt ik niet laaiend enthousiast van.. Ik ga wel gewoon morgen want ben nu nog bij stap 1, maar tot nu toe DENK ik rond, dual plane, high profile te willen en cc.. tsja, ik wil van +/- 75 C naar DENK IK een volle D of E cup, maar dat moet ik met passen kijken.

Heeft iemand verstand van chirurgen bij Bergman (maakt niet zoveel uit welke vestiging) die best groot durven en niet anatomisch pushen? Had in mijn andere bericht ook foto's bijgevoegd van wat ik ongeveer wil, maar zit nu even op een werkcomputer. Of heeft iemand voor en na foto's van zichzelf van die bij Bergman geweest zijn die ik mag zien? Hoor jullie graag!

Groetjes,

Anony

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Enige wat ik je kan vertellen is dat ik bij dr. Koopman ben geweest in Den Haag Bergman kliniek.

Hij houdt van natuurlijk, als ik jouw verhaal zo lees zou ik dus niet bij hem gaan. :45:

Dr. Nio en Plovier zijn volgens mij wel artsen die aan jouw wensen kunnen voldoen.

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergmann houden ze niet echt van groot. Dat heb ik en meerdere wel ondervonden.

Drs. Nio in Parkkliniek doet dat wel, mits haalbaar!

Ik zou zeker naar Nio gaan of in Parkkliniek of in het SLAZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.