Ga naar inhoud

Littekencorrectie na borstlift met prothese


Pinkiexoxo

Aanbevolen berichten

hallo dames,

dit is de 2e x dat ik een bericht plaats op dit forum. in het kort mijn verhaal:

ik ben op dit moment 21 jaar. heb iets meer dan een jaar geleden een borstlift met prothese gehad. ik ging van een 75e naar 75f met ronde protheses dual plane gedaan door Dr.koopmann.

helaas heb ik erg brede littekens. en wil ik hier wat aan doen. ik wilde graag weten of iemand ervaringen hiermee heeft het zou me erg helpen. ik twijfel super erg of het wel waard is want ben bang op een lelijker resultaat.

ik ben al op een aantal consulten geweest. o.a bij Dr. A. hoffman dit was een zeer negatieve ervaring. hij wilde alles aan mijn borst veranderen en deed alsof het hele lelijke borsten waren. terwijl ik mijn borsten mooi vind op littekens na. hierna ben ik naar Dr.S.H. Wu geweest met een positievere ervaring. hij gaf aan dat hij het wil en kan proberen maar kan niet garanderen dat ze opnieuw breed worden. ik heb nog 1 consult staan bij dr stevens omdat ik graag verschillende meningen wil horen.

Dit was mijn verhaal in het kort. ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen want ik heb het erg moeilijk. .

als jullie vragen hebben beantwoord ik deze graag.

liefs

twijfelende pinkiexoxo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Zijn je littekens hypertrofisch? Mijn ervaring is bij mijn armen. Ik heb in 1e instantie een armlift gehad, heel mooi genezen, mooie dunne lijntjes. Helaas aan beide kanten een kleine dogear, dus er een stukje uitgesneden en terug gedaan. Dat ging toen hypertroferen (gek bij de rest van mijn lichaam overal dunne lijntjes). De pc vond t zelf ook niet mooi, dus eerst geprobeerd met cortisone injecties erin, maar dat hielp niet, dus weer eruit gesneden, nu met andere draad gehecht, echt aan strenge richtlijnen gehouden qua niet tillen enzo, en het is nu nog breed. Maar het is nu alleen maar breder, en ligt er niet op, dus is niet verdikt. Het blijft helaas altijd een risico eens je hypertrofie hebt gehad....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.