Ga naar inhoud

Jasha : 3 november 2014 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast Jasha

Aanbevolen berichten

Hii! Ik ben hier nieuw en heb 3 nov mijn borstvergroting . Ik heb nu een 70B krijg er 360Cc bij wat er uit gaat zien als een Cup C . Zelf doe ik modellenwerk en alleen daarbij denk ik of het misschien een beetje tegen zal werken. Maar heb liever volle mooie borsten dan kleine borsten. Staat zoveel mooier in een bikini , lingerie en kleding. Kan je na 5 dagen al de deur uit? Ik hoop dat het er mooi uit gaat zien. Heb een smalle taille en ben 1.76. Als het maar niet te groot gaat uitpakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt!! Spannend he, ik lees mezelf helemaal gek heel de dag , bekijk verschillende borsten pfff word een beetje gek van mezelf haha maar nog 2 weken wachten. Waar ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jasha,

Veel modellen zijn wel 'smalletjes' (zacht uitgedrukt?) dus zou kunnen dat dat je enigszins gaat beperken. Maar dat is eigenlijk bekrompen toch! Volle modellen zijn veel mooier! ;-)

Ligt er een beetje aan wat je bedoelt met 'de deur uit': werk? autorijden? of een wandelingetje? Hoe snel je herstel is ligt ook aan de plaatsing van de prothesen.... En ik neem aan dat je high profile siliconen krijgt aangezien je zo smal bent?

Wat ik hier lees ben je wel flink wat weken verder voordat het er 'mooi' uitziet.... Dus daar moet je dan met je werk wel rekening mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe dit forum werkt! Zie nu pas de berichtjes.

Wel erg fijn om met andere meiden te praten. Ja ik vind voller ook veel mooier, je moet er wel een beetje vrouwelijk uitzien! En aangezien ik al lang ben en smal, lijkt me wat vollere borsten wel mooi. Zal er uitzien als een cup C maar kan misschien wel een cup D krijgen omdat ik dus smal ben. Ik krijg ook alleen een band en geen bh. Had jij dat ook Melanie? Maandag geopereerd en die zaterdag heb ik een shoot, maar alleen van het hoofd tot misschien middel maar niet heel intensief. Dus hoop dat ik 5 dagen erna me wat fitter voel.

Ik krijg inderdaad natural high profile.. Silimid prothesen.

Zien die van jou er natuurlijk uit Melanie? Of heeft dat nog tijd nodig?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die van mij zien er ook uit als een C cup, heb wel cupmaat G.

En ik kreeg inderdaad ook alleen een band, heb uiteindelijk de lipoelastic extra new bh aangeschaft, ter ondersteuning en omdat ik het vervelend vond om de deur uit te gaan en dat je door mijn kleding m'n tepels kon zien..

Houdt er rekening mee dat je met deze protheses binnen 3 weken hersteld bent i.p.v. 6 weken met andere protheses, maar dat je door het snelle herstellen wel 2x zoveel pijn hebt (wil je niet bang maken!!). Ik kon 2 weken niks anders dan op bed liggen.

Krijg je de polyurethaan protheses?

Ja die van mij zijn echt super natuurlijk en zacht. Alleen mijn littekens zijn dik en rood, dat veranderd denk ik ook niet echt meer. Je kunt mijn foto's bekijken als je mijn vriendschapsverzoekje accepteert.

Word je door Van Onselen geopereerd of Kruppa?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die van mij zien er ook uit als een C cup, heb wel cupmaat G.

En ik kreeg inderdaad ook alleen een band, heb uiteindelijk de lipoelastic extra new bh aangeschaft, ter ondersteuning en omdat ik het vervelend vond om de deur uit te gaan en dat je door mijn kleding m'n tepels kon zien..

Houdt er rekening mee dat je met deze protheses binnen 3 weken hersteld bent i.p.v. 6 weken met andere protheses, maar dat je door het snelle herstellen wel 2x zoveel pijn hebt (wil je niet bang maken!!). Ik kon 2 weken niks anders dan op bed liggen.

Krijg je de polyurethaan protheses?

Ja die van mij zijn echt super natuurlijk en zacht. Alleen mijn littekens zijn dik en rood, dat veranderd denk ik ook niet echt meer. Je kunt mijn foto's bekijken als je mijn vriendschapsverzoekje accepteert.

Word je door Van Onselen geopereerd of Kruppa?

Xx

Oh jeetje een Gcup! :/ .. Nu het zo dichterbij komt, begin ik steeds te twijfelen, echt irritant. Hoelang ben jij? Ben je ook heel slank? En wat voor cupmaat had je hiervoor? Is het niet als je een B hebt en dan 360cc erin krijgt dat het dan groter word dan als je een A had.

Had je veel pijn ja?? Ja ik heb die nieuwe prothese die soort van stoffige.. Wist niet dat je meer pijn zou krijgen. Jou littekens gaan toch nog wel veragen? Dat je ze straks bijna niet meer ziet! Heb je foto's bekeken zien er zeker mooi en natuurlijk uit, maar ik denk als dat op mijn lichaam zo komt ze er echt huge uitzien. Ik word geopereerd door Dr Onselen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jasha,

Welkom!

Ik ben ongeveer rond die tijd ook aan de beurt!

Vandaag nog met de PC gebeld, want had toch nog wat vraagjes, voelde me daarna direct weer stukken rustiger.

Hoor graag van je hoe het verder met je zal gaan!

Heel veel succes! :54:

He meid! Oh spannend, wat krijg je en wat heb je nu.. Vind het echt fijn om met andere te praten.. De meeste om me heen verklaren me voor gek. En zeggen dat ik blij moet zijn met me lichaam blabla.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje een Gcup! :/ .. Nu het zo dichterbij komt, begin ik steeds te twijfelen, echt irritant. Hoelang ben jij? Ben je ook heel slank? En wat voor cupmaat had je hiervoor? Is het niet als je een B hebt en dan 360cc erin krijgt dat het dan groter word dan als je een A had.

Had je veel pijn ja?? Ja ik heb die nieuwe prothese die soort van stoffige.. Wist niet dat je meer pijn zou krijgen. Jou littekens gaan toch nog wel veragen? Dat je ze straks bijna niet meer ziet! Heb je foto's bekeken zien er zeker mooi en natuurlijk uit, maar ik denk als dat op mijn lichaam zo komt ze er echt huge uitzien. Ik word geopereerd door Dr Onselen.

X

Ja, volgens mij ben ik wel een uitzondering hoor.. Mijn borsten zijn gewoon heel breed waardoor ik echt een G nodig heb omdat de beugels anders prikken. Ik ben zelf 1.65 lang en weeg 63 kg, niet slank dus.. Ik had hiervoor een A cup. Vind ze nu nog niet bij mijn lichaam passen, dus flink sparen en dan ga ik voor een wissel (niet bij ACCZ).

Ik heb erg veel pijn gehad maar na 3 weken kon ik dan ook echt alles weer. Mijn littekens lijken verdikt, dus denk niet dat ze nog vervagen ook al smeer ik ze trouw 2x per dag in.

Haha aan de maat ben je zo gewend. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid! Oh spannend, wat krijg je en wat heb je nu.. Vind het echt fijn om met andere te praten.. De meeste om me heen verklaren me voor gek. En zeggen dat ik blij moet zijn met me lichaam blabla.

Xx

Hey Jasha,

Ja enorm spannend, maar heb er ook super veel zin in.

Veel gepraat met andere meiden die ik ken die het ook hebben laten doen en daardoor gerust gesteld en NOG meer zin erin!

Ik heb nu 70a (met push up bh 70b) zal 300CC en 325 CC high profile krijgen. Een borst is kleiner dus ze proberen het beetje gelijk te maken.

Waarschijnlijk ga ik naar een kleine C.. hoop ik!

Ik denk met mijn 178 cm en 56 kg dat dat wel mooi is, toch opvallend maar niet TE!

Ja ik had gisteren een vriendin het laten weten en die was "ik gezond lichaam moet je niet snijden".

Ik zei ja, maar constant zo onzeker zijn en je niet sexy voelen en dat je hele tijd de pesterijen van vroeger je najagen dan ben je er echt een keer klaar mee!

Dus ik ga het lekker doen, en gewoon vanuit gaan dat allemaal goed gaat!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hi ,

Ik heb net ook 360cc hp Silimed gekregen en ik ben net 5 dagen po maar voel me vandaag echt vreselijk moe en verot echt zo erg dat ik tot niets in staat ben , zo'n operatie moet je toch niet onderschatten , het duurt meestal wel 2/3 weken voordat je je weer de oude voelt .

Hoop dat het bij jou sneller zal gaan het herstel..

Alvast succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk trouwens dat 360cc hp met een b eerder op een E/f uit komt omdat je ook nog heel erg small bent ..Ik ben 1,70 en 59 kilo en was helemaal plat voordat ik deze nam maar volgens mij ga ik al richting grote C of D straks ,ze worden elke dag groter en eigenlijk vind ik ze al te groot ..Voorheen had ik silimed 255cc en dat bracht me tot een c van plat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.