Ga naar inhoud

Kimmmv : 18 november 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik slaap al vanaf dag 3 plat op mijn rug, je moet zelf proberen of dat wel gaat.

Probeerde na een week of 3 af en toe half op mijn zij te liggen.

Nu bij 5 weken lig ik regelmatig volledig op mijn zij. Zo fijn :2: ik sliep voorheen altijd op mijn zij.

En de martelband vind ik echt niet zo erg hoor. Ik mis hem zelfs nu ik hem niet meer de hele dag aan heb.

Vind het nu fijn slapen met de band om, hier mag ik na 6 weken mee stoppen (nog een week) maar misschien doe ik hem langer om in bed, vind het dan fijner slapen op mijn zij. Voelt veiliger :1:

En niet iedereen krijg de martelband, ligt aan je bouw en de plaats van je borsten.

Ook een vraag voor Dr. Verdonck, of jij misschien ook een martelband krijgt :6:

En als je niet te ver weg woont van Genk zou ik de hechtingen (en de tape) laten verwijderen door Dr. Verdonck zelf (na 2 weken) dan kan hij het resultaat zien en nog tips geven. En jij zelf kan nog vragen stellen als je dat wil.

Veel succes op het consult, en hij is de rust zelve en sympathiek, maak je maar niet druk :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel snel he na 5weken al fijn terug op je zei liggen, hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan.

Ga ik straks zeker vragen :D en ja dat had ik al gehad woon niet ver weg dus kan dat wel eve bij hem laten uithalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

martelband haha ik had die niet alleen tape. heb gister voor het eerst op mn zij gelegen.. niet prettig (2 weken po) goed dat je zoveel vragen hebt. verdonck is erg aardig en duidelijk en zal je eerst een half uur een heel verhaal vertellen waarbij hij al veel vragen beantwoord. ben benieuwd hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja wat een benaming he , noemt verdonck het zelf ook zo :D ?

Ben blij dat hij zelf veel zegt want wil niet zo soort van interview afleggen met hem :D

wel leuk dat eerst het praten is en dan passen want anders was nogal ongemakkelijk denk ik

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames !

Ben net terug van het gesprek met d'r Verdonck

Wat een lieve & leuke man, jullie hadden allemaal gelijk ! Heeft me meteen op mijn gemak gesteld mijn schaamte was meteen verdwenen heel professioneel.

Na wat informatie heeft hij gevraagd om mijn bh uit te doen en was er meteen om mij op mijn gemak te stellen dat ik mooie borsten had niet te klein maar weinig volume maar wat hij ook normaal vond omdat ik mager vanboven ben

Toen begonnen met passen en uit gekomen op ronde achter de spier voor 330 cc of 350 cc op 18 november :D jeeeeeej ! Zo happy

Nu ben ik natuurlijk aan het twijfelen :D op welke bh ik ga uitkomen als 330cc of 350cc neem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames heb jullie hulp nodig :)

Ben gisteren bij Verdonck geweest echt super leuke man!

En zijn op 2 maten uit gekomen voor mij 330 of 350

Ik ben 1m65 en weeg 58 kg.

Hij zei dat groter dan 350 cc niet mogelijk was en heel nep zou staan ( wat ik absoluut niet wou ) en 350 het maximum was.

Nu ben ik thuis en echt aan het twijfelen :(

Hoe groot ga ik uitkomen als ik 350 neem ik wou graag een grote c begin d

En word het nog minder dan bij het passen heb zelf 75 a

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim...

Ik heb 300 cc medium projectie. Ik kom uit op c kleine d. Je kan zien dat het bij mij totaal niet nep oogt. Dus als je mijn mening wil weten ga voor 350.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje prinsesje ! Ja is het bloesje zag je wel verschil, hoorde ook dat als ze achter de spier gezet worden ook een aantal cc verliest

Heb net gekeken bij jou foto en zoals je zegt mew heel natuurlijk maar wil misschien toch iets groter !

Maar bij mijn vriend z'n tankten heeft 280 cc en die lijken al zooo groot :)

Zou het ook kunnen dat monoblock kleiner uitvalt of net groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Ik ben zelf ook 1.65, maar weeg wel 63 kg.

Ik heb 360 cc gekregen en kom van een A nu kom ik uit op een G doordat ik brede borsten heb.

Echter ogen ze maar als een C'tje. ;)

Ik heb wel eens gelezen hier dat Monobloc kleiner uitvalt, maar pin me hier niet op vast! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim!

Ik zou voor de grootste gaan. Bij de tante hebben ze misschien High Profile gebruikt en dat geeft ook een verschil. Ik zou vertrouwen op de chirurg en dan sowieso voor het grootste gaan omdat je achter de spier al een aantal cc's verliest. Zo zal je sowieso een volle C, kleine D bekomen ;-). Wanneer staat de ingreep gepland :-)? Zo spannend allemaal! Dit forum maakt mij volledig gek :-p. Ik tel nu nog harder af!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melanie, de jouwe vind ik echt mooi :o !

Ja een g klinkt echt super groooot, vind dat ze meer lijken een D ofzo :D niet dat ik al veel borsten heb gezien

Ja dacht ook dat monobloc kleiner uitvalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Victoria inderdaad maak me ook helemaal gek :D zot hier dag en nacht op hahaa

Ik weet dat ze bij de tante voor de spier druppel vorm hebben gebruikt zij heeft ze ook al een aantal jaar. De ingreep word dinsdag 18 nov gedaan :D krijg al kriebels als ik er aan denk, maar Verdonck is zo leuk dat dat me wel weer geruststelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zag ik wel maar vind ze ook heel mooi natuurlijk en het ongelijke stoort me eerlijk gezegd niet, heb zelf ook een klein beetje ongelijkheid en hij zei dat er 2 verschillende cc konden gezet worden maar dat je het dan nog altijd kon zien. Dus daar maak ik me eigenlijk niet zo druk om. Had je al een beetje verschil voor de bv ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

ik heb twee consulten gehad; de ene chirurg zei dat er niet meer in zou kunnen als 350 cc en bij de andere chirurg was het 440cc. Bij beide het advies om druppelvormig te nemen omdat ik weinig borstweefsel zelf heb en ik absoluut geen 'op plak borsten' wil. Ik ben 1.73 en 62 kg. Ik heb wel gekozen voor high profile zodat er wat meer volume aan de bovenkant komt.

Succes met je keuze! Spannend hoor, 18-11 is al heel snel! Zou willen dat ik dan al mocht. Als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om een BV te laten doen kan het niet snel genoeg gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat geloof ik ze zijn super mooi ! Zo wil ik ze ook <3

Ja Samster dat hoor ik vaker, hoorde ook dat Verdonck geen grote zet en daarom maar wa kleiner zegt , nu vond ik 350 cc ook het Max was echt wel groot :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.