Ga naar inhoud

Sientje : 20 oktober 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey lady's

bij deze is alles al achter de rug.

deze morgen vroeg uit bed 4h30.

snel nog een badje genomen en haren gewassen

rond een uur of 5.15 zijn we dan vertrokken richting genk.

ik moest me er om 8h10 aanmelden.

daarna werd ik naar de wachtzaal begeleid tot men mij kwam ophalen.

daar werd me mijn kamer toegewezen en kan ik me omkleden.

toen werden er vlug nog wat fotos genomen en moest ik nog een vragenlijst invullen

rond een uur of 9 was het dan zover ik mocht ze volgen naar het operatiekwartier waar ik in een kamertje werd geplaats en nog een 20tal min moest wachten daar werd ook al geprikt voor een infuus.

eenmaal in het ok werd alles in gereedheid gebracht ook de dokter kwam dan aan en tekende alles nog af.

ik herriner me nog dat ik een maskertje op kreeg maar totazl niet dat ik slaperig werd.

en dan een 45min later was het al gebeurd.

toen alles zorgvuldig werd ingepakt kon ik terug naar de kamer.

daar kreeg ik meteen iets te drinken aangeboden en nog geen uur later stond ik al buiten.

tegen 11.30 zaten we al terug in de wagen op weg naar huis.

had het dan ook zelf. aan gegeven dat ik me redelijk voelde en wel al kon vertrekken.

voorlopig valt alles veel beter mee of verwacht ik het inderdaad wel een druk op men borsten. en nu en dan ook rugpijn.

maar ik kan zeker niet klagen over de pijn

mss voel ik me morgen wel iets slechter.

en. oh ja het is 350cc geworden in plaats van 380. de dokter raadde mij dit eerder aan mits ik redelijl smal ben en zeker. geen striemen wou.

zo dit is het voorlopig ik hou jullie verder op de hoogte.

tot later

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sientje,

Wat goed om te horen dat het zo voorspoedig is verlopen.
Neem aan dat dat niet altijd zo is haha!
En precies, neem goed je pijn medicatie, zodat je zo min mogelijk pijn voelt dat is ook het fijnst denk ik voor je herstel.
Heb je ze al gezien of kan dat nog niet? (geen idee, moet zelf nog he haha)
Ik ben erg benieuwd naar hoe het verloopt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel allemaal lieve dames

ik neem aan dat morgen de ergste dag word

@ scarleth nee ik kan ze nog niet zien ze moeten 2 weken ingetapd blijven daarna mag het eraf en word het sport bh

@ kimmmv ikzelf ben ook door verdonck geholpen. ik wens je heel veel succes voor morgen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

met mij vrij goed

voorige week terug gestart met werken

de eerste 2 dagen was ik blij dat de dag om was maar denk dat het kwam door terug in het routine te komen :P

anders que pijn heb ik geen last meer ook de littekens zijn bijna niet meer zichtbaar enkel nog een dun streepje maar die zitten dan wel nog hard en precies dik binnenin .

heb ook al eens gepast qua bh maat .

had ooit eens besteld maar was de verkeerde maat en moest die zelfs niet terug sturen

deze was een 75 D en die zat wel goed

dus tot op heden vrij tereden.

ze moet nnatuurijk wel nog een meer natuurijke vorm aanmenen oa nog wat zakken

maar ik ben dan ook nog maar 3 weken po.

hoe vlot het herstel bij jouw?

en de pijn valt die wat mee?

xxxxxxgroetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat! Ja het heeft even tijd nodig heb ik begrepen dat het allemaal nog zakt en de spier opgerekt is. Wel fijn dat je al lekker een bh aankan!

Met mij gaat het steeds iets beter alleen dat verband grrrr

Heb jij daar echt de 2 weken mee vol gemaakt? Of heb je gebeld dat het er eerder afmocht Sientje? De pijn is wel te doen. Op tijd mn pilletjes nemen en dan is het prima te doen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.