Ga naar inhoud

Twijfel tussen 300cc en 280cc


Jeam

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben jeam en kwijg op 14 november een borstvergroting. Ik kan nu kiezen tussen 280cc en 300cc.

Hierover twijfel ik heel erg. Zelf ben ik heel tenger heb cupmaat A en ben 1.55m. Misschien dat jullie mij kunnen helpen en foto's kunnen laten zien zodat ik weet wat ik straks het best kan kiezen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat die 20cc zoveel verschil maakt, maar ik hoor van iedereen dat ze achteraf liever toch groter hadden gewild dus ik zou zelf voor 300cc gaan. Ik heb zelf 300cc maar dat kun je niet vergelijken omdat ik een andere voorsituatie had. Krijg je ze voor of achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1.58 en 52 kilo en krijg 320 rechts in 305 links, dual plane. Kom ook van een 80A/75B cup. Ben ook erg benieuwd en het kiezen van de maten daar ben ik veel mee bezig geweest. Heb het momenteel een beetje losgelaten, maar op sommige momenten vliegt het me nog even aan. Als het maar niet te groot wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik denk dat 300cc bij jou echt prachtig gaat staan. Ik heb zelf 300cc maar ben wel iets langer en breder. Je kan ook eens bij DanielleK kijken, zij heeft 300cc op de spier en is zelf heel smal!

Er zit echt amper een verschil tussen de 280 en 300 en ik kan je vertellen dat het absoluut niet te groot gaat worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.