Ga naar inhoud

Hethiali : 20 november 2014 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey Hey!

Op 20 november heb ik een afspraak voor mijn borstvergroting. Maar zit echt met een dubbel gevoel :(

Langst een kant ben ik super blij, aangezien ik er al zo lang van droom om mooie borsten te hebben. Maar langst de andere kant ook zo een schrik dat het me weer tot twijfelen zet. Schrik dat er complicaties op treden of dat de borsten te dik naar mijn goesting zijn.

Pff het is allemaal zo moeilijk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar! Ik ga 7 november, maar ook ik heb last van die gevoelens. Denk dat het erbij hoort. Alleen als ik in de spiegel kijk (zeker uitgekleed) denk ik, ja eindelijk, over een paar weken heb ik borsten. Maar met kleding aan, een flinke BH zoals altijd, denk ik al snel weer "ach zo erg is het toch helemaal niet eigenlijk, ben ik nou echt zo ongelukkig?" en zoek ik weer allerlei redenen die ervoor zorgen dat ik terugkrabbel. Ik doe het niet, alles staat al vast en is betaald, en ik wil dit al zo lang. Maar stel dat het niet mooi wordt, of complicaties oid, dan sla je jezelf toch voor je kop. Dus ja, dubbel gevoel, herkenbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar! Ik ga 7 november, maar ook ik heb last van die gevoelens. Denk dat het erbij hoort. Alleen als ik in de spiegel kijk (zeker uitgekleed) denk ik, ja eindelijk, over een paar weken heb ik borsten. Maar met kleding aan, een flinke BH zoals altijd, denk ik al snel weer "ach zo erg is het toch helemaal niet eigenlijk, ben ik nou echt zo ongelukkig?" en zoek ik weer allerlei redenen die ervoor zorgen dat ik terugkrabbel. Ik doe het niet, alles staat al vast en is betaald, en ik wil dit al zo lang. Maar stel dat het niet mooi wordt, of complicaties oid, dan sla je jezelf toch voor je kop. Dus ja, dubbel gevoel, herkenbaar!

Ja heb net hetzelfde! Als ik dan aangekleed ben denk ik snel van pff is dat nu echt €3000 waard... Oké een complex verwijderen is onbetaalbaar maar als er complicaties zijn is het erger dan een complex dus ja :(. Ik heb zelf mijn voorschot nog niet betaald uit schrik dat ik terugkrabbel! Moet het wel doen voor november maar ja pfff kweet het allemaal niet meer :(

Maar ondanks alles wil ik ze echt wel dus ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angst en onzekerheid nemen de hand over ... Natuurlijk horen deze gevoelens erbij ..

Het is ook niet niks een borstvergroting.

Ik had precies het zelfde , met een push-up bh viel het toch allemaal wel mee , maar ik miste toch echt

wel iets als ik voor de spiegel stond , en daar kon geen enkele bh tegenop ..

Nu met mijn 'echte' borsten , zo blij , zo mijn borsten , zo trots , zo , had ik het maar veel eerder gedaan .

Succes meiden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar, maar ik denk dat het complex toch zwaar genoeg doorweegt om de stap te wagen.

Ik twijfel niet om de stap te wagen, maar ik twijfel over het aantal cc's! Dat is ook best lastig :-(.

Welke maat heb je nu? En tussen hoeveel cc twijfel je?

Ik heb een normale 70A en zo graag een volle 70C willen en de chirurg zei me dat ik daarvoor 300cc nodig heb, maar vrees dat dat teveel gaat zijn! :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twijfels had ik ook...

Opeens dacht ik, wat ga ik nou doen! 2 dagen ervoor zelfs nog gedacht om het te cancelen, dan maar mijn geld kwijt.... Maar idd 1 keer naakt en ik was weer zeker van mijn zaak. Nu heb ik ze en ben super blij, maar evengoed denk ik soms nog, had ik niet gewoon tevreden moeten zijn met wat ik had... Tot ik weer in de spiegel kijk! En dan denk ik Ja!!! Het is het waard! Kan niet wachten op bikini's en dat was afgelopen jaar wel anders!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 75B. De chirurg sprak van 350 à 400 cc (moderate profile) voor een volle C, kleine D. Dus ik dacht misschien aan 375cc :-). Ik denk dat 400 cc echt veel te groot gaat zijn. Wat denk jij?

Ik had ergens gelezen dat 150cc gelijk is aan 1 maat groter ongeveer... Dus denk wel dat dat heel veel gaat zijn 400cc voor van een b naar een c te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde tot het moment dat ik de O.K. werd ingereden. Doodsbang was ik van de zenuwen. De mensen daar stelden mij gerust en toen ik weer wakker werd en omlaag keek was het goed. Nu ben ik alweer een tijd P.O. en ik ben nogsteeds erg blij met hoe ze eruit zien. Naakt ook, maar vooral kleding shoppen is nu ook veel leuker :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde tot het moment dat ik de O.K. werd ingereden. Doodsbang was ik van de zenuwen. De mensen daar stelden mij gerust en toen ik weer wakker werd en omlaag keek was het goed. Nu ben ik alweer een tijd P.O. en ik ben nogsteeds erg blij met hoe ze eruit zien. Naakt ook, maar vooral kleding shoppen is nu ook veel leuker :5:

Hopelijk heb ik het zelfde gevoel als jij erna! Heb gewoon zo veel schrik voor complicaties erna :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb 17/10 mijn bv gehad.

Na 2 zwangerschappen en ontgoochelingen in paskamers dat ik zelfs een 75A niet gevuld meer kreeg heb ik de stap gezet. Er is bewust maanden tussen de eerste consultatie en de eigenlijke operatie gegaan.

Mijn man vertelde me dat hij nog goed weet dat bij de eerste keer ik al zei dat ik maar kleine borsten had. Intussen zijn we 8 jaar verder en heb ik nu de stap genomen.

Ik heb er echt naar toe geleefd maar wil wel eerlijk met je zijn dat het wat mij betreft veel pijn doet! En dit duurt langer dan een bevalling ;-).

De vorm van mijn borsten was prima, wou ze gewoon een maatje groter. Wat ik er nu voor in de plaats gekregen heb is nog onduidelijk want momenteel vind ik het nog joekels :-)

Ik heb er wel het grootste vertrouwen in dat het uiteindelijk een mooi resultaat zal zijn en ik binnen x tijd heel blij ga zijn!

Als je het doet moet je het voor jezelf doen, zoek een goede chirurg en neem voldoende bedenktijd.

Ps. ik heb het bij dr Ceulemans in Bonheiden laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezonde twijfels hoor. Had ik ook! Ik ben vorige week woensdag 15-10 geopereerd (520 cc HP DP geplaatst). Kom van 75AA (formaat theezakjes) bij 1.74/ca 64 kg. Ik zal naw op 80D uitkomen. Ben bij Koopman Bergman Kliniek geweest. Tot nu toe super ervaring met deze kliniek.

Was bang dat aantal cc toch te groot zou uitvallen. Koopman vroeg zich vroeg zich voorafgaande de operatie nog af of de protheses wel zouden passen haha. Maar ze zitten erin, dus blijkbaar kon het. Ik zal het a.s. donderdag nog wel van hem horen als ik voor de eerste controle terug moet. Ik vind de grootte reuze mee vallen hoor. Ben er super super blij mee!! Vooral als ik mijn voorfoto's bekijk en met wat ik nu heb. SO HAPPY!!!! Ik ben al helemaal aan Jut en Jul gewend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ergens gelezen dat 150cc gelijk is aan 1 maat groter ongeveer... Dus denk wel dat dat heel veel gaat zijn 400cc voor van een b naar een c te gaan...

Oei, 150 cc zou dan al naar een C gaan? Nu twijfel ik nog meer :-/... Nu begrijp ik er niets meer van :-/... Hoe komt het dan dat de PC spreekt over 350 à 400 cc? Rare dingen allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regel van 150cc is ook maar een dingetje die een plastisch chirurg die met een bepaald type implantaten werkt ooit heeft uitgesproken.

Sommige meiden met 75A(A) gaan hier met 300CC naar C, anderen naar E of zelfs F. Bij mij is gezegd dat ik van 70AA naar een 70B ga met 240cc. Ik moet natuurlijk nog maar zien hoe dat gaat uitpakken... Een vriendin van mij ging met 230CC (HP) van 75niks naar 75B, dus ik heb er wel vertrouwen in. Het heeft alles te maken met waar je mee begint, de kenmerken van de prothesen en je eigen verhoudingen.... Dus zo'n 'regeltje' ik geloof er niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geruststelling om te lezen dat er meer mensen last hebben van dit gevoel hahah.. Soms pieker ik me suf; moet ik niet gewoon tevreden zijn met wat ik heb, straks wordt het niet mooi, complicaties, onnodig, ik zeur en ga zo maar door. Ook vooral omdat je iedere keer dat over die siliconen hoort.. Pff Mjah monobloc schijnt het dan ook weer niet te zijn... Kortom?!

Ik herken dit gevoel ook niet want toen ik voor m'n neuscorrectie ging heb ik echt zitten huilen van geluk dat ik eindelijk kon. Geen moment over getwijfeld :o

20 november een tweede consult met Straten en dan in januari is het zo ver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey!

Op 20 november heb ik een afspraak voor mijn borstvergroting. Maar zit echt met een dubbel gevoel :(

Langst een kant ben ik super blij, aangezien ik er al zo lang van droom om mooie borsten te hebben. Maar langst de andere kant ook zo een schrik dat het me weer tot twijfelen zet. Schrik dat er complicaties op treden of dat de borsten te dik naar mijn goesting zijn.

Pff het is allemaal zo moeilijk :(

Zeeeeeer herkenbaar!

Ik ben 7november aan de beurt en gisterenavond bij het douche dacht ik weer... Goh wil ik wel echt siliconen in mijn lijf duwen..

En overal waar ik lees lees ik complicaties denk dat ik er te gefocust op ben momenteel!

Het kort zo hard af..

Zo bang voor wat me te wachten staat..

Ga ik het mooi vinden? Niet te groot? Niet te dit niet te dat?

Ga ik spijt hebben?

Wat als ze niet mooi zijn of ik er ziek van word...

En ga zo maar door!

Daarstraks in de auto dacht ik dan weer als ik het nu niet doe dan ga ik me in de zomer ik bikini weer slecht voelen en denk ik had ik maar..

Maar aan de andere kant als er wat mis loop denk ik misschien ook had ik maar niet!

Haaaa word gek van mezelf!!

Misschien moet ik zelfs tot aan de operatie van het forum blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb net hetzelfde! Als ik dan aangekleed ben denk ik snel van pff is dat nu echt €3000 waard... Oké een complex verwijderen is onbetaalbaar maar als er complicaties zijn is het erger dan een complex dus ja :(. Ik heb zelf mijn voorschot nog niet betaald uit schrik dat ik terugkrabbel! Moet het wel doen voor november maar ja pfff kweet het allemaal niet meer :(

Maar ondanks alles wil ik ze echt wel dus ja...

En ik heb nog niet eens een complex, moet je nagaan! Kan ook wel een hoop andere dingen verzinnen die leuk zijn voor die 3100 euro. Maar goed, ik twijfel al jaren, en heb nu met mezelf afgesproken: je gaat het wel doen of je gaat het niet doen. In het eerste geval zet je het nu door, en in het tweede geval wil ik je er nooit meer over horen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk heb ik het zelfde gevoel als jij erna! Heb gewoon zo veel schrik voor complicaties erna :(

Begrijp ik helemaal. Die (kleine als je het mij vraagt) kans is er natuurlijk ook, maar dat wilt niet zeggen dat het zo ver komt :) Ik ga in ieder geval voor je duimen!

Qua cc's: luister naar je PC. Die heeft er (als je een goede hebt) verstand van. Ik schrok me helemaal wild toen het verband eraf ging, maar met 8 weken P.O. was het "gezakt" en zag het er precies uit zoals ik mij had voorgesteld. En Cupmaat is ook maar een nummer (en letter..), het ziet er kleiner uit als echte boobies uiteindelijk. Ik heb dan een E-cup, maar als ik naar Hunkemoller ga, komen ze standaard met een C aanzetten als ze zo op het oog beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een 75B. De chirurg sprak van 350 à 400 cc (moderate profile) voor een volle C, kleine D. Dus ik dacht misschien aan 375cc :-). Ik denk dat 400 cc echt veel te groot gaat zijn. Wat denk jij?

Hey hey! Pfff ik twijfel ook ineens! Word helemAl gek van mezelf de hele dag door lees ik ervaringen kijk ik naar foto's . Ik heb een 70B en ik wil een C dus ik krijg 360 cc . Hoop niet dat het tegen een D gaat komen. Ben zelf best lang 1,76 en smal. Ik doe zelf modellenwerk, en hoop dat dit geen gevolgen zal hebben, maar vollere borsten vind ik nou eenmaal erg mooi en dan vooral in kleding, lingerie , bikini en natuurlijk naakt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.78m, weeg 66kg en had een kleine 75c aan eigen weefsel, heb 300cc (low profile) achter de spier gekregen en ben daarmee na de lift uitgekomen op 75E/F (al oogt het kleiner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey hey!!

Voilà donderdag 20 november werd ik geopereerd! Zal het verloop eens even neerschrijven :D.

Had een afspraak bij beaucare om 11uur en was dus al om 10u45 aanwezig in de kliniek. Alleen was er heel wat vertraging en zijn ze me pas rond 13u30 komen halen in de wachtkamer!!

Wanneer ze me kwamen halen moest ik me eerst omkleden en daarna had ik een gesprek met de chirurg (Dr. Van Zele). Hij legde me grondig alles uit en hoe alles ging verlopen. Dit calmeerde me enorm. Dan hadden we het over welke prothesen. En het werden sebbin high profile. Had hem wel gezegd dat ik een gewone C cup wou dus hij ging tijdens de operatie zien hoeveel cc. Uiteindelijk werd het 245cc.

Na het gesprek met de chirurg had ik een gesprek met de anesthesist.

Het was zo ver. Stapte binnen en moest dan op de operatie tafel gaan liggen. Eenmaal daar begon ik te panikeren en moest ik wenen... Een van de 2 verpleegkundige moest zelf ook wenen omdat ik aan het huilen was.

En toen werd ik wakker. Eenmaal ik veter was brachten ze me naar de rust rute en toen kwam mijn vriend erbij. De verpleegsters kwamen vaak om te controleren of alles goed ging. Na 2 uur mocht ik weg.

Eenmaal thuis gekomen een pijnstiller genomen en dan gaan slapen.

Vrijdag wakker geworden met pijn in mijn onderrug omdat ik het niet gewoon ben om op mijn rug te slapen. Mijn vriend moest me wel uit bed halen want dat lukte niet. 'S morgens was ik wel heel misselijk en moest ik braken. Ik ben de dag goed doorgekomen met maar 1 pijnstiller. Heb er echt niet veel last van gewoon precies dat ik heel zwaar gefitnest heb. En net voor het slapen gaan nog een pilletje genomen voor de zekerheid.

Vandaag terug wakker geworden met pijn in mijn onderrug en weer niet zelfstandig uit bed geraakt. En vandaag weer, heel misselijk geworden. En had toen wel heel wat last in mijn borsten. Dus heb ik onmiddelijk een pilletje genomen en dan gaan rusten in de zetel.

Eenmaal wakker voelde ik me zeer goed en niet veel last.

Ondertussen heb ik mijn borsten voor het eerst gezien en ik ben heel tevreden! Ze zijn wel nog heel neig opgezwollen maar ja is wel normaal. Ook is mijn linker borst groter dan de rechter borst. Hopelijk trekt dat wat bij. Maar geloof van wel ben ook nog maar 2dagen PO!

Ben nu al super tevreden met het resultaat en nog meer tevreden dat ik bijna geen pijn heb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.