Ga naar inhoud

Belgian Breast Clinic olv dr Verdonck


Nath58

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Tijdje geleden dat ik nog heel actief was op dit forum, maar nu kwam ik iets tegen dat me zeer nieuwsgierig maakte.

Ik kreeg gisteren een mailtje van de belgian breast clinic met een enquete over mijn operatie door dokter verdonck. Ik ben geopereerd in de wellnesskliniek, maar kon hierover nergens iets terugvinden. Op hun website kwam ik te weten dat dit om twee klinieken gaat onder leiding van verdonck.

Nu vraag ik me toch wel verschillende dingen af. Bv. Heeft dit nog iets te maken met de wellnesskliniek. Is het misschien een dekmantel voor de nogal slechte reputatie die de wellnesskliniek de laatste tijd heeft opgebouwd? Of is het een volledig nieuw initiatief van dokter verdonck. Dan vind ik het wel raar dat ik via hen een mailtje voor een enquete krijg.

Verder ben ik nieuwsgierig naar de soort prothese, de opererende dokters, verloop van consult,... is er al iemand op consult geweest die meer kan vertellen?

Groetjes nath

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook een mail gehad met enqeute. Dit forum werd er zelfs op genoemd;)

En idd. Je werd aan het einde doorgelinkt.

Ik heb ook even zitten speuren op de site, maar kan er niet terug vinden wanneer het opgericht is ed.

Wellicht is pc. Verdonck voor zichzelf begonnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit van gehoord maar wel een aparte aanpak om de cliënten van de Welness kliniek zo te benaderen. Je zou bijna denken dat ze onder een andere naam verder willen gaan ofzo.. Ik vind het een beetje vreemd, de website geeft ook heel weinig informatie over de artsen e.d.

Zeker als het forum er ook nog in wordt genoemd vermoed ik dat het een actie van de Welness kliniek is :')

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.