babelicious Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Hey ladies,wie heeft er ook Mentor gekozen.Met name de anatomische,high profile.Graag jullie reactie en ervaringen.Zijn ze niet gedraaid? Duurde t lang voor ze gingen dalen? Verandert de vorm nog erg hard in het genezingsproces ? WAnneer sliepen jullie terug op de zij? Ik ben nu 10 dagen po en de chirurg zei dat ik op de zij mag slapen nu.Had 1 borst met kapsel graad 3/4, deze is nu vierkant? De andere was kapsel graad 2, lijkt heel normaal al... Link to comment Share on other sites More sharing options...
babelicious Posted October 19, 2014 Author Share Posted October 19, 2014 waarschijnlijk allemaal genoten van het mooie weer ik zoek reacties van dames die deze hebben, hopelijk goede ervaringen, geen gedraaide....., ben ik zooooooo BANG voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobiemex Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 ik lees graag mee. ik krijg in december ook mentor anatomisch hp 390cc.. En ik twijfel ook waarom deze en geen ronde.. idd mn angst dat ze draaien.. dus lees graag mee en alle tips zijn welkom.. tips en adviezen blabla bedoel ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lies_Lies Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Hey, ik heb anatomisch moderate plus profile. Maar mijn arts vertelde me dat als de pocket op de goeie maat wordt gemaakt, de prothese nooit kan gaan draaien. Als de prothese draait is dat een fout van de arts geweest. Dus laten we maar op onze artsen vertrouwen dat ze het goed hebben gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
babelicious Posted October 19, 2014 Author Share Posted October 19, 2014 dat is weer een ander verhaal Lies Lies...goed voor jou! ik heb nu een wissel gehad, en kapselverwijdering best heftig dit wil ik nooit meer mee maken,ook al ben ik overtuigd dat meerdere factoren een rol speelden in de kapselvorming(slechte kwaliteit implantaten monobloc silicone, glad en infectie gehad op dag 2) ik ben doodsbenauwd om weer een kapsel te krijgen of dat de boel gaat draaien ik durf me bijna niet bewegen tanden poetsen doe ik door mijn hoofd te bewegen ipv de tandenborstel, echt waar,hahaha ben al bang om een deur te openen of sleutel te draaien durf echt nauwelijks mijn armen uitsteken of trekken ofzo... hou mijn bovenarmen zo krampachtig tegen mijn lijf dat ik er rugpijn van krijg, maar liever dat dan rotzooi de prof zei me vrijdag dat ik gerust weer op mijn zij moch slpen, doe ik nu wel want op mijn rug dat waren slapeloze nachten maar ben bang want iedere keer lig ik op de slechte borst tot overmaat van ramp is ze nog steeds vele dikker en...VIERKANT onderaan ben nu 12 dagen po net eerste keer volledige douche, ik bibberde van schrik daarom ben ik echt op zoek nr dames met leuke, positieve verhalen ik had eerst 290 cc, nu vervangen door 330, want anders was te pocket te groot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lies_Lies Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Oh wat naar meid. Ja kan me voorstellen dat je nu dan echt super voorzichtig doet. Maar met de vorm van je borst komt het vast wel helemaal goed toch, moet nog veel veranderen. Hoop dat het deze keer goed gaat voor je. Succes met je herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charke Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Hey meid,ik heb nu sinds 1,5 jaar anatomische high profile en geen problemen mee hoor,in het begin heb ik ook nog beetj voorzichtig geweest met het zij slapen,maar zoals gezegd,als de pocket goed gemaakt is kan ze in principe niet draaien daarvoor had ik ronde en gladde prothesen en had ik ook 3x kapselvorming en last van ontstekingen..met anatomische geen problemen tot nu toe x Link to comment Share on other sites More sharing options...
babelicious Posted October 19, 2014 Author Share Posted October 19, 2014 Wooow...wat n opluchting.Wat zal je blij zijn,en ook voor mij n opkikkertje hoor. Enkel het zij slapen he;) maar volgens de prof kon het.Toch twijfel ik.Bedankt vr je reactie Charke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vonni Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Heey,ik heb Mentor maar dan de ronde high profile.Heb ze nu 10 maanden en tot nu toe geen problemen mee gehad. Volgens mijn pc gaan ze niet draaien dus daar vertrouw ik op. Ging pas later dan 10 dagen op mijn zij slapen,vond het toen niet echt prettig om op mijn zij te gaan liggen. Dus heb ik wel een paar week op mijn rug geslapen. Oeps foutje,dacht dat ik anatomisch had...in iedergeval ik heb wel Mentor high profile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesley81 Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Heeeey ik heb ook mentor anatomische high profile. Borsten waren na 1 week al gezakt. Je kunt het verloop zien in mijn fotoalbum ik ben nu 9 weken po. Ik sliep na 2-3 weken alweer op mijn zij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.