Ga naar inhoud

nali : 13 december 2014 : Dr. Vanstraelen :


Gast nali

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik mijn gesprek gehad bij Dokter Vanstraelen voor een BV. 13 december is de dag! Heel spannend allemaal!

We hebben e.e.a. besproken en zijn uitgekomen op 325cc rond high profile. Hij gaf aan dat er ook niet meer in past. Ik heb aangegeven dat ik toch wel graag meer zou willen, hij zou tijdens de operatie kijken of er toch meer bij past. Ik ben behoorlijk smal qua postuur en heb weinig borstweefsel.

Graag zou ik een aantal reacties ontvangen van dames die hetzelfde aantal cc's en hetzelfde profiel hebben laten plaatsen om een beeld te krijgen wat ik ongeveer kan verwachten. Scheelt het heel veel tussen bijvoorbeeld 325 en 350 in uiterlijk? En ligt dit ook aan je postuur hoe groot ze eruit komen te zien? Ook nog tips qua hoog of medium profiel?

Ik hoor het heel graag want vind het lastig in te schatten!

Bedankt voor jullie hulp!


Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik mijn gesprek gehad bij Dokter Vanstraelen voor een BV. 13 december is de dag! Heel spannend allemaal!

We hebben e.e.a. besproken en zijn uitgekomen op 325cc rond high profile. Hij gaf aan dat er ook niet meer in past. Ik heb aangegeven dat ik toch wel graag meer zou willen, hij zou tijdens de operatie kijken of er toch meer bij past. Ik ben behoorlijk smal qua postuur en heb weinig borstweefsel.

Graag zou ik een aantal reacties ontvangen van dames die hetzelfde aantal cc's en hetzelfde profiel hebben laten plaatsen om een beeld te krijgen wat ik ongeveer kan verwachten. Scheelt het heel veel tussen bijvoorbeeld 325 en 350 in uiterlijk? En ligt dit ook aan je postuur hoe groot ze eruit komen te zien? Ook nog tips qua hoog of medium profiel?

Ik hoor het heel graag want vind het lastig in te schatten!

Bedankt voor jullie hulp!

13/12/14 Dokter Vanstraelen, 325cc, rond, high profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meid!

Wat goed dat je het gaat laten doen!

Mag ik vragen welke maat je nu hebt van Bh?

Mijn voorsituatie was een 75B, 75a zat altijd erg te strak maar ben sinds anderhalve week erachter gekomen dat ik een omtrek 70 heb,en ik heb 325CC HP gekregen protheses Mentor Coh1

350cc pasten niet

Dual Plane

Je kan even bij mijn foto's kijken

Ik ben 1.61 en weeg om dit moment 61 kilo

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan ongeveer hetzelfde als jij hebt! Heb een kleine 70C (dus ook ongeveer net als 75B)

Ik wil graag 350 maar dit zou inderdaad bij mij ook niet passen.

Plaatsingsmethode is Dual Plane.

Ben jij tevreden met je resultaat van 325?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan ongeveer hetzelfde als jij hebt! Heb een kleine 70C (dus ook ongeveer net als 75B)

Ik wil graag 350 maar dit zou inderdaad bij mij ook niet passen.

Plaatsingsmethode is Dual Plane.

Ben jij tevreden met je resultaat van 325?

Tot nu toe vind ik ze heel mooi en ook helemaal niet 'nep' ogen.

Als je best small bent zou ik voor High Profile kiezen trouwens

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Ik ga je topic verplaatsen naar operatieverslagen en pas je titel ook even aan zodat deze gelijk is met alle andere .

Succes met aftellen en heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als de protheses van het merk mentor zijn is het verschil van 325 cc en 350 cc niet veel. Je zult het niet zien zeg maar. Dat is door mijn pc verteld.

Ik zelf word 18 dec geopereerd. Tijdens de operatie gaan ze bij mij beslissen of het 325 cc of 350cc word. Ik krijg ook high profile coh 1 van het merk mentor.

Ik kan niet wachten heb er zoveel zin in.

Liefs my

Link naar reactie
Delen op andere sites

25cc geeft bijna geen verschil.. bij mij paste er ook niet meer dan 350cc in en ik ben 1,64 weeg 65 ongeveer. meer fotos plaats ik maandag dan is de tape eraf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt geopereerd door dokter vanstraelen, hoor alleen maar goede verhalen over hem! Heb alleen wel het idee dat ik 325/350 best weinig ga vinden maar vind het zo lastig in te schatten! Het merk wat wordt gebruikt is eurosillicone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.