Ga naar inhoud

Indalen

Aanbevolen berichten

OMG, ik ben 5 weken po (onderste foto) en als ik mijn borsten nu bekijk t.o.v. 2 weken geleden (bovenste foto) kan ik wel janken :( Ze zijn niet alleen gekrompen, maar onderin zijn ze ook helemaal plat en leeg nu, komt dit nog goed met het indalen? Ik vond ze 2 weken geleden veel mooier :( Ik heb ze trouwens achter de spier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond deze foto online en hieruit maak ik op dat ze onderin wel voller worden?

Ik hoop het maar, voor nu voel ik me iig weer heel onzeker :( Wat een achtbaan, ik vind ze geweldig, ik vind ze lelijk, ik vind ze mooi, ik vind ze verschrikkelijk, om gek van te worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, kwam deze site tegen met foto's van net na de operatie en van dezelfde borsten na het indalen een paar maanden later (dat zie je niet vaak) en ben nu al een stuk geruster door wat ik daar zie en aangezien de bovenkant van de implantaten bij mij nog steeds ongeveer even hoog zit als 1 maand geleden ga ik er voorlopig dus maar vanuit dat ze gewoon nog moeten zakken en dat ik dit nog 2/3 maanden de tijd moet geven! Als ik dit zie snap ik ook dat ik ze van de zijkant plat vindt! Misschien hebben meer dames er iets aan...

https://mymedicalguide.com/procedure_pages/breast-augmentation/healing-process

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, kwam deze site tegen met foto's van net na de operatie en van dezelfde borsten na het indalen een paar maanden later (dat zie je niet vaak) en ben nu al een stuk geruster door wat ik daar zie en aangezien de bovenkant van de implantaten bij mij nog steeds ongeveer even hoog zit als 1 maand geleden, dus ik ga er voorlopig maar vanuit dat ze gewoon nog moeten zakken en dat ik dit nog 2/3 maanden de tijd moet geven! Als ik dit zie snap ik ook dat ik ze plat vindt! Misschien hebben meer dames er iets aan...

https://mymedicalguide.com/procedure_pages/breast-augmentation/healing-process

Informatieve site inderdaad, denk dat dit heel wat dames kan geruststellen net na een operatie.

Met jouw borsten gaat het helemaal goed komen hoor! Bij mezelf zie ik ook een heel verschil met hoe ze eruitzagen na 8 weken tot nu (8 maanden). :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn duidelijke foto's!

Sommige implantaten zitten trouwens wel heeeel hoog 1 dag po!

Ben zo benieuwd hoe mijn boobs er over een paar maanden uit zien! En bij jou komt het idd vast ook helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de foto's van die site zie je duidelijk dat het resultaat wel even op zich laat wachten..

Als je die foto's van net na de operatie ziet zien ze er verschrikkelijk lelijk uit en na enkele maanden hebben die vrouwen toch mooie borsten..

We moeten gewoon geduld hebben denk ik en niet te vlug panikeren :44:

Ben al blij dat de mijne 2 weken in de tape zitten, anders zou ik ook al ongerust zijn over de vorm denk ik :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Vienna,inderdaad grote verschillen.Ik ben nu 11 dagen p.o. Gisteren draadjes verwijderd.Heb uren gejankt en zo in slaap gevallen.( voor het eerst n nachtje doorgeslapen) Ik heb 1 borst waar erg kapsel in zat,en gisteren na de chirurg zelf kunnen kijken door foto's te nemen.Afschuwelijk gewoon.Mojn borst lijkt wel n stropzak,en is vierkant.Jouw bericht is wel n lichtpuntje...Maar toch.Voel me verminkt maar weet dat ik blij moet zijn alle kapsel en borst weefsel is nu weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee absoluut niet aan dat soort dingen beginnen! Je hebt geen 'toestemming' van je chirurg, dus als je hierdoor complicaties krijgt heb je dat zelf veroorzaakt en zal je dus ook niets vergoed krijgen bij bijvoorbeeld een heroperatie oid.

En zoals Liesje al zegt, als ze wat uit elkaar staan kan je daar vrij weinig aan doen, dat is nou eenmaal je anatomie. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.