Ga naar inhoud

Ik hoop op wat geruststelling..


Boho

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben nu 3 en halve maand PO en nog steeds niet pijnvrij. Vooral mijn linkerborst doet soms erg vervelend, overdag gaat het meestal wel maar als ik op bed lig dan zijn mijn borsten vaak overgevoelig. Als ik op mijn linkerborst lig en ik wil me omdraaien voelt deze soms ontzettend gespannen en dit voelt heel erg onaangenaam. Met de rechter is dit minder, dit is altijd al de 'makkelijke' borst geweest. Ik ben nu zelfs maar weer met een topje gaan slapen omdat mijn borsten zo naar voelen als ik ze omdraai in bed!

Ook staat mijn huid nog best wel strak waardoor m'n borsten soms ook nog gespannen voelen als ik zonder bh rondloop. Tijdens het sporten heb ik vaak tintelingen in mijn borsten, vooral als ik op en neer spring. Ondanks de Shockabsorber die ik dan altijd draag!

Ik vind het echt heel vervelend, vooral omdat ik hier alleen maar meiden lees die na 3 weken al nergens meer last van hebben.. ik hoop ook dat ik wat 'lotgenoten' kan vinden want ik weet het af en toe echt even niet meer. In november heb ik nog een afspraak met mijn pc maar ik kan eventueel ook een extra afspraak maken.

Is dit normaal en moet ik geduld hebben en zijn er mensen die ik ook hebben gehad? Wanneer was het over gegaan? Ik denk niet dat het kapsel is want mijn borsten voelen gewoon zacht aan, het lijkt wel alsof ik gewoon heel langzaam genees.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen geruststellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meid,

ik denk dat het niks is om je zorgen over te maken hoor :)

Ik had na 5 maanden nog wel eens steken en last van mijn linkerborst, terwijl rechts geen enkele problemen gaf. (ben linkshandig)

Iedereen geneest anders! ik ben nu een jaar po, en eigenlijk pas helemaal af van alle pijntjes, ze zijn nu ook pas echt zacht en voelen nu pas echt helemaal eigen aan (zoals ze horen te zijn)

Bespreek het gewoon even in november met de pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken, lees wel vaker van meiden die na meer als 3 maanden ook nog pijn en steken hebben. Ik ben nu 6 weken en heb ook vooral nog last van 1 borst. En ik verwacht ook niet dat ze met nog 6 weken opeens perfect gelijk en geheeld zijn. Bij de 1 gaat het sneller als bij de ander. Ik heb voor me eigen gemoedsrust toch wel bedacht dat het allemaal wel een jaar kan duren voor ze helemaal hersteld zijn. En alles wat dan eerder is, is mooi meegenomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Geen zorgen!!

Ik ging pas vanaf vier maanden po 'oefenen' om zonder BH te slapen. Voelde bij mij ook niet lekker.

Dat gespannen gevoel heb ik wel zeker tot een half jaar po gehad... Sliep (en slaap eigenlijk nog steeds, 2 jaar po) met een kussen er tegenaan. Dan 'vallen' ze niet zo 'om'

Alles wat je beschrijft komt me bekend voor.... Ik loop echter nooit zonder BH. Ja om te douchen en om in bed te kruipen hihi

Maak je geen zorgen. Ik lees die verhalen ook, dat meiden na drie weken weer alles doen en zeggen dat hun borsten voelen als van hunzelf. Kan best hoor, maar bij mij was dat zeker niet zo.

Hoelang het precies geduurd heeft, weet ik eigenlijk niet meer precies.... Zoiets registreer je niet haha... Alleen als je iets voelt, denk je: ow.. Maar als het gevoel weg is denk je pas na een paar dagen: hé tis weg!

Geef het de tijd. Zeker een half jaar. Maar liever nog een jaar. Ik merkte zelfs na 9 maanden nog dat mijn borsten nog zachter aan het worden waren! Dan sta je 's ochtends op, controleert ff of ze er nog aan zitten en dan voel je dat ze zachter geworden zijn :) :) :)

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties meiden, dit had ik even nodig :D Ik probeer altijd het nuchtere typ te zijn maar het knaagt toch een beetje.. Ben ik dan zo abnormaal ofzo.. maar niet dus!

Wat jij zegt best_boobie over dat 'omvallen' herken is zooooo erg, vandaar maar weer met een topje aan slapen. Ik heb het sowieso nog wel eens lastig met het feit dat er nu ineens een paar borsten in de weg zitten als ik lekker tegen mijn vriend aan wil kruipen haha.

Maar we gaan gewoon door, geduld geduld geduld en af en toe even terug kijken in dit topic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje, je plaatst je reactie terwijl k nog typ, grappig dat jij dan inderdaad ook nu na een dat pas zo ervaart. Dus toch geduld :)

Haha toevallig :) Boho snap wel dat je je zorgen maakt hoor, ik las destijds ook alleen maar dat meiden geen pijn meer hadden en dat ze al super zacht waren, toen dacht ik ook: die van mij worden nooit meer zacht :( haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.