LinsR6 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Net op de tv geweest.+21% btw.Vanaf januari 2015. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Balen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Zbc's rekenen deze BTW toch al? Dus daar blijven de prijzen dan gelijk... Ziekenhuizen zullen dan duurder worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Wat is een zbc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingetjeuh Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 http://www.een.be/programmas/volt/discussie-btw-heffing-op-esthetische-chirurgiehet filmpje van de discussie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke89 Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Zelfstandig behandel centrum.. Zoals bv. Bergman of velthuis kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Oh dan ben ik net op tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Oh dan ben ik net op tijd Is volgens mij alleen in België. Hier in Nederland wordt er ongetwijfeld al een lading BTW gerekend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Jeetje dat wijf lijkt wel een pitbull Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Is volgens mij alleen in België. Hier in Nederland wordt er ongetwijfeld al een lading BTW gerekend moet je nog oppassen dat die imbeciel hier ook geen btw extra derop gaat gooien!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Whaha Nies inderdaad, hier kan alles als het maar geld oplevert Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinsR6 Posted October 16, 2014 Author Share Posted October 16, 2014 Dit is momenteel enkel in België. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LinsR6 Posted October 23, 2014 Author Share Posted October 23, 2014 http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/volt/EP_141015_Volt?video=1.2120096Interview!Wie heeft er op de N-VA gestemd? Ik hoop dat jullie nog eens goed nadenken de volgende keer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjet Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Ik neem aan dat als je al een prijsafspraak hebt voor een bv in januari, dat ze dat toch niet ineens gaan aanpassen? Ohh Belgie... Nou jaa dan maak ik me helemaal geen zorgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ginny Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 In Nederland is plastische chirurgie al lang belast met 21% btw.@ Marjet prijsafspraken hebben niets met de btw te maken, de kliniek moet het doorberekenen.... ze moeten immers het juiste btw percentage, afdragen aan de Belastingdienst.Als je begin 2015 in België geopereerd wordt, dan zou je aan de kliniek kunnen vragen de factuur dit jaar uit te schrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 In Nederland is plastische chirurgie al lang belast met 21% btw.pfffiiiieeeewwwww.......maar dan nog moet je maar hopen dat er niet nog meer bijkomt hierzo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Ik was gisteren bij Demeyere, operatie is gewoon 3000, ook in januari 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Ik was gisteren bij Demeyere, operatie is gewoon 3000, ook in januari 2015 !!! en blijft het ook gewoon 3000??? Ik ging er eigenlijk vanuit dat het 3600 zou gaan kosten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonky Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Hij is er in ieder geval niet over begonnen, gaf aan het is 3000. Afspraak is voor februari.....2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
babelicious Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 ben ff van de wereld geweest (door plastische operatie hahahaha) en zie dit nu pas.......dus daarom zijn er zoveel buitenlandse patienten bij de diverse pc's hiermaakt ook niet uitarm, klein Belgiê ....zo een burgerlijke trut van een conservatieve partij gaat eens uitleggen dat we Europa moeten volgen, slaafs....goed om weten dat de chirurg aanhaalt dat frankrijk al terug komt van zijn beslissingheel erg jammer nieuws is ditmensen die een plastische ingreep ondergaan lopen meestal jaren met dit idee rond en zijn meestal ook al jaren ongelukkig...dit is niet enkel verfaaien, neen, voor veel mensen is het een noodzakelijke ingreep om zich normaal te kunnen voelen en zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lrii Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Oei zou dit ook gelden voor Welness kliniek ? Kan pas over 5 maanden geopereerd worden maar dat is wel een groot verschil in prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martie Posted December 8, 2014 Share Posted December 8, 2014 Dus volgens Demeyere komt er in januari nog geen 21% BTW bij voor een BV in een Belgische kliniek?Ik ben twee weken geleden ook op consult geweest in Malle (Sint-Jozef) . Volgens mijn PC bestaat de kans inderdaad dat de BTW van 21% in januari nog niet van toepassing zal zijn. Ik word 23 januari geopereerd dus dat zou super zijn.Weet iemand hier nog iets meer van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.