Ga naar inhoud

+21% btw op plastische chirurgie


Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat als je al een prijsafspraak hebt voor een bv in januari, dat ze dat toch niet ineens gaan aanpassen?


Ohh Belgie... Nou jaa dan maak ik me helemaal geen zorgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is plastische chirurgie al lang belast met 21% btw.

@ Marjet prijsafspraken hebben niets met de btw te maken, de kliniek moet het doorberekenen.... ze moeten immers het juiste btw percentage, afdragen aan de Belastingdienst.

Als je begin 2015 in België geopereerd wordt, dan zou je aan de kliniek kunnen vragen de factuur dit jaar uit te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ff van de wereld geweest (door plastische operatie hahahaha) en zie dit nu pas.......

dus daarom zijn er zoveel buitenlandse patienten bij de diverse pc's hier

maakt ook niet uit

arm, klein Belgiê ....zo een burgerlijke trut van een conservatieve partij gaat eens uitleggen dat we Europa moeten volgen, slaafs....

goed om weten dat de chirurg aanhaalt dat frankrijk al terug komt van zijn beslissing

heel erg jammer nieuws is dit

mensen die een plastische ingreep ondergaan lopen meestal jaren met dit idee rond en zijn meestal ook al jaren ongelukkig...dit is niet enkel verfaaien, neen, voor veel mensen is het een noodzakelijke ingreep om zich normaal te kunnen voelen en zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dus volgens Demeyere komt er in januari nog geen 21% BTW bij voor een BV in een Belgische kliniek?

Ik ben twee weken geleden ook op consult geweest in Malle (Sint-Jozef) . Volgens mijn PC bestaat de kans inderdaad dat de BTW van 21% in januari nog niet van toepassing zal zijn. Ik word 23 januari geopereerd dus dat zou super zijn.

Weet iemand hier nog iets meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.