Ga naar inhoud

ervaringen gezocht liposuctie lovehandles/flanken


cherryboob

Aanbevolen berichten

Nee sorry geen ervaring mee...

Met dit soort ingrepen erg lastig om mensen te vinden.

Voor een vriendin zocht ik info over vet bevriezen van lovehandels, maar ook helemaal niets :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee proudmom herkenbaar. Ik weeg nu 62 met 175 maar toen ik lichter woog ook nog steeds flinke lovehandles. Mensen om me heen snappen t ook niet. Ze zeggen je bent slank wat een onzin. Maar ik stoor me er al vanaf puberteit aan. Kan wel ff n foto plaatsen waarop t duidelijker te zien is. Nu met mn boobs wil gewoon dat dat ook mooier is....het lijkt me wel eng/pijnlijk om te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, het loopt gewoon niet mooi af... je ziet het in jurkjes en spijkerbroeken, zou dan ook direct mijn buik willen aanpakken. Heb zelf niet echt angst. schijnt dat je na een week al weer van alles kan( wel handig met een zoontje van 7 maand)

prijzen verschillen enorm, heb je enige indicatie?

ben benieuwd na je foto!

Xproudmom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wilde ook mn buik doen. Mn pc zei dat dat geen nut had omdat er weinig vet zit. Het is meer slap door de zwangerschap. Mn lovehandels konden wel zei hij. De kosten hiervoor zijn 900,-. Hij staat nu gepland op 7 januari. Hij vertelde dat ik de volgende dag alweer kon werken. Erna zal dus wel meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hoi, ik heb al twee keer liposuctie laten doen wel twintig jaar geleden maar voel je echt niks van,het enige nadeel is het pak dat je nadien drie weken moet dragen ! Ik ben de dag nadien gewoon gaan werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook lipo van de flanken laten doen, maar dit was in combinatie met een grote buikwandcorrectie en borstlift...(mommy makeover)

Dus weet eigenlijk niet hoe het herstel is na alleen lipo....zal zeker wel sneller gaan haha!

Had wel een enorme blauwe plek die langzaam naar beneden trok! Resultaat mooie blauwe billen haha. Nu drie weken later zijn de flanken nog wel wat gevoeliger maar ik vind de pijn eigenlijk wel meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dinsdag geopereerd! Heb een mommy make-over laten doen! Een borstvergroting, mini-buikwandcorrectie en liposuctie in mijn flanken! Echt een aanrader!! Mijn buik is helemaal plat nu! Dr. Straten heeft tijdens de operatie besloten om ook aan de voorkant liposuctie te doen en ik ben helemaal blij met het resultaat! Geweldige chirurg! Ik ben helemaal blauw nu maar pijn doet het zeker niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.