Ga naar inhoud

Jeannice : 23 december 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Gast Jeannice

Aanbevolen berichten

Ik ben dinsdag ook geopereerd en mijn rechterborst is pijnlijker. Kan zien dat daar nog veel meer vocht zit dan links, en de prothese zit nog wat hoger. Ben jij rechts of links? Pc zei dat m'n rechterborst wat langzamer kan gaan omdat ik rechts ben en die spier meer ontwikkelt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het nu Jeannice? Hoop dat het elke dag beetje beter gaat. De een heeft er ook meer last van dan de ander, das een ding wat zeker is!

Uiteindelijk krijgen we allemaal waar we het in eerste instantie allemaal voor doen, probeer daar maar aan te denken! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel. Is was gister morgen inderdaad een stuk beter. En merk nu alleen maar vooruit gaan. Alleen beetje vervelend gevoel in t midden. Alsof er bh beugels gedrukt worden. En verder wel lucht in linkerborst. Rechts, niks.

Hoop dat dat wel eruit gaat. Maar neem aan van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het nu weer beter gaat dan eerst. Hoop dat de pijn alleen maar minder word en dat je kan gaan genieten van je nieuwe boobs.

Ik had bij mn 1e bv ook lucht zitten links en dat was er na van loop van tijd uit. Dus gewoon rustig aan herstellen en geduld hebben.

Ik weet het geduld is een rot woord maar is wel de waarheid.

Ik wens je een goed herstel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat wel goed eigenlijk alleen vandaag even naar de winkel geweest voor eieren wou mn man niet weer sturen en dat viel wel ff zwaar.

Supermarkt zit hier om de hoek nog geen 5 min lopen maar voelde gelijk mn rechterborst behoorlijk.

Die is toch heel erg bezig met steken bij de wond heb net ook even mn bh uit gedaan werd er ff gek van maar om hier pijnstilling voor in te nemen vind ik onzin want het is wel dragelijk. Dus zo mn bh weer ff aan doen en er weer tegenaan ;)

Bij jou ook alles goed gegaan vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bikkel dus. Die mannen toch. Wist wel niet wat ik zonder hem moest nu.

Fijn de bh aan doen! Ben wel blij met m'n verband erom. Tenminste zeker dat ze blijven zitten haha. En vandaag gaat t goed ja. Alleen de lucht wn vervelend gevoel aan onderkant/binnenkant, alsof er iets in de weg zit.

Hoop ook echt dat ze ongeveer zo blijven staan. En niet veel uit elkaar gaan.

Rol hele tijd t verband stukje na onder om erna te kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Jeannice,

Ik heb jouw operatieverslag even door zitten lezen en dat pijnlijke plekje aan de binnenkant waar jij het over hebt lijkt heel veel op mijn probleem.

" Alleen de lucht en vervelend gevoel aan onderkant/binnenkant, alsof er iets in de weg zit. "

Ben heel benieuwd of je hier inmiddels nog last van hebt. Ben vanmorgen zelf een topic begonnen in de vragenhoek om te kijken of iemand dit toevallig ook heeft. Ik heb dit aan mijn linkerborst rechts onderkant. Het is een trekkend/drukkend gevoel van binnen. Ben vandaag precies 3 weken po, ook door Dr. Verdonck 330 CC achter de spier.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.