Ga naar inhoud

Layd K : 17 oktober 2016 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Gast Layd K

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ongeveer 7 jaar geleden ben ik bij een kliniek in België geweest voor mogelijke borstvergroting.

Hoewel mij dit goed is bevallen heb ik toch de keuze gemaakt om het toen niet te doen.

Reden daarvoor was dat ik vond dat er nog te weinig bekend was over borstvergroting en ik wilde graag kinderen en was bang dat het daarna niet meer het resultaat zou zijn wat ik graag wil.

Nu dus aantal jaren verder en twee kindjes rijker ben ik toch weer aan het twijfelen.

Heb zelf een zeer kleine cupmaat (aa). Tijdens de zwangerschappen had ik een C cup en wow wat was dat mooi!

Ben me dus weer aan het oriënteren dus lees en kijk lekker met jullie mee.

Groetjes Layd K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Dat je eerst je kindjes heb gekregen en nu evt voor een bv wilt gaan is helemaal niet zo gek.

Ja tijdens je zwangerschap krijg je een leuke voorgevel he haha. Van mij mochten ze altijd zo blijven, maar helaas gingen ze bij mij alleen maar achteruit :(

Gelukkig kunnen we hier wat aan doen tegenwoordig :D

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik heb ook (11 jaar lang) gewacht tot ik klaar was met kindjes en ben 6 weken geleden geopereerd. Maar goed ook want ik heb vriendinnen die het wel van te voren hebben laten doen en nu na het krijgen van kids voor een wissel gaan omdat het in hun nadeel veranderd is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.