Ga naar inhoud

Komt low projection ook nog naar voren met dual plane?


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Zoals de titel al zegt vraag ik me af of low projection ook nog naar voren komt met dual plane?

Ik ben nu 5 weken po en ze zijn van de zijkant nogal plat... De projectie van mijn prothesen is ook maar 3,6 cm, dus dat is niet zoveel. De pc heeft mij hier verder niks over gezegd, ik wist van BB pas dat ik lp prothesen heb. Vanavond ga ik een strapless wonderbra passen, ik vraag me af of ik van de maat die ik nu heb uit kan gaan (ik heb hem bij een webshop besteld en al betaald en omdat het niet ver bij mij vandaan is mag ik komen passen). Ik begreep nl dat de zwelling er na 5 weken ver uit is, maar dat het met dp zo kan zijn dat het nog naar voren komt en nu vraag ik me dus af of dat ook geldt voor lp. Iemand hier ervaring mee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gaan passen en zal niet meer zeuren dat ik ze te plat vind of me afvragen waarom de pc voor low profile is gegaan, het was dan wel een strapless Wonderbra dus die vallen klein uit, maar dan nog: 75H en dat zou volgens mevrouw uitkomen op 75F in een normale bh.

Als ze nog wat naar voren zouden komen zou ik wel mooi vinden maar ik hoop eigenlijk dat de maat niet meer veranderd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.