Jump to content

Hoi hi!! Dit ben ik dan;

Recommended Posts

Hi,ik ben Mai-bra (wist even geen toepasselijke naam op deze site,en aangezien ik net als vele anderen niet geheel bekend wil worden over mijn borsten).

Ik ben moeder van 2 prachtige kids, en blij met een superleuke baan!

Gezellige vent naast me op de bank... Fijn en gelukkig leven, maar:

Zoals vele behoorlijk ontevreden over mijn (hang)borsten.

Vroeger een volle 80-D cup gehad, nu een heeele lege 75 D..cup "Theezakje" zeg maar.

En ik ben nu vastbesloten om wat met mijn onzekerheid te gaan doen, om weer vol zelfvertrouwen door het leven te gaan

Ik ben op dit moment een leek betreft borstoperaties.

Graag vind ik hier wat info betreft een borstlift in combinatie met een prothese. Welke prothese en voor of achter de spier??

Ik heb na jaren van afvallen-aankomen-zwangerschappen-en weer afvallen dus behoorlijke "hang"borsten gekregen.

Nu schaam ik mij erg om zelfs naast mijn man naakt te moeten staan voor de badkamerspiegel.

Hij vind het "prima" zo, maar ik voel me niet passend in mijn lijf van 33, met borsten van een vrouw van minimaal 60. Het hoort en past niet bij mij..zo voelt t.

Kan er soms verdrietig van zijn, en flink van balen.

Na jaren van overwegen word het nu de hoogste tijd!!

Hoi Mai-Bra , welkom en leuk dat je die beslissing neemt om je wat meer vrouwelijk te voelen en je niet meer zal hoeven schamen !

Lees en stel vragen als iets je dwars zit ,

succès!

Pommecaramelle

Hi meis,

Als ik jou was zal ik ze dual plane laten zetten (tussen de borstspier) heb hier al op het forum gezien dat voor de borstspier sneller uitzakt.

Je heb al een lift nodig dus dat betekend dat je huid erg dun (uitgerekt) is en dus eerder kans op verzakking hebt.

Zelf heb ik 2 weken geleden een borstlift met prothese 600 cc high profiel Dual Plane gekregen. ankerlift methode. persoonlijk vond ik het best zwaar, had hiervoor al eerder een BV ondergaan maar dat vond ik niet te vergelijken met een BV+lift. vond het allemaal erg spannend, gaan de wonden mooi dicht etc.. ( veel meiden vinden het erg meevallen dus het zal ook wel per persooon verschillen)

Foto's 1 dag PO, 2 weken Po staan in mijn album (eerst vriendjes worden denk ik )

XProudmom

Goedemorgen dames!

Wat lief jullie berichtjes: Pommecaramelle en Proudmom! Hartelijk dank!

De bedoeling is dat ik in 2016 onder het mes ga..zou superstaat eerder willen, maarja, in een gezin heb je meerdere uitgaven, dus moet ik nog even sparen..aangezien ik denk ik rond de 6000.- euro uitkom?! Wat ik iig zo op de verschillende online klinieken kan zien.

Proudmom, ik heb jouw foto,s gezien, en het ziet er al super uit ! Ben je zelf tot zover helemaal tevreden?

OK, dus ik moet het zeker niet onderschatten zo een operatie. Waar ben jij geweest?

En hoeveel weken mag je echt niks doen?

Bedankt voor de info.

Pommecaramelle,

Heb jij ook een lift gedaan met protheses?

Groetjes!!!!

En idd Proudmom, als ik zo rondlees op deze site en kijk, ben ik er(ook in overleg met arts) zeker van om idd Dual Plane te doen.

Mijn huid is idd zeeeer dun!

Dat vraagt zeker om een soort van stevigheid.

Wat ik mij ook nog even afvraag( sorry voor al die vragen), kan of word de tepelhof ook meteen mooi verplaatst en nog belangrijker; Ook kleiner gemaakt???

Xxx

hi meis,

Ik heb het in klieniek heyendael laten doen (4900 euro) denk wel dat je goedkoper uit bent want ik had er ook een prothese wissel bij zitten. uit bijn hoofd was het 4625 zonder wissel.

Ik ben zelf tevreden, vind ze erg mooi. had wel wat meer projectie gewild aan de boven kant ( ultra high profiel) maaar denk dat ik niet mag klagen. (heb soms lifts gezien waarvan ik denk OMG wat erg) heb ook het enige research gedaan.

tepelhof word altijd kleiner gemaakt (wanneer nodig) en uiteraard verplaatst!

Je moet wel rekenen dat je minimaal 2 weken uit de running bent. 4 weken mag je weer meer doen, 6 weken hoort het helemaal ingekapselt te zijn... dus dan mag je alles weer oppakken....

X proudmom

Hi Proudmom!

Ik begrijp je wens "extra high profile" en dat wat je in je hoofd hebt is even moeilijk soms om te zetten met wat je nu hebt, en je het er mee moet doen..Maar vergeet zeker niet dat het echt al superrrmooi is naast andere gruwelverhalen..maar toch begrijp ik je. .aar ik vind ze echt mooi!

Nou, ik lees nu al zoveel goede verhalen betreft PC Frans Straten,.dat ik maar een consult heb ingepland voor 6 november!!! Eerste stap is dus nu al officieel gezet.

Al zal het uiteindelijk nog wel even duren, want sparen duurt even hè!

Nu al beetje blij en benieuwd zijn!!!

Nou, ik lees nu al zoveel goede verhalen betreft PC Frans Straten,.dat ik maar een consult voor een borstlift met protheses heb ingepland voor 6 november!!!

Eerste stap is dus nu al officieel gezet.

Al zal het uiteindelijk nog wel even duren, want sparen duurt even hè!

Nu al beetje blij en benieuwd zijn!!!

Is trouwens een vrijblijvend consult echt altijd vrijblijvend?? Dus kosteloos??

Tegenwoordig weet je t nooit...;-);-);-)

Hoi!

Ik heb op 26 september ook een borstlift met (anatomische) prothesen ondergaan!

Bij mijn fotos kan je het een en ander zien :)

Ben benieuwd wat jou geadviseerd wordt en hoe het er nu uitziet!

Ik ben ook steeds veel afgevallen en weer aangekomen.. doet niet echt veel goeds voor je lichaam helaas...

Groetjes!

Hè Shwen, ik heb t gezien! Ziet er echt heel mooi uit.

Hoeveel cC heb je gekregen en welke cupmaat nu?

En dual plane?? High of medium profile?? Sorry voor de vragen. Maar zou al heeeel blij zijn met joi borsten!!

Guest Vlinder32

Poging 2!

Hij wilde dus geen combinatie van borstlift met meer dan 200 cc in mijn geval (in ieder geval hij raadde het af). Een echte reden heeft hij niet gegeven, enkel dat je met een lift eigenlijk gaat verkleinen maar tegelijkertijd dus wilt vergroten.. Het klonk mij heel redelijk in de oren en ik heb daarom niet verder gevraagd over het waarom. Ik laat nu eerst de littekens goed genezen en na een half jaartje ga ik voor een vergroting! Heb er nu al zin in ondanks dat het resultaat van dit al mooi is maar zoals gezegd mogen ze wel wat groter ;)

Mijn man heeft ook altijd gezegd voor mij hoef je het niet te doen en het is mooi zoals het is, maar nu zegt hij ook heel eerlijk dat dit toch wel vele malen mooier is dan voorheen. En dat is het ook. Ik ben elke dag blij! En wat mij betreft wegen de littekens niet op tegen wat het eerst was en dan ben ik pas 4 weken PO. Voor zover je van mooie littekens kunt spreken, heb ik die zeker. De verticale lijn is bijna niet eens zichtbaar. Rondom de tepel heb ik hier en daar nog een stukje hechting waardoor het nog iets samentrekt maar dat komt zeker goed.

Ik wens jou heel veel succes met je zoektocht en als je vragen hebt stel ze gerust. Ik ben dan wel geen expert maar met z'n allen moeten we er toch wel uitkomen ;) Het lezen en uitzoeken is al erg leuk. Ik ben op een gegeven moment gaan googlen op afbeeldingen van borstvergrotingen en telkens kwam ik bij dezelfde arts uit.. Haha Het is bij mij wel heel snel gegaan. Ik had 4 september een consult en 15 september lag ik al onder het mes. Ik wist het meteen zeker en vond het erg fijn dat ik direct terecht kon. Ik had in maart al eens een consult gepland maar wegens omstandigheden heb ik die toen afgezegd. Achteraf was dat maar goed want ik ben in de tussenliggende periode nog 10 kg afgevallen dus dat was mooi meegenomen. Nu ben ik op een goed gewicht en dit wil ik graag behouden. Dus hopelijk geen schommelingen meer nu, ook in het belang van mijn mooie nieuwe borsten! Hihi

Hopelijk kun je nu wel alles lezen!

Groetjes

Hoi!

Dankjewel!

Ik heb dus 350 CC gekregen dual plane anatomische prothesen tall moderate profile geloof ik.. Kon geen high profile of wat dan ook omdat er dan teveel druk op de hechtingen van de borstlift zou komen te staan.. Mijn cupmaat was dus een C maar dat was ook met veel vel.. Nu sportbh 80D maar verder nog geen BH's of wat dan ook gepast!

:44:

Leuk dat je nu een afspraak voor een consult heb staan.

Kan me nog goed herinneren hoe hyper ik zelf was toen ik mijn afspraak had gemaakt.

Het is voor je gevoel toch een stapje dichterbij :D

Welkom op het forum!

Je verhaal lijkt wel een beetje op dat van mij.

Na de zwangerschappen en veel gewichtsschommelingen had ik voor mijn gevoel borsten als die van een bejaarde.

Met 34 jaar wil je dit absoluut niet. Ik had dit gevoel al vele jaren eerder, maar vond het nu toch wel echt tijd worden om er wat aan te laten doen.

Ik heb geen lift gehad en heb mijn lege borsten laten vullen. Ik wilde niet nu al die littekens hebben namelijk.

Heb met mijn pc hierover gesproken en die was het wel met mij eens en ik kon ze dus wel opvullen en aangezien ik graag weer mijn maatje meer wilde hebben kwam dit goed uit. Over 10/15 jaar als ik voor een wissel zou gaan dan kan ik altijd nog mijn borsten laten liften.

Heel veel leesplezier en succes met je consult!

En daar gaat het om Proudmom! Een goed en fijn gevoel bij je PC!

Hi Esmiralda! Bedankt voor je berichtje!

Waar ben jij geweest en toevallig ook idd hetzelfde verhaal en zelfde leeftijd ongeveer; 33 ;-)

En ik vind; We zijn nu nog jong, en nog een mooie leeftijd om nog lekker te genieten en te shinen, waar we ons lekker bij voelen!!!

Xxx

Ik ben vorig jaar bij de Meyere geweest (Artemedis).

Ben erg blij met het resultaat. Ik voel me zoveel beter en wat zitten mijn shirtjes toch leuk :D

Ja ik vind ook dat we moeten genieten.

Hi Esmiralda,

OK, de Meyere, nog niet van gehoord-gelezen.

Ik ben trouwens dan nu wel benieuwd naar jouw foto's, als ik zo vriendelijk mag zijn;-)

Kan het kloppen dat je die verwijderd hebt of niet plaatst??

XXX

Ik zou zeggen zoek maar even via de zoekbalk hier rechtsboven ;)

Dr de Meyere is een bekende chirurg hier op het forum, dus je zal een hoop tegen gaan komen.

Ik heb wel wat foto's staan in mijn profiel, maar die staan privé en kunnen dus niet door iedereen gezien worden.

• 4 weeks later...

Hoi!

Ik heb op 26 september ook een borstlift met (anatomische) prothesen ondergaan!

Bij mijn fotos kan je het een en ander zien :)

Ben benieuwd wat jou geadviseerd wordt en hoe het er nu uitziet!

Ik ben ook steeds veel afgevallen en weer aangekomen.. doet niet echt veel goeds voor je lichaam helaas...

Groetjes!

Hoi Shwen,

Ik heb op 24 november een afspraak voor een borstlift met prothese bij F. Straten. Ik vind het zoooo spannend en eng dat ik eigenlijk niet meer durf. Mag ik wat foto's van je zien en nog belangrijker hoe het allemaal is afgelopen?

Alvast bedankt. Je mag me ook een prive berichtje sturen trouwens.

Leuk leuk :D het is inderdaad geheel vrijblijvend! Vorig jaar was mijn eerste consult (idd sparen duurt even haha) en aanstaande vrijdag heb ik mijn tweede consult en hoop in januari te worden geopereerd :)

Ik vind Straten heel prettig overkomen; ben benieuwd wat je er van vindt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.