Jump to content

Hoi hi!! Dit ben ik dan;

Recommended Posts

Hi,ik ben Mai-bra (wist even geen toepasselijke naam op deze site,en aangezien ik net als vele anderen niet geheel bekend wil worden over mijn borsten).

Ik ben moeder van 2 prachtige kids, en blij met een superleuke baan!

Gezellige vent naast me op de bank... Fijn en gelukkig leven, maar:

Zoals vele behoorlijk ontevreden over mijn (hang)borsten.

Vroeger een volle 80-D cup gehad, nu een heeele lege 75 D..cup "Theezakje" zeg maar.

En ik ben nu vastbesloten om wat met mijn onzekerheid te gaan doen, om weer vol zelfvertrouwen door het leven te gaan

Ik ben op dit moment een leek betreft borstoperaties.

Graag vind ik hier wat info betreft een borstlift in combinatie met een prothese. Welke prothese en voor of achter de spier??

Ik heb na jaren van afvallen-aankomen-zwangerschappen-en weer afvallen dus behoorlijke "hang"borsten gekregen.

Nu schaam ik mij erg om zelfs naast mijn man naakt te moeten staan voor de badkamerspiegel.

Hij vind het "prima" zo, maar ik voel me niet passend in mijn lijf van 33, met borsten van een vrouw van minimaal 60. Het hoort en past niet bij mij..zo voelt t.

Kan er soms verdrietig van zijn, en flink van balen.

Na jaren van overwegen word het nu de hoogste tijd!!

Hoi Mai-Bra , welkom en leuk dat je die beslissing neemt om je wat meer vrouwelijk te voelen en je niet meer zal hoeven schamen !

Lees en stel vragen als iets je dwars zit ,

succès!

Pommecaramelle

Hi meis,

Als ik jou was zal ik ze dual plane laten zetten (tussen de borstspier) heb hier al op het forum gezien dat voor de borstspier sneller uitzakt.

Je heb al een lift nodig dus dat betekend dat je huid erg dun (uitgerekt) is en dus eerder kans op verzakking hebt.