Ga naar inhoud

Phantasia : 10 mei 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Hey Phantasia,

Vooreerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Leuk te lezen je verslagje, nou 270 cc is toch niet niks, maar hoop dat je je C-cup zult bekomen, maar als je dat duidelijk hebt aangegeven bij dr. Roddi zal hij er wel voldoende in hebben gedaan om dat te krijgen neem ik aan!

Laat je nu maar lekker verwennen en rust maar goed uit! Maar je moet het dus nu alleen redden las ik, oei best wel lastig dan, want de eerste dagen heb je toch echt wel hulp nodig om in en uit bed/bank te komen. Maargoed, je zult je benen dan als hefboom moeten gebruiken om jezelf omhoog te wippen en goed je buikspieren aanspannen, hihi, weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken.

Je hebt ook nog veel pijn, normaal zou paracetamol wel moeten helpen, misschien 2 in één keer nemen om de 4 uur. Hoop dat het spoedig beter gaat!

Zou ik je ww mogen? Nog een goed herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Phantasia,

Bedankt voor je ww! Ben gelijk gaan kijken, denk dat het wel zal meevallen hoor met de grootte, nu zitten ze natuurlijk strak ingetaped, maar als dat er eenmaal af is, zullen ze meer naar voor komen en je huid zal ook nog wat oprekken, komt helemaal goed! :35: Denk dat het je mooi zal staan qua maat! :33: Vind trouwens dat je voorsituatie ook al mooi was, dus dat wordt dan zeker ook heel mooi na de bv. Nu nog effe wachten tot het tape eraf mag!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey meis!! :1bouncingboobs:

Boobies in tha houseeee! :1big_boobs: Hihihi. Nu mag je onbeperkt het tietenlied van Kinderen Voor Kinderen luisteren :D

Dat rugslapen.. Daar wen je wel aan hoor! Ik was tot 3 weken terug de grootste fan van het buikslapen! En nu slaap ik al 3 weken op mijn rug en slaap ik vaster en heb ik geen rugpijn meer.... Elk nadeel heeft zijn voordeel :rolleyes:

En over de maat hoef jij je echt niet druk te maken hoor! Dat wordt echt wel een C! Ik kom met 300 CC op een dikke vette D cup uit! :1boobs:

Heb je genoeg vrouwenseries om te kijken? Je weet dat ik alles van A tot Z gezien heb.. Ik kan geen Sex and the City of Friends OF Desperate Housewives meer zien joh! :131:

Je mag trouwens 1000 MG paracetamol per keer innemen. En ik heb ook extra paracetamol+codeine meegekregen van de Boerhaave. Dat was echt hemels! Ik kon én prettiger ademen, én heeeerlijk slapen!

Geniet van je rust! Wanneer mag je verband eraf? Ben benieuwd! Mag ik je ww ook?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ja, ik lig nog in de lappenmand hoor! :D Maar ik heb van de week heel veel opgenomen op tv, dus ik heb genoeg om te kijken. ;)

Ik leef ook echt van pijnstiller tot pijnstiller. Gooi er zo een Ibuprofennetje in. :9: Paracetamol met codeïine heb ik ook gekregen bij Boerhaave, die neem ik 's avonds! Ik begin het thuis zitten nu al zat te worden, maar heb nog teveel pijn om wat te ondernemen. Moet ik ook maar gewoon niet doen dus. ;)

M'n verband mag er maandagavond om 18:00 pas af! :( Dat duurt me veel te lang. Het trekt zo erg, vooral om m'n ribben. Jij had het er toch eerder afgehaald Dollie?

Ik stuur je m'n ww per pb! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

p.s. op mijn certificaat staat 'tall height'. Weet iemand wanneer je dat krijgt? Heeft dat met lichaamsbouw te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Geen ibuprofen nemen!!! Alleen paracetamol! Ibuprofen is niet ok na je BV!

Ik heb helemaal geen verband gehad gelukkig :).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s. op mijn certificaat staat 'tall height'. Weet iemand wanneer je dat krijgt? Heeft dat met lichaamsbouw te maken?

Ik denk dat ze dat gebruiken bij een lang iemand, weet niet hoe groot je bent, maar volgens mij heeft het daarmee te maken. Bij een lang persoon moet er op de borstkas ook meer naar boven toe worden opgevuld, iemand met een kortere lichaamsbouw heeft een minder hoge prothese nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik denk dat ze dat gebruiken bij een lang iemand, weet niet hoe groot je bent, maar volgens mij heeft het daarmee te maken. Bij een lang persoon moet er op de borstkas ook meer naar boven toe worden opgevuld, iemand met een kortere lichaamsbouw heeft een minder hoge prothese nodig.

Ik ben maar 1.63. :152: Vraag me toch af waarom ze bij mij dan 'tall height' hebben gedaan. :rolleyes:

Pfff, die tape zit wel erg strak om m'n middel! Begint gewoon zeer te doen. Misschien een paar knipjes erin doen?

Dollie > waarom is Ibuprofen niet goed dan. Bij Boerhaave zeiden ze gisteren dat ik dat vandaag gewoon kon nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat bij veel gebruik het een bloed verdunnende werking kan hebben, maar de ene pc geeft het wel de andere niet.

Het is weer gewoon visie per pc, in ieder geval staat op de bijsluiter indicaties: post operatief :)

En geen post operatieve contra indicaties voor na een operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maar 1.63. :152: Vraag me toch af waarom ze bij mij dan 'tall height' hebben gedaan. :rolleyes:

Pfff, die tape zit wel erg strak om m'n middel! Begint gewoon zeer te doen. Misschien een paar knipjes erin doen?

hahaha, dan zal ik het wel verkeerd voor hebben :152: misschien weet iemand anders er meer van, iemand met jouw merk protheses.

Denk niet dat het kwaad kan enkele knipjes in je tape, zal vast een opluchting geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Super meid! Wat fijn dat alles OK is, nog heel even doorbijten en dan is de pijn ook achter de rug!

"Er wordt gefeest in de tent, gespaced in de tent. Chickies met dubbel D in de tent!" hahaha :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je trouwens nog een BH en littekencreme weten te bemachtigen? hihi :4:

Ik heb het zelf maar aangeschaft. 80C :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hehe, ik heb ook eindelijk je verslag kunnen lezen. Ben zo druk geweest vandaag (voor het eerst)!

Leuk verslag! Veel herkenbare dingen ook (Ja he Miss Nina, wij hebben ook een 'broodje Boerhaave' gegeten :35: ). Dat wakker worden uit de narcose, daar kan ik me dus hélemaal niets van herinneren!! Ik was gewoon ineens terug op de afdeling. Maar hoe...?? :84: Haha!

Ik denk echt dat je borsten er niet te klein op worden hoor! Komt goed! Ben erg benieuwd (zoals ik je al pb'de)!!!

O ja, ik neem ook geen ibuprofen; alleen paracetamol; 1000 gr. elke 6(!) uur. Dat is de max. dosis. Had ook ergens gelezen dat ibu niet goed is nu ivm bloedverdunning. Net als alcohol by the way.... :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hm oké, dan maar weer aan de paracetamol. Ik heb alleen het idee dat Ibuprofen beter werkt. :unsure: Alcohol drink ik voorlopig ook niet hoor. Moet er niet aan denken ook momenteel. :mellow:

Ik word nu al gek van die tape! :25: Het trekt en knelt zo erg dat ik niet eens rechtop kan lopen. M'n ribben doen er helemaal zeer van. :85: Misschien morgen toch maar even bellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Aahhh hou vol! :116: Je hebt het ergste gehad, straks gaat het opeens veel beter!! Denk aan het resultaat van de pijn: :1boobs:

Die misselijkheid had ik ook in het begin. Bij mij was het niet van de pijn maar van de pijnstillers en ik had dan gewoon een emmertje naast me staan. Gewoon voor de zekerheid, heb hem niet gebruikt maar het was een geruststellend idee dat ie er stond.

Echt waar, straks lach je hierom!

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobies in tha houseeee! Hihihi. Nu mag je onbeperkt het tietenlied van Kinderen Voor Kinderen luisteren

LOL!!!

Hey meis

De pijn is echt opeens minder!

Ik dacht vrijdag avond ook dat het niet meer goed zou komen, maar zaterdag toen ik wakker werd was het al een stuk minder, en toen na 2 paracetamol in mn mik ging het prima, zondag was ik al pijnvrij!

Ik bedoel maar, het kan zomaar opeens een stuk beter gaan ;)

En dat rugslapen, misschien heb je teveel kussens onder je?

Ik heb er geen last van eigenlijk, en slaap ook noooit op mn rug.

Hahaha die mascara, dat had ik ook!!

Zat overal! En blijkt dat ik ook keihard ben gaan huilen toen ik bij kwam, en toen heeft mn moeder met mn eigen tranen die mascara eraf weten te krijgen :152:

Vreemd was, dat mn mond plakte, alsof er een plakbandje op had gezeten, maar denk niet dat ze dat hebben gedaan omdat ik zoveel praatte tijdens de operatie hahahaha

Ben heeeeeel benieuwd naar je foto's!!

*hint hint*

En ik hoop dat het snel beter met je gaat, maar geloof me, zal niet lang duren hoor :D gewoon veel paracetamol slikken :P

Ik had paracetamol met coffeine, misschien scheelt dat ook weer??

Succes!!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hey meis!

Even doorzetten nog! Ik heb denk ik lang niet zoveel pijn gehad met mijn voor de borstspier plaatsting, maar ook dát deed hartstikke zeer de eerste paar dagen! Dus ik leef met je mee! :147:

Je moet gewoon liggen. Zorgen dat je alles binnen handbereik hebt. Flesjes water, dat soort gedoe. Ik ben me ook direct gaan volpompen met vitamines. Ik geloof wel in het natuurlijk herstel van het lichaam zeg maar. Dus groene groenten (verse spinazie, snijboontjes, sperzieboontjes..) en kiwi's, passievruchten, aardbeien enzo.. :63:

Dat opstaan is de eerste dagen vreselijk he!?! Ik voelde me echt een bejaarde. Zuchtend en steunend trok ik me op aan mijn knie zodat ik kon opstaan. Vreselijk! :122:

Doe gewoon zo weinig mogelijk! En als je misselijk bent, probeer wel wat lichts te eten.. Anders wordt het telkens erger :98:

Sterkte!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer te lezen dat je toch nog beroerd bent van de pijn,maar je zal na vandaag echt het ergste hebben gehad hoor,nu gaat het afnemen,en het is ff kwestie van doorbijten nu.

je komt er wel,en gewoon aan het doel denken,dat je er zo mooi uitziet.

beterschap,en wel lekker wat nemen he,pijnstillers zijn er niet voor niets....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Bedankt voor de lieve reacties. :wub: Ik ben weer in slaap gevallen en werd een half uurtje geleden wakker, nu gaat het wel iets beter. Net eindelijk wat gegeten, want dat kon ik niet vanwege die misselijkheid. Pfff, ik had echt niet verwacht dat het zó erg zou zijn. :122: Emmertje had ik ook naast me staan, maar die heb ik net maar weggehaald. :D

Ik eet ook gezond, groente en fruit enzo. Neem zo ook wel even een vitamine C-pil, kan nooit kwaad lijkt me. ;)

Nou, ik weet waarvoor ik het doe, dus ik bikkel nog even verder op de bank! :145:

Jullie zijn lief! :53:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje,

Wat erg dat misselijk zijn. Probeer toch bij elk pilletje een klein hapje te eten. Ibobrufen neem ik met wat alpro soya dessert, dat gaat makkelijk naar binnen.

Ik lig hier met een koelmaskertje onder de rand van mijn beha, de wondjes branden enorm. Geen zicht maar het helpt.

Ondertussen heb ik ook een opgezette buik. Ik lijk wel zwanger.

Hoesten doet zoveel pijn en ik probeer dat weg te kuchen maar ondertussen heb ik pijn in mijn keel. Liever dat dan hoesten. Mijn spier ligt heel dik bovenop mijn borstbeen zo tussen mijn borsten. Gisterenavond zag ik dat mijn huid verkleurde en vandaag is het blauw.

Binnen enkele dagen is alles voorbij, dat weten we best. Herstel snel.

Groetjes,

M

ps mag ik je paswoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Meisje,

Wat erg dat misselijk zijn. Probeer toch bij elk pilletje een klein hapje te eten. Ibobrufen neem ik met wat alpro soya dessert, dat gaat makkelijk naar binnen.

Ik lig hier met een koelmaskertje onder de rand van mijn beha, de wondjes branden enorm. Geen zicht maar het helpt.

Ondertussen heb ik ook een opgezette buik. Ik lijk wel zwanger.

Hoesten doet zoveel pijn en ik probeer dat weg te kuchen maar ondertussen heb ik pijn in mijn keel. Liever dat dan hoesten. Mijn spier ligt heel dik bovenop mijn borstbeen zo tussen mijn borsten. Gisterenavond zag ik dat mijn huid verkleurde en vandaag is het blauw.

Binnen enkele dagen is alles voorbij, dat weten we best. Herstel snel.

Groetjes,

M

ps mag ik je paswoord?

Ja, ik had Paracetamol op de nuchtere maag genomen, misschien dat ik daardoor ook wel misselijk was. Maar ik ben toch weer overgestapt op Ibuprofen, dat werkt zóveel beter dan Paracetamol! En volgens de kliniek kon het gewoon de dag na de operatie, dus ik kies eieren voor m'n geld. :46:

Ik had ook veel last van m'n maag en darmen de afgelopen dagen. Gelukkig is het nu weer iets genormaliseerd. Vervelend dat hoesten zeg, dat zal wel pijnlijk zijn inderdaad. :(

Ik ben nog ingetaped, maar word er met de minuut gekker van. :77: De pijn lijkt nu eindelijk wel af te nemen! Morgen ga ik maar eens met de kliniek bellen of die tape eraf mag, want het trekt en doet zeer aan m'n ribben en rug. :22:

Sterkte met je herstel! :147: Ik zal m'n ww naar je pb-en. ;) Je ziet dus nog niet veel met dat mummiepak... :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:126: Ey ey,

Zit net je verslag en alles te lezen. Klinkt allemaal zo bekend, met die tape en pijn enzo.

Als ik je foto's ook bekijk moet ik gelijk weer aan mezelf denken 3 weken terug.

Ik had ook een a75 en bij mij is er ook 270cc ingegaan met dual plane. Je foto's zien er ook hetzelfde uit als mij!

Ik ben in ieder geval zeer tevreden, dus dat zal jij straks ook zeker zijn!

Over een paar dagen zal die pijn al een stuk minder zijn.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

:126: Ey ey,

Zit net je verslag en alles te lezen. Klinkt allemaal zo bekend, met die tape en pijn enzo.

Als ik je foto's ook bekijk moet ik gelijk weer aan mezelf denken 3 weken terug.

Ik had ook een a75 en bij mij is er ook 270cc ingegaan met dual plane. Je foto's zien er ook hetzelfde uit als mij!

Ik ben in ieder geval zeer tevreden, dus dat zal jij straks ook zeker zijn!

Over een paar dagen zal die pijn al een stuk minder zijn.

Liefs Nursje

Ja, jouw foto's lijken echt onwijs op die van mij! Echt grappig. :D En fijn om te weten dat ik dan hoogstwaarschijnlijk ook wel op een C-cup uitkom. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.