Ga naar inhoud

BV sauna - autorijden - powerplate


Aanbevolen berichten

Hallo,

Heeft er iemand een idee hoe lang je niet naar de sauna mag indien je een borstvergroting hebt laten doen?

Wanneer mag je opnieuw autorijden?

Kan het kwaad om te powerplaten? Ik heb al van mensen gehoord dat je dat beter niet meer doet na een borstvergroting. Klopt dit? De chirurgen zijn daar ook wat verdeeld over...

Thankx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Victoria,

Mijn pc heeft gezegd dat ik na een week weer mocht autorijden mits t goed voelde, dat ging dus niet haha, nu na 4 weken gaat t weer prima, maar voel t nog wel.

Sauna is mij verteld pas na 6 weken.

Powerplate weet ik niet... Doe ik niet.

Maar met alle voorschriften en adviezen zou ik zeggen, houd die van je eigen pc aan... Want als er iets mis gaat heb je in ieder geval niks gedaan waarvan zijn advies was om tniet te doen en t verschilt zo veel met verschillende pc's (om t ons makkelijk te Aken, maar niet heus!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sauna inderdaad na 6 weken en autorijden daar hoor ik verschillende verhalen over. Ik geloof dat het voor mij ook na 3 of 4 weken was dat ik het probeerde. Klein stukje om de jongste naar school te brengen, maar het viel niet mee. Het sturen en schakelen voelde ik wel. Sowieso rustig opbouwen! Neem geen risico voor jezelf en ook niet voor anderen ;)

Hoe het zit met de powerplate zou ik niet durven zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.