Ga naar inhoud

Even voorstellen


Colada81

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Sinds gister lid van het forum maar heb nog een hoop uit te vogelen. Ik ben 33 jaar, 1.68 cm en weeg nu rond de 61 kilo. Dat is voorheen wel anders geweest, was in mijn zwangerschap wel bijna 30 kilo aangekomen en heb een half jaar borstvoeding gegeven. Nooit heel erg met m'n borsten bezig geweest en was over het algemeen wel tevreden. Had ongeveereen maat 80B en wisselde nogal is van maat samen met mijn gewicht. Grootste maat die ik heb gehad was 80D. De laatste 4 jaar ben ik me wel gaan storen aan mijn borsten en draag alleen maar van die megadikke maximizers. Denk ook dat niemand in mijn omgeving zal vermoeden dat ik in werkelijkheid nu met moeite een 75A kan vullen. Vind mijn borsten momenteel echt niet mooi meer en niet in verhouding met mijn lichaam. Echt lege slappe tietjes hihi en ook nog lichthangend.

Ben afgelopen dinsdag bij het mc Amstelveen geweest voor een consult bij Dr S. Beekmans. Ik kan weinig tot niets over hem vinden op dit forum of op internet.

PC was wel heel eerlijk tegen mij en heeft mij 300 cc ( mentor)aangeraden dual plane omdat mijn huid vrij dun is maar ongeveer 2 cm dik. Ik vond het wel tegenvallen omdat ik op meer cc en borst uiteindelijk had gehoopt. PC vertelde me dat bij het effect wat ik wens er 400 cc nodig is maar hij dit niet bij mij zal gaan uitvoeren en ik verder vrij sta om elders consult te gaan hebben. Hij zei vast dat er PC zijn die dat er wel voor je willen instoppen maar dat hij daar niet achter staat zeker voor op de langere termijn. Hij vertelde geloof me dat je de eerste maanden heel blij zal zijn maar na een paar jaar waarschijnlijk totaal niet.Het was even slikken voor mij maar na er even over nagedacht te hebben gaf het mij juist ook wel een heel prettig idee dat hij zo eerlijk was. Ik zou toch nog op een mooie volle c cup kunnen uitkomen en een mooie vulling. Na nagedacht te hebben ga ik me toch laten opereren bij hem. Op 2 december is het zover.

Hoor graag wat verhalen en meningen.

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als je je nu "neerlegt" bij hetgeen de PC zegt krijg je misschien later spijt. Ik zou ook even informeren bij een andere PC en de optie bij de eerste PC gewoon laten staan (voorlopig). Dan weet je in ieder geval zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties @vlinder32 @ches Ik ga maar even voor de zekerheid ook eens vragen wat een andere pc erover zegt. Het zit hem bij mij denk echt in het feit dat ik van boven erg tenger ben, je kan echt mijn botten al deels voelen en zien boven mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik je met de cc's niet helpen nu, ik heb pas in december m'n controle en evt voorbereidend gesprek op bv. Maar ik denk dat je er goed aan doet niet direct dit te doen. Zou zonde zijn als achteraf blijkt dat t op een andere manier had gekund.

Ik blijf je graag volgen. Leuk om elkaar zo te helpen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben 2 keer op gesprek geweest bij het MC Amstelveen bij dhr Beekmans.

Ik word 4 nov door hem geopereerd.

Ik krijg als het goed is ook 300 cc. Het is bij mij een iets ander verhaal omdat ik tubulaire borsten heb.

Iets waar ik door dhr Beekmans achter ben gekomen.

Ik vond het een heel fijn gesprek met hem en het MC Amstelveen ook erg mooi.

Heb hem natuurlijk ook even gegoogld en ik las goeie verhalen over hem.

Succes, groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Denise, sorry voor de late reactie en wat leuk om te horen dat jij ook bij d'r beekmans je bv gaat laten doen. Is voor jou nu echt aftellen!

Mag ik je vragen welke maat jij nu hebt en waar jij ongeveer op uit zou komen met 300 cc. Ik vind het zo moeilijk inschatten omdat ik zulke verschillende verhalen hier op het forum lees.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Colada!

Fijn dat jouw afspraak gepland staat :-)!

Ik zou sowieso ook nog eens informeren bij een andere chirurg. Een tweede opinie kan nooit geen kwaad! Ze zeggen nogal vlug van kan niet of beter niet of moet of die dingen, maar als er een paar dezelfde mening hebben, kan je pas vergelijken.

Ik heb 11 december mijn afspraak gepland en ik krijg 350 à 400 cc en heb nu een 75B en zou uitkomen op een D-cup.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dat heeft te maken met het feit dat mijn borsten nog net op de grens zaten van een borstoefeningen. Zou dan erg onnatuurlijk eruit gaan zien.

Gister was trouwens de grote dag en is er zoals afgesproken 300 cc mentor ingegaan. En ze zijn nu al prachtig. Heel goed geholpen en alles valt me reuzemee. Nu al blij!! @RZ1989

Borstoefeningen is borslift haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.