Ga naar inhoud

Word gek van de slechte verhalen over siliconen...en wie heeft er monobloc?


SandraM

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier...ben 43 jaar en ben mij aan het oriënteren voor borstvergroting. Heb al veel gelezen hier.. Wat een fantastisch forum!

Ik ben vorige week bij dr Straten geweest voor consult en ben niet rete enthousiast... Op zich was het een goed gesprek enz..maar werd er niet echt warm van laat maar zeggen...😁 we kwamen uit op mentor rond dual plane tussen 425 en 450 cc...

Ik ga ook nog een afspraak maken bij dr. Nio..

Mijn twijfels komen door de slechte verhalen die ik tegenkom over siliconen.. En schrik daar best van!

Wat vinden jullie nou over die slechte verhalen die je leest?? En wie van jullie heeft monobloc hydrogel implantaten? Wat is jullie kennis en of ervaring hierover?

Ik zou graag horen wat jullie hierover denken of voelen?

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde, twijfelde al zo lang of ik het wel of niet zou laten doen, met name door de risico's (van siliconen). Ik werd daar ook steeds weer door afgeschrikt. Sinds ik op de hoogte ben van het bestaan van Hydrogel implantaten ben ik om, da's precies wat voor mij. Zout water (saline) had anders ook nog gekund overigens. Maar siliconen wilde ik toch niet. Dus ik krijg Monobloc Hydrogel op 7 november van dr. Nio :-) ik heb hier ook een topic, bij operatieverslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi suus, ja het zijn echt nare dingen die je leest...met name de recente onderzoeken van bv het Vumc...dat zijn toch niet de minste en ik hecht daar wel waarde aan! Frans zei dat er een groep mensen zijn die tegen siliconen zijn het het onderuit proberen te halen...vond het niet een heel goed tegen argument.. Ik ga er maar van uit dat die mensen het goed voor hebben met de gezondheid van ons vrouwen toch? Ook zei hij: Anders zouden we ze echt niet plaatsen hoor als het zo slecht is... Tja...wat moet je daarop zeggen?

Maar dr Nio plaatst dus ook monobloc? Dat is mooi! Heb jij ze kunnen voelen? Zijn ze ook zacht? Ik zie dat jij 7 november gaat? Super hoor! En spannend! Waarom worden ze bij jou via de tepelhof geplaatst als ik vragen mag?

Ik zal je topic nu gaan lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik klaar ben met sparen.. ooit haha.. ga ik ook voor monobloc hydrogel. Heb 1 consult gehad en een kapotte siliconen prothese in handen gehad die gel deeltjes los liet, vond ik toch eng. En besloten om het eerst maar ff te laten. Heb ook veel gelezen, ook op het svs klachten siliconen forum. Wil de mooie verhalen maar ook de slechte, zo maak je de verstandige keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carolienx, ik ga ook even bij je kijken! Maar heb jij nou ook de Hydrogels? Aangezien Monobloc ook siliconen heeft (de Softones) en die plaatsen ze standaard bij de Wellness Kliniek, daar zijn al vaker misverstandjes over geweest ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb ook monobloc en ben er tot nu toe zeer tevreden over, heb met 265cc achter de spier een 70c en kwam van een 70a.. Heb een foto online staan, ben nu 2 weken po en ze zijn al super zacht

Super mooi!!! Wowie

Zo moet ik het dus kopieëren ....hihi deed het eerst niet goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de tepel heb ik gevraagd, vind ik mooier! Afijn lees mijn topic maar idd. Monoblocs voelen idd zacht aan, net zo zacht als de Eurosiliconen (Nio's favoriet).

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden...zelf ga ik ook een afspraak bij dr nio maken! Ben zo benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carolienx, ik ga ook even bij je kijken! Maar heb jij nou ook de Hydrogels? Aangezien Monobloc ook siliconen heeft (de Softones) en die plaatsen ze standaard bij de Wellness Kliniek, daar zijn al vaker misverstandjes over geweest ;-)

nee ik heb de hydrogel :D je gaat zeker een C hebben! Ben gisteren naar de lingerie winkel geweest en in sommige bhs heb ik zelfs met mijn 265cc een D.. Maar qua uitzicht lijkt het er wel niet op :D

Hoi, ik heb ook monobloc en ben er tot nu toe zeer tevreden over, heb met 265cc achter de spier een 70c en kwam van een 70a.. Heb een foto online staan, ben nu 2 weken po en ze zijn al super zacht

Super mooi!!! Wowie

Haha, dankje! :D

Mag ik vragen wat jullie betalen voor jullie vergroting met monobloc siliconen?

ik heb 2600€ betaald dacht ik..
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb de hydrogel :D je gaat zeker een C hebben! Ben gisteren naar de lingerie winkel geweest en in sommige bhs heb ik zelfs met mijn 265cc een D.. Maar qua uitzicht lijkt het er wel niet op :D

Haha, dankje! :D

ik heb 2600€ betaald dacht ik..

Carolienx, dank je, ik hoop dat het mooi wordt. Nog heel even over jouw prijs, bij de Wellness Kliniek staat dit op hun site. Hydrogels zouden daar dus 3.950 kosten en gewone siliconen van monobloc 2.595. Heb jij dan zo'n mooie deal gesloten dat je zo weinig voor Hydrogels hebt betaald? Dat is dan wel mazzel!

Edit: tabel plakken lukt niet echt, de prijs die erboven staat hoort dus bij de regel die daar direct onder staat.

Consult

35 EUR
Consult advies

Borstvergroting

2595 EUR
Borstvergroting: Monobloc ® Silicone Soft One: maten van 200 cc tot 500 cc
2595 EUR
Implantaatwissel met Monobloc ® Silicone Soft One van 200 cc tot 500 cc
3400 EUR
Borstvergroting: Monobloc ® Silicone Soft One: Minder dan 200 cc
4200 EUR
Borstvergroting: Monobloc ® Silicone Soft One: meer dan 500 cc: Vanaf
3400 EUR
Watergevulde prothesen: Saline
3950 EUR
Hydrogel prothesen: Monobloc Hydrogel®
5150 EUR
Dual Gel prothesen: McGhan ® 510, Monobloc ®
3500 EUR
Lipostructuur Coleman methode: Borsten – onder slaapverdoving
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.