Ga naar inhoud

nothingmuch : 29 oktober 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik wil graag anoniem blijven.

ik ga dinsdag 14 okt op consult bij diana gabriels heeft iemand tips om te vragen? En zou ik miss bij iemand mogen spieken ik heb aa en ik wil DENK ik 300cc heeft iemand tips en voor en na foto's 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ik zou me even voorstellen,

Ik ben Anna 24 jaar oud, hart voor dieren , en al onzeker over mijn borsten toen iedereen ze kreeg en ik niet.... nu ben ik 24 en je raad het al ze zijn er nog steeds niet haha ik ben gister op consult geweest bij dr koeijer,

eerste instantie zou ik door frans straten geopereerd worden maar dat kon dan pas half november en bij dr koeijer 29 oktober al duss

was mijn keuze natuurlijk snel gemaakt haha!

zijn er mensen die ervaring hebben met de kliniek?

ik kan niet echt veel erover vinden :)

ik ben hier nieuw dus ik moet alles nog een beetje ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna, ik ben ook nieuw op dit forum en ik reageer op jouw bericht omdat ik op 29 oktober ook door Vito Koeijers geopereerd word. Ik ben als eerste ingepland en moet me om half 8 melden. Ik vind het met de dag spannender worden maar ik heb wel alle vertrouwen. Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Hallo allemaal ik zou me even voorstellen,

Ik ben Anna 24 jaar oud, hart voor dieren , en al onzeker over mijn borsten toen iedereen ze kreeg en ik niet.... nu ben ik 24 en je raad het al ze zijn er nog steeds niet haha ik ben gister op consult geweest bij dr koeijer,

eerste instantie zou ik door frans straten geopereerd worden maar dat kon dan pas half november en bij dr koeijer 29 oktober al duss

was mijn keuze natuurlijk snel gemaakt haha!

zijn er mensen die ervaring hebben met de kliniek?

ik kan niet echt veel erover vinden :)

ik ben hier nieuw dus ik moet alles nog een beetje ondervinden.

Hoi Anna,

Ik ben reeds geopereerd door Dr. Koeijers in Kliniek Amstelveen. Mij is het echt heel erg goed bevallen - mensen zijn ontzettend lief en zorgen goed voor je. Ook dr. Koeijers vind ik een erg aardige arts.

Mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk om te zien dat er meerdere die dag geopereerd worden. Kunnen we samen af tellen!

Hoeveel cc gaan jullie voor en hoe word ie geplaatst?

Ik ga voor ronde prothese en tussen 300 en 400cc dat bepaalt Koeijers tijdens de operatie.

Kom nu van een 75b

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh sorry lees het nu pas krijg op een of andere manier geen meldingen van berichten, ik ga van niks naar 300cc anatomisch achter de spier.

Wat leuk! Ik zou rond kwart voor 12 geopereerd worden, krijg pas een tijd als ik betaald heb en dat is de 23ste pas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna, ik ben ook nieuw op dit forum en ik reageer op jouw bericht omdat ik op 29 oktober ook door Vito Koeijers geopereerd word. Ik ben als eerste ingepland en moet me om half 8 melden. Ik vind het met de dag spannender worden maar ik heb wel alle vertrouwen. Gr.

Geen idee of het lukt wat ik wil haha :P hoe kan het dat jullie dat al weten mij werd vertelt dat 3 dagen voor de operatie werd gebelt hoelaat je er moet zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna!

Ik ben ook door Dr. Koeijers in Kliniek Amstelveen geopereerd. Nu 4 weken geleden. Ik heb ook anatomische prothesen 350 CC.

Bij mijn fotos kan je zien hoe dat eruit ziet heb vandaag nieuwe geplaatst. Alleen niet schrikken van de extra littekens want ik had ook een lift!

Ik vind Dr. Koeijers een hele aardige man die goed en rustig kan uitleggen en bij mij heeft hij het erg mooi gedaan. Ik ben erg blij met mijn keuze geweest!

Ook vind ik dat er daar na de operatie goed voor je gezorgd wordt en ook als je weer thuis bent wordt je gebeld of alles goed gaat. Als je na de operatie problemen hebt kun je altijd langs gaan bij de kliniek. Ik had dinsdag ergens last van had het 24/7 nummer geappt met fotos van wat ik had en ik kon meteen tussendoor even langspiepen en door Vito Koeijers zelf gezien worden. Mijn ervaringen zijn in ieder geval goed.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je bericht ^_^

ik krijg op 1 of andere manier geen meldingen.. ik kies wel voor anatomisch want ik ben echt plat plat en anatomisch lijkt me dan mooier overlopen volgens koeijers heb je dan ook een mooi sleetje ik vind allebei mooi k wil graag een volle c en wou geen ballon effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben vandaag bij dokter koeijers geweest en ik heb een datum gepland voor de operatie: 10 december in Amstelveen.

het wordt anatomisch 400 cc dual plane ...... Rond was bij mij geen optie! omdat mijn borsten toch wel iets hangen zouden het laag hangende ballen gaan worden met ronde protheses :56: dat wil ik natuurlijk niet!

Het zou eventueel gelift kunnen worden maar dat zie ik niet zo zitten omdat je dan toch best wat zichtbare littekens hebt.. ik heb een gevoelige blanke huid en ben dan bang dat ze zichtbaar blijven.

ik ben benieuwd ik krijg 1 deze dagen de papieren en dan maar afwachten! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn voor je :D!

ik ben 29 oktober geopereerd door vito koeijers anatomisch 290cc dual plain.

ik wil je niet bang maken maar neem wel echt de tijd om te herstellen ik ben nu 6 dagen po en heb nog redelijk last van.

succes zijn super lieve mensen daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voor anatomisch,

ik heb te weinig borst weefsel voor rond zei vito koeijer

Te weinig borstweefsel voor ronde? Ik heb ook te weinig borstweefsel en toch ronde gewild en gekregen hoor. Ze zijn ook dual plane gezet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi nothingmuch....

zal ik zeker doen hoor!!

ik heb het eerder meegemaakt met een baarmoeder operatie en weet dat rust het belangrijkste is voor het herstel

ik mocht toen ook 6 weken niet tillen sporten etc,

hoop dat jij goed hersteld??? en ben je er helemaal happy mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.