Carolienx Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Hoi, 2 weken geleden ben ik geopereerd en vanavond moet ik naar een feestje, nu is mijn vraag, zou het kwaad kunnen om een paar uurtjes een gewone bh te dragen ipv de sportbh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjekapotje Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 ja.. of het kwaad kan zul je nooit echt weten naar mijn mening.. Persoonlijk zou ik het niet doen. Ik had er zelf sowieso na 2 weken niet eraan moeten denken om een normale bh te dragen, alles nog te hard en stijf,daarbij.. is het echt zo erg om die bh te dragen, kan je niet je kleding erop aan passen?Ik had ook een bruiloft 2 weken na mijn operatie, ik heb toen mijn kleding erop aangepast.waarom risico lopen voor die paar uurtjes voor een verjaardag.. maar is jouw keuze natuurlijk ;-)succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana X Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Ik zou ook geen risico lopen voor een feestje, het feestje duurt maar een paar uurtjes maar je borsten moeten langer mee. En je kan je met sportbh ook leuk en/of sexy kleden hoor Veel plezier vanavond op het feestje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vienna1981 Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Ik ben nu bijna 5 weken po en heb vandaag een feestje maar durf het nog niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liesje2014 Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Ik ben 6 weken po en gisteren voor het eerst gewone bh gedregen. Tegen de avond deden ze pijn dus vraag me af of ik niet beter nog wacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.