Ga naar inhoud

Victoria1105 : 11 december 2014 : Dr. Danau : Beaucare


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Zoals beloofd mijn operatieverslagje :)!

Vandaag (11 december 2014) moest ik mij aanmelden aan de balie bij Beaucare te Machelen. De dame was zeer vriendelijk! Nog snel de vragenlijst ingevuld voor de anesthesist, het saldo betaald en dan werd ik begeleid naar een badkamertje waar ik een badjas en slippers mocht aantrekken.

Daarna mocht ik wachten in de consultatiekamer waar ik nog een laatste pasbeurt had. Dokter Danau was heel vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft alles afgetekend, foto's getrokken en de laatste formaliteiten ingevuld.

Daarna mocht ik in de wachtruimte gaan zitten om te wachten op de anesthesist. Deze man was ook heel vriendelijk en stelde mij echt op mijn gemak. Het was nodig :D. Stressssss!!! Nog vlug een zoentje aan mijn partner :D. De anesthesist vroeg of ik er klaar voor was en ik mocht met hem mee naar de operatiezaal.

Aan de operatiezaal stonden twee lieve verpleegkundigen op mij te wachten. Vlug de handjes ontsmetten en dan maar op de tafel gaan liggen. Wauuuuuuuw, die tafel was verwarmd!!! Super :D!!!

De verpleegkundigen stelden me nogmaals op mijn gemak en zeiden dat alles wel vlug achter de rug zou zijn.

Ik kreeg een infuusje. Aaaaaaauw!!! Naalden zijn dus echt niets voor mij :(. Hier kreeg ik antibiotica toegediend en iets om rustig te worden. Dat werkte wel goed :). Ze stelden me nog een paar vragen als ze het masker boven mijn gezicht hielden en voor ik deftig kon antwoorden, was ik reeds in slaap :).

Een uurtje later lag ik in de ontwaakzaal. Oooow wat had ik het koud. Ik kreeg een lekker warm dekentje en heb nog een goed dutje gedaan :).

Eenmaal op de kamer mocht ik mijn partner terugzien. Wat was hij nieuwsgierig :D! Ik had een zwarte sportbeha aan met een drukband. Wat is dat lastig zeg! Ik heb meer last van de beha en de band dan van de ingreep :(.

Rond de middag mochten we naar huis. Oefffffff!!!!

Eenmaal thuis heb ik een beschuitje gegeten, iets gedronken, een pijnstiller genomen en nog wat geslapen. Wat was ik moe van de narcose :(.

Momenteel heb ik toch wel wat een zeurende pijn. Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen...

Een fotootje volgt later ;).

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Victoria! Wat fijn dat je het achter de rug hebt, gefeliciteerd!!!

Het is toch wel heel wat he zo'n dag? En ja de ongemakken en pijn zijn de eerste dagen niet fijn. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. Schuin omhoog slapen vond ik persoonlijk heel prettig. Scheelde een hoop druk.

Sterkte, Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat alles goed is gegaan.. Een een verwarmde operatietafel.. Wat lekker zeg!

Veel succes met je herstel en gefeliciteerd met je boobs natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het mij voorstellen Vlinder :). Wanneer is jouw datum nu weer?

Ik heb inderdaad niet veel geslapen Hert. Het is inderdaad fijn om wat schuin omhoog te liggen. Dan is de druk inderdaad veel minder ;).

Het is de eerste nachten een beetje rommelen met hoofdsteun en kussens tot je lekker ligt.

Ik heb een verstelbare rugsteun en slaap voorlopig maar schuin omhoog!! Ik slaap nog steeds niet hele nachten door, maar dat komt omdat ik een mommy make over heb gehad en last heb van mijn drukpak en mijn buik.

Ik heb hier meer gelezen dat de ladies half omhoog, op de bank of op een stoel gaan slapen.. Je moet er wat voor over hebben denk ik dan maar ^_^

Ik slaap trouwens met shirt aan en met een dunne sjawl om hahaha.. m'n borsten voelen anders zo koud aan in bed als ik boven de dekens uit kom. Ik sliep altijd zonder kleding, dus ik irriteer mij aan elk naadje en rimpeltje stof :huh:

Scheelt dat het nu winter is en ik overdag gewoon lekker warme kleding aan kan!

Hopelijk slaap je komende nacht beter! Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Laat je lekker verwennen en geniet voor zover het nu lukt. Die eerste nacht is altijd wel pittig. Hoe is het bij jou gegaan de nacht?

Ik pas je titel even aan zodat ie gelijk is met de andere. Zo houden we het lekker overzichtelijk ;)

Fijn herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!

Laat je lekker verwennen en geniet voor zover het nu lukt. Die eerste nacht is altijd wel pittig. Hoe is het bij jou gegaan de nacht?

Ik pas je titel even aan zodat ie gelijk is met de andere. Zo houden we het lekker overzichtelijk ;)

Fijn herstel

Hey Esmirelda,

De nachten gaan nu al wat beter. De eerste twee nachten waren echt een hel. Ik ben ondertussen ook al misselijk geweest van de paracetamol. Je moet er wat voor over hebben blijkbaar :D!

Xxx

Oei, ik heb je verslag gemist, zie ik!!

Nog van harte gefeliciteerd!!!

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Thanks BB, geen probleem! Ik vergeef het je :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet er zeker wat voor over hebben, maar het is het dan ook echt waard :D

Gelukkig gaan het nu wel wat beter. Als je een goede nachtrust heb gehad, dan voel je je ook een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ja.. ik heb het soms ineens bloed heet pfff. Ik heb expres een vest aan, dan kan ik die af en toe even uit doen als ik het warm krijg. En ik heb ineens een hele vette huid in mijn gezicht, beetje jammer.

Maar het hoort er helaas bij voor sommige mensen. Ik had het na mijn eerdere operaties namelijk ook al :-(

Het gaat weer over hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.