Ga naar inhoud

Victoria1105 : 11 december 2014 : Dr. Danau : Beaucare


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik heb in december een ingreep gepland bij Dokter Danau (Beaucare te Machelen). Heeft iemand ervaring met deze chirurg of dit ziekenhuis?

Zij werken met Sebbin? Wie heeft hier ervaring mee?

Hij sprak over 350 cc à 400 cc, maar ik ben bang dat dit veel te groot zou uitvallen. Hoe kan je dat eigenlijk het beste nagaan of dit niet te groot is? De chirurg zei ook dat het zeer moeilijk is om een bepaalde maat te bepalen :-/. Ik zou niet dat mijn borsten er gaan uitzien zoals twee meloenen :-).

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik ben ook bij beaucare geweest bij sara ulens. Het is echt een kliniek,geen ziekenhuis. Heel netjes en vriendelijk.en bovenal heb ik echt de borsten

Gekregen die ik graag wilde! Super tevreden dus! Ik zou wel voor die 400cc gaan, het lijkt veel maar je bent echt zo gewend. Kijk anders bij mijn foto,s. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi hoi!

Ik kreeg van de kliniek 1 sportbeha ( wit ) en heb toen bij gen ook een zwarte besteld. Deze moest ik uiteraard wel zelf betalen, maar zo had ik in ieder geval twee goede die goed paste.

Kan dit niet bij de instelling waar je geopereerd wordt?

Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik heb de maattabel gevonden ;-).

Onder de borst kan je wel bepalen, maar de andere maat kan je toch voor de ingreep moeilijk bepalen :(?

Hoe hebben jullie dat geflikt?

x

Het is in S, M of L dus dat is wel makkelijk te bepalen. Zou vooral naar je ondermaat kijken en het aan de hand daarvan bepalen :) Wat is je omtrek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel dit vraag ik me nu ook af

Heb al in de tabel gekeken ma idd ik weet enkel

Mijn omtrek onder mijn borst nu he :)

Duurt dit lang als je ze besteld voor ze geleverd worden?

Kdenk dat ik dan ga Wachten tot vrijdag als ik weet welke kleur de bh is dewelke ik in de kliniek krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via online care kwam t bij mij t volgende dag aan maar wel heel vroeg in de ochtend besteld. Maar natuurlijk als je vrijdag besteld kan t zijn dat je pas maandag dinsdag krijgt.

Trouwens ik haat witte bh na 2x aan doen word t al vies door de creme van je lichaam maar zijn wel prachtig. Ik heb nu zelf reserve zwarte en ben benieuwd wat voor bh ik van de kliniek krijg. Maar ik bestel wel later een witte als ik die niet van de kliniek krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.