Ga naar inhoud

boobmadness : 14 oktober 2014 : Dr. van Rappard : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Borstenliefhebbers!

Ik kijk al een tijdje stiekem mee en besloot vandaag om een account aan te maken. :56:
A.s dinsdag 14 oktober 2014 krijg ik mijn nieuwe boobies! Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden

of ik wel de juiste maat heb gekozen etc maar dat zal wel normaal zijn.
Ik heb nu maat 75A en er gaat 325 cc in anatomisch.

nog wat meer over mezelf.. ik ben 19 jaar en volg opleiding handhaver toezicht politie.

verder sport ik heel graag en hou ik van feestjess!

Groetjes Boobmadness

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Welkom op dit leuke forum :)

Ik denk dat iedereen hier vlak voor de operatie ineens begint te twijfelen.

Komt wel goed.

Bij wie ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames,

Ik ben nu 1 dag PO. Ben in de velthuis kliniek geweest in Eindhoven en ik moet zeggen dat ik echt super tevreden ben. Ik heb echt een goede ervaring gehad. iedereen was zo aardig.

Ik werd om 8:00 geopereerd en om 9:15 was ik al weer klaarwakker.
Ik had gisteren veel pijn maar na mn medicatie heb k toch gewoon goed kunnen slapen terwijl ik normaal nooit op mijn rug kan slapen.
gelukkig is mijn vriend vandaag vrij en helpt hij me super goed! :55:
ik had een cup A en draag nu een sportbh 80D. ik vind ze wel erg groot maar de zwelling neemt natuurlijk nog veel af en het is wss ook even wennen.
Nog meer die hier ervaring mee hebben?

Kusjesss boobmadness

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu 3 dagen later en gaat eigenlijk super goed met me, nog wel wat pijn vooral tussen mn borsten in, alsof mijn huid open gaat scheuren. morgen kan k voor de laatste keer mn pijnstillers nemen, daarna zijn ze op. is de pijn dan al ver weg ? hopen dat ik het dan met de paracetamols ga redden. Voor de rest begin ik ze steeds mooier te vinden! ze zijn niet meer zo gezwollen. Wel heb ik heel veel jeuk maar dat is hopelijk de genezing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meis,

Gefeliciteerd met je Boobies!! :D

Ik had nadat mijn medicatie op was nog 2 dagen met paracetemol gedaan daarna ermee gestopt.

Voel nu af en toe nog wel iets maar niet super pijn meer. Soms alleen als ik snachts wakker word dan wil ik af en toe nog wel eens een paracetemol nemen als ik pijn heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook 14 okt onder het mes gegaan. Ik ben erg tevreden, al heb ik ze nog maar 1 x gezien. Ik heb nog zoveel pijn en neem nog steeds tramadol met ibuprofen. En nog heb ik het idee dat het niet helpt. Maar goed, je moet er wat voor over hebben zeggen ze...kan nog geen eens zelf afvegen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee 300cc,

Wat vervelend zeg dat je er zo veel last van hebt! Maarja wie mooi wilt zijn..
Kun je wel goed slapen? en heb je wel iemand die een beetje voor je zorgt?
In ieder geval fijn dat je er wel heel blij mee bent en die pijn gaat vanzelf wel weer weg.

Even doorzetten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kimye,

Dankjewell! Ik hoop dat het bij mij ook goed gaat komen dan zonder de medicatie!

De pijn valt ook wel mee hoor maar zou t op dit moment nog niet goed volhouden zonder.

Wanneer ben jij geopereerd?

xx

Hee Boobmadness!

Ik ben 6 Oktober onder het mes gegaan!

Nu 11 dagen PO as Woensdag mag ik weer voor het eerst gaan werken.

Ik moet heel de dag staan dus ben heel benieuwd hoe dat gaat :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manlief doet zijn best ;) Er lopen ook twee dametjes rond van 2 en 4 jaar. De jongste vind het maar raar en de oudste helpt m

ee heel goed. Volgende week komt mijn moeder nog een paar dagen in huis. Mag ik vragen wat voor implantaten je hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manlief doet zijn best ;) Er lopen ook twee dametjes rond van 2 en 4 jaar. De jongste vind het maar raar en de oudste helpt m

ee heel goed. Volgende week komt mijn moeder nog een paar dagen in huis. Mag ik vragen wat voor implantaten je hebt?

aah gelukkig dat scheelt al een hoop! Lijkt me zwaar, herstellen als je kinderen hebt, Respect hoor! dan kan je veel minder rust pakken!

Mijn neefje kwam gister een avondje bij ons en dat vond ik al heel zwaar! ik heb Natrelle anatomisch 335 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg pittig inderdaad. En vind het ook wel een beetje zielig voor manlief. Volgends mij heeft hij in die 4 jaar nog nooit de meiden hun haar gedaan, en nu moet hij staartjes maken haha... kan niet wachten om alles weer in handen te nemen. Ik heb ook anatomische inplantaten van Mentor. Ze zijn gezet door F van Straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gefeliciteerd met je boobs!

Ik ben ook bij dokter v Rappard geweest! Toffe man he!?

En wat maakt hij prachtige boobs !

Ik heb 345 cc rond naturelle dual plane.

Is nu 1 jaar en 1 maand geleden en ben nog steeds heel gelukkig.

Ik kwam van een A cupje af.

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gefeliciteerd met je boobs!

Ik ben ook bij dokter v Rappard geweest! Toffe man he!?

En wat maakt hij prachtige boobs !

Ik heb 345 cc rond naturelle dual plane.

Is nu 1 jaar en 1 maand geleden en ben nog steeds heel gelukkig.

Ik kwam van een A cupje af.

Hoe gaat het met jou?

Hee!

Ja echt een aardige man. voelde me gelijk op mn gemak.

Ze zien er nu al heel mooi uit ben er zo blij mee.

en qua pijn heb k bijna geen last meer alleen ik heb een allergische reactie

gehad op de celebrex.. dus zit helemaal onder de rode vlekken. Maargoed

uiteindelijk heb k toch mooie borsten haha!

Op welke maat ben jij nu uitgekomen?

Ik zit nu op een 80 D, had eerst ook een A cupje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook, ik was meteen thuis! haha.

Ik had van paar mensen gehoord dat hij zei zo goed was en leuke man dus waarom ben ik er heen gegaan.

Fijn dat je geen pijn meer hebt! Hmmm allergische reactie is echt heel vervelend! Misschien kun je het insmeren met sudo creme ?

En als t erger wordt ff Van Rappard mailen ;).

Ik ben uitgekomen op 70E ! En ben na 3 weken als bh's gaan passen en ben altijd op deze maat gebleven!

Bij sommige gaan ze schijnbaar slinken... Maar mijne zijn altijd biggg gebleven haha.

Je kunt me fotos kijken als je wil !

Maar jij hebt nu 80D van sportbh of niet? want dat klopt nooit met wat uiteindelijk voor cup gaat hebben. Daar moet je echt bh's voor gaan passen.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.