Ga naar inhoud

Belgie hogere btw op plastische chirurgie


Belgium

Aanbevolen berichten

Mijn vriend heeft zojuist beloofd het verschil eventueel voor mij te betalen...hij weet dat ik echt graag door hem geopereerd wil worden en me dooderger aan die grote opening tussen mijn boobs :P en inderdaad Nies, denk ook niet dat er veel pc's in NL zijn die daar iets aan doen.. heb in mei ook pas het volledige bedrag bij elkaar en om ddaarna nog lang door te gaan sparen zie ik ook niet zitten. Word inderdaad een 5 jaren plan haha..Nies wil je ook naar Plovier of Demeyere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal nog niet zeker. Eén partij had dat voorgesteld, maar of het ook opgenomen is in het regeer-akkoord is een andere zaak. En als het zal gebeuren, zal het nog niet voor direct zijn. Vanaf 01/01/2015 zou al heel kort zijn om dit nog door het parlement te krijgen. De regering is nog niet gevormd hé, eerst nog postjes verdelen. Dus voorlopig nog geen paniek. Hier heb je een artikel erover:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2044889/2014/09/09/CD-V-wil-btw-heffen-op-plastische-chirurgie.dhtml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij als je de factuur ondertekend hebt en terug gestuurd blijft de geldige prijs staan wat je hebt afgesproken.

En mogen ze dat niet zomaar aanpassen

Ik zou eens in mijn papieren moeten zoeken wat er staat maar een factuur heb ik sowieso nog niet enkel een blad met info en dacht dat daar de prijs bij staat (wat de dag zelf te betalen is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend heeft zojuist beloofd het verschil eventueel voor mij te betalen...hij weet dat ik echt graag door hem geopereerd wil worden en me dooderger aan die grote opening tussen mijn boobs :P en inderdaad Nies, denk ook niet dat er veel pc's in NL zijn die daar iets aan doen.. heb in mei ook pas het volledige bedrag bij elkaar en om ddaarna nog lang door te gaan sparen zie ik ook niet zitten. Word inderdaad een 5 jaren plan haha..Nies wil je ook naar Plovier of Demeyere?

Wat lief van hem :) nou dan kan het zoiezo doorgaan! :D

Ik ben van plan zodra ik het geld bij elkaar heb om eigenlijk bij allebei een consult in te planne... maar mischien alleen Plovier.. ik weet het allemaal nog niet.. ik wil zo graag dat ze dichter bij elkaar komen.. als ik zo'n groot volume neem en er word niks aan die ruimte tussen me tiet gemaakt dan hangen ze ergens onder me oksel....

21% is ook belachelijk veel HALLO :blink: Maar ik lees nu hierboven van DD+ dat het msshn nog eens hoeft te gebeuren? of over een hele poos pas... nou als het zo is dan hoor ik het wel :blink: en dan wil ik ook graag de prijs weten... :(

En please mensen... geen zwarte pieten gezeik hier :102::102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net het regeerakkoord van 153 blz gelezen, het is dus volgens mij officieel.

Wanneer het ingaat weet ik niet.

De 600 EUR haal ik van 21% op 3000 EUR ( om er een bedrag op te plakken )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.