Ga naar inhoud

Belgie hogere btw op plastische chirurgie


Belgium

Aanbevolen berichten

Slechte zaak voor ons allemaal denk ik dan.

Mijn operatie is binnen een maand, gaat er dan een som bijkomen of niet?

Niemand van ons zal dit vandaag al weten.

Maar maatregelen kunnen soms al snel ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, dat als de BTW verhoogd wordt dat zij dit wel door zullen MOETEN berekenen.... ze zullen het ook af moeten dragen. Wellicht uit coulance dat ze al ingeplande operaties nog uitvoeren tegen de afgesproken prijs...

Heb hier ook eens mee te maken gehad met een verbouwing, toen moesten we de factuur voldoen, voordat de verhoging in ging, zo hoefden we niet de hogere btw te betalen, maar als we op de afgesproken termijn wilde betalen, moesten zij het wel berekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

New me, dat is inderdaad een mogelijkheid.Want ik vermoed dat dit sneller zal rond zijn dan 1 jan.

Alvast een streep door de rekening van de plastisch chirurgen.

Gaat toch al gauw om 600 EUR extra te moeten doorrekenen aan de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ja vond de wisselkosten al aan de duurdere kant en dan straks ook nog toeslag er boven.. vrees ook voor mij dat juni hem niet meer gaat worden zo :P of er moet opeens een geldboom in mijn tuin gaan groeien :) maargoed dat zien we tegen die tijd nog wel.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

New me, dat is inderdaad een mogelijkheid.Want ik vermoed dat dit sneller zal rond zijn dan 1 jan.

Alvast een streep door de rekening van de plastisch chirurgen.

Gaat toch al gauw om 600 EUR extra te moeten doorrekenen aan de klant.

Hier haal ik die 600 euro vandaan?? Of ik lees debiel?

Prinsesje en Barb wire... hoeveel betalen jullie nu voor je wissel als ik vragen mag? 3500?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nies...ik ga nu voor men wissel 4000 euro betalen...normaal is het 3500 idd maar omdat ik boven 800 cc ga komt er een toeslag bij van 500 euro...en ik zit er dus niet op te wachten om 25% btw extra te gaan betalen,das een 840 euro he!!!!

Zotten zijn het....

It's a mad house...a mad houseeee!!!!hahahaha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nies, 3500 had ze op het kaartje geschreven..dan 500 euro vooruit betalen om operatiedatum te kunnen plannen en dan begin juni onder het mes..wil het dan ook pas gaan betalen..ik ga denk ik wel vragen of het dan ook geld om toeslag erbij te betalen..zoja dan ga ik denk ik toch overwegen om in nl naar een goede chirurg te zoeken.. hoe graag ik ook bij Plovier zou willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nies, 3500 had ze op het kaartje geschreven..dan 500 euro vooruit betalen om operatiedatum te kunnen plannen en dan begin juni onder het mes..wil het dan ook pas gaan betalen..ik ga denk ik wel vragen of het dan ook geld om toeslag erbij te betalen..zoja dan ga ik denk ik toch overwegen om in nl naar een goede chirurg te zoeken.. hoe graag ik ook bij Plovier zou willen

Ja ik begrijp het helemaal.. er is volgensmij echt geen pc hier die wat aan de vorm van je tieten in NL (zoals dichter bij elkaar zetten..)

4840 word voor mij echt teveel en dat alleen maar omdat ik ze wat dichter bij elkaar wil hebben... dat zou betekenen dat ik mischien over 5 jaar het geld bij elkaar heb.. zo lang wil ik echt niet wachten hoor!

voor jou is het helemaal lullig als je toch die toeslag moet gaan betalen.. hoop voor je dat hij dat toch ff niet doet.. je wilt natuurlijk het liefst naar hem toe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.