Ga naar inhoud

Wanneer de eerste bh passen?


Mb90

Aanbevolen berichten

Haha misschien nog veeeeeels te vroeg om er mee bezig te zijn maar ben toch wel erg benieuwd! :P

Na hoeveel weken hebben jullie een bh gepast? en ging dit dan ook? Ik snap er bij mij namelijk helemaal niks meer van :huh:

Ben nu 15 dagen PO en dacht, ik ga een bh passen! M'n sportbeha is 75D.. dit was veels te klein.. Oke, maat 75E.. ook dit sloot totaal niet mooi aan, zag er gewoon echt niet uit! Veels te klein.. maar komop, ik heb 'maar' 345 cc achter de spier. Is het omdat m'n borsten nog soepeler moeten worden? Dat het dan weer mooi staat?

En ook bij mij is de vergrotingsdrang toegeslagen... Ze hadden een stuk groter gemogen! hahaha misschien maar over een jaar toch weer eens lang

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha de vergrotingsdrang... Mooie omschrijving

Ik ben 3 wkn po en wil ook graag passen!!! Ik probeer nog maar te wachten... Hoop zo in mijn oude bhs van voor mijn zwangerschap te kunnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is dat inderdaad na 4 a 6 weken.

Zelf heb ik gewacht tot ik 6 weken po was. Had er ook maar 1 gekocht. Moest er ook wel aan wennen om weer een beugel te dragen. Mijn borsten zijn nadien ook nog veranderd, dus inderdaad niet gelijk een hele berg gaan kopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ken het! Ik ben vandaag 3 weken po en ik kan niet wachten om te gaan passen :P ben zo benieuwd naar de nieuwe maat! Heb besloten dat ik niet aankomend weekend maar het weekend daarna mag gaan passen (ben dan 4,5 week..) en het weekend daarna heb ik mn verjaardag dus wil ik een avondje een gewone bh aan.. Ben benieuwd of ik het durf haha. Maar goed ik mag ook met 6 weken overstappen en met mn feestje ben ik 5,5 dus moet goed komen..

We moeten helaas nog even geduld hebben meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ik hield gister voor de grap mijn oude bh (75B) voor mijn borsten. Dat is wel echt heel grappig want alleen de onderkant van mijn borst kan 'er in' haha. Ben ook pas 14 dagen PO dus alles staat nog strak. Geduld is een schone zaak :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit dit topic eens te lezen en lees dat Nio (Parkkliniek) Lies89 heeft geadviseerd 6 weken PO een gewone BH aan te doen. Nu word ik de 21e geopereerd door hem en wij zijn van plan om ergens tussen 28 nov en 2 dec naar de zon te vertrekken. De 28 ben ik dus nog geen 6 wkn PO. Maar zouden jullie dan al een bikini aandurven / doen? Hoe dan ook, we gaan toch, want we zijn al ruim 1,5 jaar non stop aan het werk en echt aan vakantie toe! Maar zat al te denken, dan maar gewoon een tankini ofzo aan met een sportbh aan.

Wat zouden jullie adviseren? En waarom zit er zoveel verschil tussen alle adviezen? XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt omdat ze aan het zakken zijn meid.. En het vocht trekt allemaal weg. Mijn sportbh zit nu ook anders dan aan het begin. Mijn borsten zaten aan het begin heel hoog.

Ik hoop echt dat ik nog een C heb in een gewone bh. Want daar wou ik naartoe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest er niet aan denken om mijn sportbh uit te trekken voor een normale bh de eerste 6 weken. Ben met 6 weken ook pas gaan kopen en passen. Helaas zijn mijn borsten alleen maar gaan slinken..zijn nu een jaar verder en al mijn bh's gapen nu. Gelukkig is het bij de meeste andersom en "groeien" ze nog na de operatie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.