Ga naar inhoud

Natrelle soft touch, TruForm, plooivorming.. Help??


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb ongeveer een half jaar terug een borstvergroting gehad. 270cc natrelle, dual plane.

Nu had ik na 7 weken als plooivorming. Ik heb de soft touch protheses en nu heb ik van twee artsen te horen gekregen dat dit de meest cohesievere protheses zijn.

Op de site van Natrelle staat dit:

Voor het gewenste uiterlijk en gevoel is Natrelle TruForm verkrijgbaar in 4 gelsoorten, variërend van de zachtste tot de stevigste structuur:

TruForm 1 is een traditionele zachte cohesieve gel, voorheen bekend als Responsive en nu deel van de Natrelle INSPIRA, die zeer responsief is en zich vormt naar de gewenste borstvorm.

De in de Natrelle INSPIRA en Natrelle 410 gebruikte TruForm 2 is een type stabiele en cohesieve siliconengel, voorheen bekend als Soft Touch, die ideaal geschikt is als een natuurlijk gevoel met vormcontrole gewenst is.

De TruForm 3, voorheen bekend als de Cohesive, is de originele vormstabiele cohesieve gel die uitsluitend gebruikt wordt in de Natrelle 410.

De TruForm Dual Gel is een exclusieve samenstelling waarin twee vormstabiele gels, de TruForm 3 en een nog steviger cohesieve gel, in het voorste gedeelte van de Natrelle 510 gecombineerd worden.

Ben ik dan gek, of is de soft touch nummer twee en is nummer drie steviger en kan ik dan misschien minder plooien hebben??

Ik hoop dat iemand dit weet, wat ik ben nu echt een beetje in de war en wil het liefst kijken of ik mijn plooien kan verminderen nu ik toch opnieuw geopereerd moet worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, zoals je het beschrijft klopt het! Im jou geval hadden ze dan misschiem beter voor dual gel kunnen kiezen of trueform 3 als ik het zo lees.. hoe steviger/hardere implantaat hoe minder kans op rimpels. Door wie ben je geopeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ze wel moeten doen. Is natuurlijk nooit zeker wie het wel of niet gaat krijgen, maar als je een dunne huid hebt bijvoorbeeld zit die kans er dik in. Had nu ook een lage cohesive, gelukkig niks aan de hand. Volgend jaar ga ik voor een wissel en er is op voorhand al gezegd dat ik een zo hoog mogelijke cohesive ga krijgen ivm kans op rimpelvorming. Dus in veel gevallen kan een goede pc dit al voorkomen. (Heb ik het gevoel) Lees trouwens steeds vaker negatieve verhalen over die pc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.