Ga naar inhoud

Miranda80-03 : 12 januari 2015 : Dr. Plovier : BeClinic


Gast Miranda80-03

Aanbevolen berichten

Gast Miranda80-03

Hoi!

Ik wil graag een BV van B -> DD. Heb eerste consult bij beaucare gehad. Maar lees nu ook goede recensies over dr. plovier. wie zouden jullie aanraden? Eventueel nog tips??

Wil dit al veel langer, maar ben nu pas ECHT rond aan t kijken, ben best nog een "leek" wat dat betreft.

Help!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Ik zal als ik jou was gewoon ook een consult bij Plovier inplannen dan kan jij zelf je keus daaruit maken :)

Wat was het advies van Beaucare?

Ik zou zelf voor Plovier kiezen, maar goed jij moet doen waar jij je het prettigst bij voelt en dat kan je alleen maar doen door ook naar hem toe te gaan voor consult ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

Ja, dat was ik ook wel van plan. Tis jammer dat consult alleen in België is. Toch n eind rijden, maar ja, tis ook niet nix en daar rij ik wel een stuk voor om! Voor de "beste" behandeling. Wie heeft ervaring met beaucare en wie met be-Clinic??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Het is sowieso verstandig om meerdere consulten te plannen.

Een eindje rijden om voor jou bij de beste chirurg uit te komen kan geen kwaad.

Zelf ben ik bij de Meyere geweest en daar moest in ruim 2,5 uur voor rijden(enkele reis)

Hier op het forum kun je in ieder geval genoeg informatie vinden.

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda 80 , dus als ik het goed begrijp ben je van Nederland ?

Ik zou je idd aanraden om een consult te plannen bij hem, maar ook bij Dr Katrien Lagey ! Zij heeft een lange ervaring achter de rug en is een zachte en aangename dame.

Ze doet ook 1 dag per week in de kliniek Den Bosch als ik me niet vergis, zal het even opzoeken voor jou.

Is dus "de Clinique"- Quinta in Den Bosch :-) in Nederland dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miranda 80,

Ik heb vorige week mijn bv gehad bij beaucare, ik ben heel tevreden over de service geweest. Ze zijn ook steeds bereikbaar indien je vragen hebt.

Ik ben zelf naar verschillende klinieken geweest maar heb besloten om bij stefanie bosselaers te gaan aangezien ik al verschillende mooie resultaten gezien had van haar.

Veel succes met u zoektocht.

Groetjes

Déborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda80-03,

Ik ga mijn BV ook bij Beaucare laten doen in de maand december. Ik ga bij dokter Danau. Ik had bij deze PC een goed gevoel, hij was vriendelijk, gaf veel uitleg en was zeker niet opdringerig.

Ik lees hier ook dat ze dokter Lagey aanraden, maar ik heb mij ook eens bij haar geïnformeerd, maar zij is wel zeer duur. Als ik mij niet vergis, vraagt zij 3900 euro voor een BV terwijl het bij Beaucare maar 2650 euro is. Dit is wel een enorm verschil. Plovier is ook niet zo duur. Die vraagt 3000 euro. Dokter Danau en Plovier hebben nog samen gewerkt dus misschien kan dit voor jou een geruststelling zijn ;-). In ieder geval, het is altijd beter om verschillende opinies en prijzen te gaan vragen en daar waar je jou het beste bij voelt, zou ik gaan ;-). Veel succes!

Grtjs,

Victoria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

wauw! bedankt voor alle reacties!! Ja, ik moet ook gewoon bij Plovier op gesprek gaan, en naar mijn eigen gevoel luisteren, maar ik wil natuurlijk wel tips&trics. Ze komen namelijk allemaal goed & vertrouwd over... terwijl sommige ook wel "slagers"kunnen zijn. Ik ga einde van de maand langs Plovier. Dan ga ik mijn beslissing maken of het Beaucare of Beclinic wordt... Ik wil het nl. in januari laten doen. ik vind het wel heel spannend allemaal en waar je overal op moet letten! poeh... het is echt niet "zomaar"even een beslissing die je maakt....

BEDANKT ALLEMAAL!!

gr, MI

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Hallo Miranda80-03,

Mijn ervaring met de Dr. Verdonck van de Wellnesskliniek in Genk is heel goed. Ben nu bijna 4 weken po en alles gaat goed.

Dr. Verdonck is heel rustig, aardig, voorzichtig in nazorg (wat ik positief vind) en is altijd bereikbaar voor zijn patienten.

Ben er zeer tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Miranda80-03

hoi!

ik ben een moeder van 2 kids, 63 kilo, 1.73 lang. heb nu een b75 maat bh, en wil echt zoooo graag een BV. na de zwangerscappen en het kwijtraken van de nodige kilos zijn mijn borsten echt niets meer. ik weet alleen niet of ik nou rond/druppel , achter/voor de borst moet doen. ook ben ik benieuwd naar fotos vergelijkbaar met mij. soms zie ik meiden met 600cc erin en die hebben een cup c maar soms al met 350cc gaan ze naar een cup F?!?!?! hoe kan dat nou?

kunnen jullie mij misschien helpen?? of weten jullie waar ik fotos kan bekijken?

tnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 1,64 weeg 66 en had 75 a/b.

ik heb 350cc ronde inplantaten achter de spier en heb 80F op het moment maar na het indalen en als ik weer ga sporten denk ik dat het een 75 D/E word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda,

Ik heb vorig jaar een bv gekregen.

Ik woog toen ook 63 kilo en ben ook 1.73 lang. Ik had 75b.

Ik heb 410cc anatomisch voor de spier gekregen. Ik draag nu maat 75f. Dat klinkt groot en toen de pc aangaf dat dit mn maat zou worden vond ik dat veel te groot. Ik ben nu echter blij dat ik niet kleiner heb gedaan. Ik vind ze nu precies goed. Mooi natuurlijk zoals ik graag wilde.

Succes met je keuze. .

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

het ligt echt helemaal aan je bouw hoe de borsten uitvallen... toen ik me aan het orienteren was dacht ik ook van huhhh sommigen hebben met 375 een F etc wat jij ook al zegt.
Maar je moet die cupmaten loslaten.. nepborsten hebben altijd een grotere cup nodig dan dat ze eruit zien. ik draag ook een 75E, ik heb 375/350 gekregen dual plane en kom van een a af,
maar het ziet er in bepaalde kleding eerder uit als een D en soms gewoon een C.

met het consult kan je passen en dan krijg je een goede indicatie hoe het eruit komt te zien, sommige meiden zeggen da thet heel anders wordt, bij mij is het eigenlijk zo uitgevallen zoals ik ze had gepast.. tip neem een wit strak shirtje mee, dan kan je zien hoe het eruitziet in een witte top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.78m, weeg 66kg en had een kleine 75c aan eigen weefsel, heb 300cc (low profile) achter de spier gekregen en ben daarmee na de lift uitgekomen op 75E/F (al oogt het kleiner). Foto's kun je bekijken in mijn gallerij, suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

goedemorgen dames. Hartstikke bedankt voor al jullie reacties!!:) heel tof van jullie. Ik denk dat ik zowieso de cupmaten los moet laten. Het valt anders gewoon niet meer te vergelijken. Ik heb 6 nov een afspraak staan bij Plovier, 1e consult.. Ben al bij beaucare geweest, zij raden 450 Cc aan. Ben benieuwd wat Plovier zegt, daarna ga ik een keuze maken. Of plovier of beaucare. Heb ook aardig wat foto's van wat ik mooi vind/zou willen en wat ik dus niet zou willen. Afwachten op 6 nov dus.........

Nogmaals bedankt voor jullie info!!!:):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miranda80-03

ja daar ben ik ook dus heeel benieuwd naar, wat ze mij zullen aanraden. ik zal het hier even laten weten, of het overeenkomt met Beaucare, of dus totaal iets anders....

@barbwire, ik heb om 11 u een gesprek!! hoe laat ben jij er??;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Miranda80-03

vandaag bij Plovier geweest. Wat een goed gevoel zeg, toen ik daar wegging. Alle tijd genomen, alle voor- en tegens besproken, al mijn vragen serieus genomen. hij raadt bij mij +-600 cc aan, dual plane. nu dus echt even alles goed op een rijte zetten en knopen doorhakken!! hij heeft helaas alleen wel een wachtrij... kan pas in maart terecht, terwijl ik eigenlijk januari wilde..... maar ja, geduld is een schone zaak;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.