Ga naar inhoud

Ik wil ook!


SaskiaW

Aanbevolen berichten

Hallo,

via google kwam ik op deze site terecht....en zal me even voorstellen,

Ik ben Saskia, 39 , net gescheiden en moeder van een jochie van 5..

ik heb cup a en wil ontzettend graag de stap zetten tot een borstvergroting, maar mijn angst voor pijn, bijwerkingen en overgeven(door narcose) komen om de hoek, dus ik hoop hier informatie te vinden wat mij geruststeld.....

Ik loop al jaren met de plannen om het te doen, vanaf puber schaamde ik me al voor mijn borsten, standaard spijkerjasje aan, zelfs als de mussen dood van het dak vielen...nu zoveeeel jaren later heb ik het nog steeds. Ik wil zo graag eens met een spaghettiband hempje lopen als het 35 graden is, maar dat durf ik dus niet. via de verzekering word het niet meer vergoed had ik begrepen en moet dus keihard gaan sparen, word krapjes, maar ik wil het!

Zo das mijn verhaal.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid welkom op het forum! Je zal hier een hoop informatie vinden en verhalen lezen.

Ik heb zelf ook jaren getwijfeld en vond het idd echt eng allemaal. Toch de knoop door gehakt en ik heb ze nu 15 dagen en ben er super blij mee! Eindelijk voel ik me ook sexy in strakke shirtjes. Laat je niet tegen houden door je angst voor die dingetjes meid.. Daar heb je de 1e week misschien last van maar na een paar dagen merk je al dat je aan het herstellen bent en is het het echt allemaal waard!

Veel plezier met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik heb geen idee hoe het is om zwanger te zijn, of om een kind te baren, maar daar kun je ook heel veel ongemakken bij krijgen. Na de bevalling hoor je heel veel vrouwen dat ze de pijn en ellende zo weer vergeten waren, omdat ze zo graag een kindje wilden. Dus, ben ik van mening, dat je de pijn en misselijkheid na je BV ook zo vergeten bent! :1: Hihi, klinkt wel heel simpel zo hoor! Ik moet ook nog voor mn BV, maar heb er totaal geen angst voor!

Succes meid X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik heb geen idee hoe het is om zwanger te zijn, of om een kind te baren, maar daar kun je ook heel veel ongemakken bij krijgen. Na de bevalling hoor je heel veel vrouwen dat ze de pijn en ellende zo weer vergeten waren, omdat ze zo graag een kindje wilden. Dus, ben ik van mening, dat je de pijn en misselijkheid na je BV ook zo vergeten bent! :1: Hihi, klinkt wel heel simpel zo hoor! Ik moet ook nog voor mn BV, maar heb er totaal geen angst voor!

Succes meid X

Haha mooie vergelijking ;) ik heb zelf ook geen kinderen maar dat je de pijn vergeet klopt wel.. Ik heb me ongeveer 5 dagen ellendig en grieperig gevoeld maar daar denk ik inderdaad echt niet meer aan.. En wat zijn nou die 5 dagen vergeleken met hoelang ik er nu plezier van ga hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het doen meid! Ik had ook niks van mezelf. Het heeft mn leven echt veranderd. Als ze dual plane worden gezet heb je 1week wat last maar t is t waard. Ik heb zelf n overgeeffobie en bij beide operaties niet overgegeven. Je kan van te voren al iets vragen in je infuus. Ik zou het jezelf echt gunnen als je dit graag wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha na ik heb me tijdens mijn bevalling laten drogeren....ik heb de meest geweldige bevalling ooit gehad...

hoe lang heb je echt pijn na de operatie?? Want ik moet echt gaan sparen, wat wel gaat lukken hoor haha, maar dan wilde ik het in een vakantie doen zodat mijn zoon naar zijn pa kan..of oma..of vriendin haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat trouwens ook heel goed helpt als je misselijk bent, primperan zetpillen! Geniaal! Gebruik ze altijd als ik migraine heb. Maar de meest geweldige bevalling ooit?! Dan ga je met je nieuwe borsten ook heel blij zijn! :1: Is in een zucht en een scheet gebeurd! Ik krijg Eurosilicone geplaatst op de spier. En ik heb uit de vele verhalen en ervaringen begrepen dat je dan redelijk snel hersteld bent. Mocht het DP geplaatst worden, dan is het misschien een idee om eens bij de Velthuiskliniek te informeren. Dr Moojen-Zaal heeft een programma ontwikkeld met fysiotherapeuten om de herstelperiode na DP-operatie te verkleinen en daar zijn heel veel positieve reacties op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week is t ergst daarna valt t echt mee. Ik ga nu voor de 3e keer en zal mijn zoontje van 4 straks 5 dagen bij zijn vader laten verblijven ( ook alleenstaande mama)Dat is echt wel genoeg.

Nou als je je bevalling geweldig vond dan voel je dit niet eens joh :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.