Ga naar inhoud

Hoeveel CC voor een b cup? En nog wat vragen


Aanbevolen berichten

Goedenavond.

Ik heb mij sinds vandaag aangemeld op dit forum omdat ik al een tijdje nadenk over een borstvergroting. Op het moment heb ik een kleine A cup, en ik zou naar een volle B cup willen gaan. Ik ben namelijk erg klein, 1,50 en ook erg tenger. Ik zou graag foto's willen toevoegen in mijn gallerij, zodat jullie beter kunnen oordelen. Maar ik ben er niet zeker van hoe dit werkt en wie mijn foto's dan wel en niet kunnen zien. Zou iemand me dit kunnen uitleggen?

En kunnen je tepels na een borstvergroting gewoon nog stijf worden of bestaat de kans dat dit niet meer kan?

Alvast bedankt,

Gupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je tepel kunnen gewoon nog stijf worden! In t begin staat het meer stijf dan normaal; )

Ik zou er wel rekening mee houden dat een volle C cup er uit ziet als een B cupje!

Neppers zien er vaak kleiner uit dan de bh label aangeeft!

De pc kan je het beste vertellen hoeveel cc je hiervoor nodig hebt.

Ik zou foto's mee nemen voor een duidelijk beeld van wat je mooi vind! Zou jammer zijn als het tegen gaat vallen!

Dat had ik bij mn eerste bv met het gevolg dat ik me er niet toe kon zetten om er blij mee te zijn en na 9 maanden opnieuw onder het mes ging!

Best jammer van je geld want ze gaan je niet snel gelijk geven en moet gewoon weer betalen.

Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gupke,

Ik had ook een kleine A cup en heb 245 cc anatomisch dual plane gekregen. Dit oogt ongeveer als een C cup nu. Ik ben er erg blij mee, maar je leest inderdaad vaak dat meiden ze achteraf graag groter gehad zouden hebben. Dus lekker veel er over lezen en je goed laten informeren. Ik zal je toevoegen, dan kan je evt. mijn foto's bekijken;-)

Succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo gupke daar zit ik ook mee ik ben ook maar 1.59m groot en weeg 51kg ik heb de kleinste maat van BH met vulling erin as ik geen BH aan heb ben ik zogoed als plat van voor, ik zou ook wel wille gaan voor een grote b kleine c van BH maat. Ik heb deze maand de 26ste een afspraak bij een chirurg en ben wel wat nerveus ervoor. Ik weet niet hoeveel cc ik nodig heb of het bij mij voor of achter de spier moet ik weet de prijs niet dat vond ik niet op de site van het ziekenhuis waar deze chirurg werkt. Dus ben benieuwd ernaar. Heb jij uw borstvergroting ondertussen al gekregen. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.